021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش نحوه استفاده از لباسشویی ال جی

اموزش تعمیرات ماشین لباسشویی در تهران

زمانی‌که طرز کار با لباسشویی ال جی را بدانید به سهولت می‌توانید از همه برنامه‌ها و کاربردهای آن استفاده کنید. وهمینطوربا استفاده از کاربردهای گوناگون ماشین لباسشویی می‌توانید لباس‌ها را به تمیز‌ترین شکل ممکن شستشو دهید و می‌توان لباس‌های با جنس‌های مختلف را با توجه به برنامه شستشوی مخصوص خود انجام داده تا به بافت آن‌ها آسیب نزند .

اگر نحوه استفاده از ماشین لباسشویی ال جی را بلد باشید، در مدت زمان طولانی نیازمندبه تعمیر لباسشویی نخواهید شد، چرا که با عملکرد درست دستگاه شما هیچ یک از قطعات آسیب نخواهد دید .

همه قطعات ماشین لباسشویی مانند بلبرینگ و موتور و …. در ماشین لباسشویی ال جی اصل و اورجینال میباشد که لازم به گفتن است که با کیفیت بودن این قطعات ازاهمیت بالایی برخوردارمیباشد  که در بالا بردن کیفیت ماشین لباسشویی و یا باقی لوازم برقی خانگی ایفا می کنند .

برنامه شستشوی لباس‌های پنبه‌ای

این برنامه مخصوص به شستشوی لباس‌های کتان و نخ پنبه میباشد و برای شستشوی لباس‌های پنبه‌ای به بهترین شکل انجام می‌گیرد. دمای مورد استفاده برای این برنامه شستشوی 60 الی 95 درجه سانتیگراد میباشد .

برنامه شستشوی ترکیبی

دراین مدل استفاده از ماشین لباسشویی ال جی باید بدانید که این برنامه برای شستشوی همه لباس‌ها میباشد و فقط برای لباس‌هایی با جنس ظریف، اسپرت، پشمی، پر‌دار و… مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. دمای آب در این برنامه حدوداً 40 درجه سانتیگراد میباشد .

برنامه شستشوی لباس‌های پنبه‌ای کم مصرف

این برنامه شستشو شباهت به برنامه COTTON دارد، با این اختلاف که این برنامه با حداقل مصرف انرژی شستشوی لباس‌های نخ پنبه‌ای و کتانی  را انجام می‌دهد. دمای آب در زمان شستشو با این برنامه 40 الی 60 درجه سلانتی گراد میباشد .

 برنامه شستشوی ضد حساسیت

این برنامه شستشو برای شستشوی لباس‌های زیر، حوله، ملحفه و لباس‌هایی که ارتباط مستقیم با پوست بدن شما دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ چون که به میزان تاثیر مواد شوینده را از بافت لباس خارج می‌کند .

اموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی

جرم گیر لباسشویی ال جی

از اصلی ترین کارهایی که برای حفظ کارایی لباسشویی و دوام بیشتردر قطعات آن باید انجام داد، جرم گیری دستگاه میباشد. املاح موجود در آب مصرفی لباسشویی ، پس از مدتی رسوباتی را در دستگاه شما ایجاد کرده که می تواند باعث آسیب دیدن قطعات مختلف در ماشین لباسشویی شما شود. به همین علت، در لباسشویی هم مثل لباسشویی، کتری و هر وسیله دیگری که از آب استفاده می کند از جرم گیر استفاده می شود .

بررسی های ویژگی جرم گیر لباسشویی ال جی

جرمگیر 5 عددی که مخصوص ماشین لباسشویی ال جی میباشد در بازار تولید وعرضه می شود. برند شناخته شده در زمینه تولید انواع جرمگیر چنانچه مخصوص لباسشویی های ال جی تولید می شود؛ اما، این خوبی را دارد که در دستگاههای دیگربرندها هم ، کاربردی باشد و می توانید از آن استفاده کنید .

این جرم گیرها، متشکل از5 بسته پنجاه گرمی میباشد که هر کدام از این بسته ها، برای یک بار جرم گیری مورد استفاده قرار می‌گیرد. پیشنهاد می‌کنیم پس از حدود سی بار استفاده از دستگاه، یک بار از جرم گیر لباسشویی ال جی استفاده نکنید تا دستگاه از هر گونه جرم و رسوب کاملا تمیز شود. چنانچه به تازگی متوجه بوی بدی در لباسشویی خود شده اید، می توانید این ایراد را هم، با استفاده از این جرم گیرها، که دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و دارو میباشد، برطرف سازید.

موارد قابل توجه در راهنمای فارسی لباسشویی  ال جی :

  • این دستگاه برای مکان های ثابت ساخته شده است و از آن بر روی کشتی، هواپیما و … که ثبات ندارند قابل استفاده نمیباشند .
  • اگر ازماشین لباسشویی خود برای مدتی استفاده نمی کنید حتما برق و شیر آب را قطع کنید .
  • در زمان معدوم کردن دستگاه دو شاخه و سیم برق را خارج کرده و نابود کنید و درب آن را قفل کنید .
اموزش تعمیرلوازم خانگی
  • مواد بسته بندی ماشین لباسشویی برای کودکان بسیار خطرناک میباشد پس از دسترس آنها خارج کنید .

گرم کن داخلی

  • مکانیسم گرم کردن به صورت خودکار آب داخل ماشین لباسشویی میباشد که متناسب با دمای انتخاب آب را گرم می کند .

سامانه شستشوی هوشمند

  • این سامانه با تشخیص مقدار لباس و دمای آب میزان مناسب آب و زمان شستشو را تنظیم خواهد کرد و باعث استفاده کمتر آب و برق خواهدشد .

قفل کودک

  • این قفل اجازه تغییرات را به کودک با زدن کلید های ماشین نخواهد داد .