021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش مقایسه کولر گازی جنرال و اجنرال

آموزش تعمیرات کولر گازی

کولرگازی ها از وسایل پر استفاده در روزهای گرم تابستان هستند. جنرال یکی از برندهای معتبر و پر طرفداردر کولرگازی میباشد.  با شروع شدن فصل گرما و نیاز بالا به خرید کولر گازی سوالات بسیاری از سوی خریداران این دستگاه  به وجود می اید، که ما بر حسب وظیفه بر اطلاع رسانی درست ، دراین مقاله برای شما عزیزان مطالبی را بازگو می کنیم .

در این بخش میخواهیم به فرق کولر گازی اجنرال با جنرال بپردازیم وهمچنین در ادامه مواردی در رابطه با  مزایای کولر گازی جنرال را برای شما شرح می دهیم .

فرق میان کولر گازی جنرال و اجنرال

کولر گازی جنرال با اجنرال در مبحث کارایی تفاوتی چندانی با هم ندارد زیراهر دو مدل به منظور خنک کنندگی و گرمایش مورد استفاده میباشد اما تفاوت بین این دو کولر گازی در موارد دیگری می باشد که در این مقاله به آن میپردازیم .

حالت سرمایش و گرمایش

کولر گازی های جنرال واجنرال در اصل فرق زیادی با هم ندارند ، زیرا همه کولر گازی ها برای دو منظوراز انها استفاده می شوند که این دومورد شامل سرمایش و گرمایش میباشد ، که این موارد بیشتردر کولر گازی ها وجود دارد و تنها کولر گازی هایی که فقط تک منظوره میباشند .

  بیشتر بخوانید :    آموزش استفاده فن کولر گازی

فقط حالت سرمایش رادارند، کولر گازی های پیستونی می باشند کولر گازی جنرال مثل کولر گازی اجنرال دو منظوره هستند به این معنا که هر دو‌ حالت سرمایش و گرمایش را دارا میباشند .

مقابسه میزان تولید صدا

کولر گازی اجنرال به شکل کاملا سایلنت ویا بی صدا میباشند ولی کولر گازی های جنرال دارای سر و صدا میباشند به‌ شکلی که صدای کولر گازی جنرال طوری میباشد که کاربر اذیت می شود .

مقابسه قدرت پرتاب باد

پرتاب باد در کولر گازهای اجنرال به نسبت کولر گازی های جنرال بیشتر می باشد که همین مسعله باعث می شود کولر گازی اجنرال در هر دو ‌مورد سرمایش و گرمایش در مقایسه با کولر گازی جنرال پرتاب هوای بیشتری داشته باشد .

اموزش تعمیر کولر گازی

همینطور کولر گازی اجنرال در مورد پرتاب هوا مجهز به حالت توربومیباشد که باعث پرتاب هوای بیشتر نسبت به حالت عادی خود هم داشته باشد که این امکان توربو در کولر گازی جنرال وجود ندارد .

ویژگی های پرفروش‌ کولر گازی جنرال :

از فناوری تایمر حالت اسلیپ یا خواب برخوردار میباشد .

دارا بودن قابلیت تنظیم سرعت فن

قابلیت تنظیم کردن شبکه بالا و پایین

دارای دکمه‌های اشاره میباشد

در ساخت آن از فیلترهایی استفاده شده که توانایی این را داشته باشد ذرات گردوغبار و بوی نامطبوع مانند دود سیگار را از بین ببرد .

قیمت پایین

قیمت  پایین ومناسبدر این دستگاه را می‌توان ازاصلی‌ترین مزیت کولر گازی‌های جنرال گلد به حساب اورد جنرال گلد  توانسته است  با مطرح‌ترین برندهای تولیدکننده‌ کولر گازی مثل ال جی و سامسونگ وارد رقابت شود .

  بیشتر بخوانید :    آموزش سیستم گرمایشی کولر گازی

کیفیتی نزدیک به این شرکت های بزرگ لوازم خانگی تولید کند ولی با قیمتی بسیار کم و پایین تر به همین علت کولر گازی‌های جنرال گلد طرفداران بسیاری دارد .

کیفیت قابل قبول

جنرال گلد با کاهش قیمت کیفیت دستگاه خود را به هیچ عنوان کاهش نداده است بلکه فقط درصد سود خود را کم کرده است. کیفیت ساخت کولر گازی‌های جنرال گلد نزدیک به بهترین برندهای دنیا میباشد .

سر و صدای کم

تولید سر و صدای بیش از حد و ایجاد آلودگی صوتی یکی از ایراد را هم در کولر گازی‌های خود برطرف کرده است و با استفاده از کمپرسور اینورتر میزان تولید سر و صدا را به حداقل ممکن  رسانده است .

مدل‌های متنوع

کولر گازی جنرال گلد در مدل‌های گوناگون با ظرفیت‌ها و ویژگی‌های متنوع و متناسب با انواع سلیقه‌ها روانه بازار کرده است .

اموزشگاه تعمیرات کولر گازی

ظاهر زیبا

در طراحی این محصول از دقت و سلیقه‌ی خیلی زیادی استفاده شده  است و علاوه بر بهره‌مندی از بدنه‌ی زیبا از کیفیت ساخت فوق‌العاده‌ای هم برخوردار میباشد. بدنه‌ی سفید رنگ ظاهری ساده ولی شیک به محصول داده و به راحتی با تمامی لوازم موجود در اتاق و انواع رنگ و کاغذ دیواری هماهنگ خواهد شد .

این محصول از فناوری‌های روز دنیا پشتیبانی کرده وتعمیر و نگهداری از آن آسان میباشد وهمچنین مجهز به انواع فیلترهای پاک‌کننده هوامیباشد رطوبت‌زدایی این دستگاه در محیط بالامیباشد و دوحالته است که دارای کمپرسور روتاری هم میباشدو قابلیت تنظیم سرعت فن برای سه حالت را دارا میباشد .