021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش نصب دوربین مدار بسته وی استار کم

اموزشگاه راه اندازی دوربین مدار بسته

دوربین وی استارکم یکی از جدیدترین تولیدات شرکت می باشد . در شرح امکانات دوربین می توان به کیفیت فول اچ دی تصویر صدای دوطرفه اتصال هات اسپات سنسور دنبال کردن سوژه سنسور گریه کودک سنسور تشخیص انسان و چرخش 360 دوربین اشاره کرد . دوربین وی استارکم جزو برترین برندهای بیبی کم در دنیا میباشد .  

 موارد مهم قبل از نصب دوربین مداربسته وی استارکم :

در نصب دوربین‌های مداربسته وی استارکم می‌توانید سیم کشی را توسط تجهیزاتی مانند داکت ، لوله و سینی کابل و همچنین عبور کابل‌ها از سقف‌های کاذب ، کناف و دو پوش برای پیشگیری از روی کار بودن سیم کشی و آسیب به زیبایی ظاهری محیط استفاده کرد . بعضی از سیستم‌های دوربین مداربسته بی‌سیم هستند و این سبب آسان شدن نصب این دوربین‌ها در فضاهای کوچک می‌شود . سیستم‌هایی که با سیم‌کشی فعال می‌شوند را بیشتر پیشنهاد میشود .

باید ببینید در چه نقاطی نیاز به نظارت دارید و در هر نقطه به چه وضوح تصویری نیاز میباشد . در اصل استفاده از دوربین‌هایی که به صورت 360 درجه تمام نقاط را مورد بررسی قرار می‌دهند هم گران است و هم غیرضروری پس فقط نقاط حساس‌تر را بیابید .

  بیشتر بخوانید :       عملکرد مایکروفر مایر باخ

پس از آن زاویه دید دوربین را در تک تک مکان‌‌هایی که برای نصب دوربین مداربسته مشخص کردید را در نظر داشته باشید تا دوربین در آن نقطه بهترین تصویر را به شما می‌دهد و چیزی مانع ضبط نیست.زاویه مناسب برای نصب دوربین مداربسته 90 درجه است . یعنی در کنج مربعی فضا بهترین زاویه را دارد و می‌تواند بیشترین فضا را پوشش دهد .

محل مناسب نصب دوربین وی استارکم :

راه‌پله‌‌ها و راهروهای خروج اضطراری_ اتاق تاسیسات ، موتورخانه ، آتش نشانی ها _ پنجره‌‌های رو به خیابان_ درب‌های ورودی، خروجی و اضطراری_ در مجتمع مسکونی : لابی ، ورودی اصلی ، پارکینگ‌ها ، اتاق حراست _ اتاق‌های انتظار ، لابی ، اتاق کارکنان در محیط‌های صنعتی : سالن‌های تولید ، انبارها ، اتاق‌ها از مکانهای مناسب نصب دوربین مداربسته وی استار کم میباشد .

آموزش نصب دوربین مدار بسته

اشتباهات رایج هنگام نصب دوربین مداربسته وی استارکم :

تعداد دوربین : دوربین مدار بسته دید وسیعی را ایجاد می‌کنند ، اما احتمالاً سطح پایین خانه شما را پوشش نخواهد داد . و هر چقدر هم که بزرگنمایی کنید ، ممکن است کیفیت تصاویر را از دست بدهید . باید مطمئن شوید دوربین کافی برای نظارت به محدوده‌ای که در نظر گرفته‌اید وجود داشته باشد .

فراموش کردن رمز عبور : برای امنیت بیشتردوربین را انتخاب کنید که در هنگام راه‌اندازی باید رمز ورود مخصوص دوربین را وارد کنید. بسیاری از دوربین‌ها از قبل پیکربندی شدند .

نداشتن دسترسی به راه دور : چیزی که باید چک کنید این است که چگونه می‌خواهید به آن دوربین دسترسی پیدا کنید . بعضی از دوربین‌ها با دستگاه‌های آی او اس کار می‌کنند ، بعضی دیگر با اندروید کار می‌کنند و بعضی نیز با هر دو کار می‌کنند . 

  بیشتر بخوانید :      نحوه تعمیر پکیج دیواری وایلانت

مراحل نصب دوربین مداربسته وی استارکم :

انتخاب مناسب محل نصب دوربین : پس از انتخاب و خرید دوربین وی استارکم باید تعیین کنید دوربینتان را کجا نصب کنید تا دید بهتری داشته باشید . مودم وای فای و دوربین خود را جوری بزارید که تا حد ممکن مانعی در بین آنها نباشد . مانع در مسیر سیگنال ، کیفیت تصویر را کاهش میدهند . دیوارهای بتونی تداخل امواج وسایل و درختان همه مانع سیگنال دوربین وی استارکم می‌شوند و سبب کیفیت پایین فیلم می شوند .

نصب نرم‌افزار : برای دسترسی به تنظیمات دوربین و کانفیگ کردن آن نیاز به نصب یک اپلیکیشن بر روی تلفن همراه داریم . اپلیکیشن‌هایی مانند نرم‌افزار وی ام کم را مدیریت تصاویر بیشتر دوربین های مداربسته نرم افزار مخصوص به خود را دارند که باید از وب سایت خودش دانلودکنید .

اموزشگاه نصب دوربین مدار بسته مهیاد برزین

روشن کردن دوربین وی استارکم : دوربین وای‌فای را به برق وصل کنید . بعد از اتصال برق دوربین ، دوربین را ریست کنید و صبر کنید .

وصل کردن تلفن همراه به دوربین وی استار کم : باید گوشی خود را به وای‌فای دوربین مداربسته وصل کنید. وای‌فای موبایل را روشن کرده و در  لیست موجود ، وای‌فای دوربین وی استار کم را انتخاب کرده و به آن وصل شوید .

راه اندازی دوربین مداربسته وی استارکم : برایدیدن تصاویر از راه‌دور را انجام دهید . با انتخاب این گزینه باید مودم مورد نظر را از لیست وایرلس‌های که نمایش داده می‌شود انتخاب کنید . و رمز آن را وارد کنید تا به اینترنت مودم متصل شوید . در این حالت گوشی موبایل ارتباط خود را با وای‌فای دوربین قطع می‌کند و به مودم متصل ‌می‌شود .