021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش نصب دوربین مدار بسته دام

آموزش نصب دوربین مدار بسته

آموزش نصب دوربین مداربسته دام ، دوربین داربسته Dome گنبدی شکل است و در محیط های داخلی بر روی سقف یا کنج دیوار نصب میشوند .  دوربین مداربسته دام بر روی سقف نصب میشوند به همین دلیل به دوربین سقفی مشهورند . 

کارایی دوربین مداربسته دام به دوربین مداربسته بولت نزدیک است . اما در بعضی از مکان هابه دلیل کاربرد بهتر از دوربین دام استفاده کنید . بیشتر از دوربین دام در محیط های داخلی بری روی سقف و یا کنج دیوار استفاده میکنند . امروزه بیشتر شرکت ها از دوربین های دام در محیط داخلی استفاده میکنند . دوربین مداربسته دام در محیط های خارجی به دلیل ضد ضربه بودن و ضد اب بودن هم قابل نصب است . پس بسیار مهم است که در چه آموزشگاهی و زیر نظر چه اساتیدی این آموزش هارا ببینید به همین علت اموزشگاه مهیاد برزین از صفر تا صد نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته را آموزش میدهد .

دوربین مداربسته دام از کاربرد های زیادی برخوردارند . اکثر دوربین های دام دراثر ضربه و یا دست کاری مقاومند . برای خرید دوربین مداربسته باید به این نکات توجه کنید  که شامل  کیفیت فیلم برداری ، کیفیت صدا ، جنس بدنه ، نوع لنز ، برند دوربین و غیره . بدون تردید ، دوربین های مداربسته دام پر مصرف ترین دوربین مداربسته است .

  بیشتر بخوانید :     اموزش عیب یابی کولر گازی سامسونگ

در نظر داشته باشید که دوربین های مدار بسته دام بر اساس نیاز مشتریان و همچنین متناسب با محیط و شرایط نصب ، در مدل های مختلفی تولید و وارد بازار میشود . که بازار کار نصاب دوربین مدار بسته بسیار خوب و پردرآمد میباشد و همه ی نصاب های دوربین مدار بسته به خوبی آگاه هستند و میدانند کسی که در این زمینه قدم بردارد دیگر نیازی به شغل دیگری ندارد .

دوربین دام یک سیستم امنیتی بسیار عالی برای محیط داخلی می باشند . در صورتی که می خواهید سیستم نظارتی را در محیط بیرون نصب کنید ، دوربین دام هم این قابلیت را دارد . به این ترتیب، با قرار گرفتن در معرض شرایط نامناسب آب و هوایی یا در صورت ضربه خوردن ، کارایی خود را از دست نمی دهند .

دوربین مداربسته دام از کیفیت بالایی برخوردار است . دوربین مداربسته دام قابلیت دید در شب مکان ظبط تصویر با نور کم را برای فرد فراهم میکند . جنس بدنه دوربین دام معمولا پلاستیک بوده و از قابلیت بسیار کمی برخوردار است  .

اموزش نصب دوربین مدار بسته

در اموزشگاه مهیاد برزین کاراموزان با تمام کاربرد و قابلیت انواع دوربین مداربسته دام اشنا شده و نصب و نحوه کارکرد ان را فرا میگیرند . اموزشگاه مهیاد برزین دارای کارگاهی با انواع برند دوربین مداربسته وجود دارد . کاراموزان زیر نظر با تجربه ترین اساتید انواع برندهای دوربین و نحوه کاکرد انها را می اموزند . دوربین مدار بسته سقفی دام  همانطور که از نام آن مشخص می شود به سقف نصب می شود . با توجه به این که احتمال رطوبت دیدن این سیستم های امنیتی بسیار کم است ، فناوری ضد آب در آن ها، لحاظ نمی شود . به همین دلیل ، قیمت به صرفهای هم نیز دارد .

البته همه دوربین های سقفی ، طراحی یکسانی ندارند . در برخی مدل ها، قابلیت ضد آب و خاک در نظر گرفته شده است . این مدل های بسیار با کیفیت در مقابل ضربه یا شوک الکتریکی ، آسیب پذیر نیستند . توجه داشته باشید که هر چقدر کیفیت یک محصول در سطح بالا تری باشد ، به همان نسبت ، قیمت آن نیز گران تر خواهد بود .

  بیشتر بخوانید :     آموزش تعمیرات کولر گازی سامسونگ

کاراموزان می توانند در اموزشگاه مهیاد برزین با قیمتی مناسب و همچنین مدت زمانی کوتاه و با کیفیت بالایی اموزش نصب انواع دوربین مداربسته را بیاموزند . به دلیل بالا رفتن جرائم اکثر مردم در محل کار و خانه خود از دوربین مداربسته برای کنترل و نظارت داشتن بر ان مکان استفاده میکنند .

دوربین مداربسته دام به دلیل به صرفه بودن قیمتی که دارد طرفداران زیادی دارد . تمام اماکن اداری ، شرکت ها و ازمان ها و غیره از دوربین مداربسته دام استفاده میکنند . به دلیل پر تقاضا بودن رشته دوربین مداربسته در اموزشگاه مهیاد برزین اقدام  به برگزاری این کلاس ها است . کاراموزان  میتوانند بعد از اتمام دوره به سرعت به عنوان یک تکنسین حرفه ای  وارد بازار کار شده و کسب و کار خود را راه بیندازند . بعد از اتمام دوره کاراموزان میتوانند در ازمون عملی و کتبی شرکت کرده و بعد از قبولی در ازمون مدرک معتبر سازمان فنی حرفه ای کشور را دریافت کنند .

آموزشگاه نصب دوربین مدار بسته

از دوربین مداربسته دام درشرکت ها، فروشگاه ها، سازمان ها ، خانه ها، مراکز خرید ، گلخانه ها ، مکان های تاریخی ، موزه ها ، ایستگاه مترو قطار و … به دلیل کاربرد زیاد ان استفاده میکنند . دوربین مداربسته دام به دو بخش انالوگ و تحت شبکه تقسیم میشود . دوربین های انالوگ نسبت به دوربین های انالوگ قدیمی دارای کیفیت تصویر بهتری هستند . دوربین های انالوگ تا هشت مگاپیکسل وجود دارند . دوربین مداربسته انالوگ نسبت به کارکردش قیمت مناسبی هم دارد .

دوربین مداربسته دام بر طبق لنز ان میتوان به دو بخش ثابت و وریفوکال تقسیم کرد . دوربین مداربسته دام با لنز ثابت بر روی یک مکان مشخص شناسنایی میکند . دوربین مداربسته بالنز وریفوکال دارای دوفاصله کنونی است و قابلیت زوم هم دارد . از مزایای اموزشگاه مهیاد برزین این است که کاراموزان بعد از اتمام دوره میتوانند از پشتیبانی نامحدود برخوردار شوند ، خوابگاه اطراف اموزشگاه برای کاراموزانی که قصد دارند از شهرستان دردوره ها شرکت کنند ، هزینه نسبتا کم ، مدرک معتبر و…