021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته

آموزش تعمیر دوربین مدار بسته

در سال های اولیه دوربین های مدار بسته به شکلی بزرگ و جعبه ای طراحی میشدند اکنون در سال های اخیر، فناوری به ما این امکان انتخاب در خیلی از مدلهای  دوربین های مداربسته را داده است. به همین علت که دوربین‌های مداربسته همچنان بر شهرهای مدرن تسلط دارند و سیستم دوربین مداربسته به بخشی جدانشدنی از امنیت و عملیات تجاری هربخش و سازمانی تبدیل شده است،و این  سیستمهای دوربین از حالتی ساده به پیچیده تبدیل شده است.

در این مقاله به بخشهایی از اموزش وانواع دوربین مدار بسته میپردازیم وشما علاقه مندان هم میتوانید باشرکت در کلاسهای اموزشی مهیادبرزین در تهران اموزش ببینید.

 تست عملی در دوربین مدار بسته  
در مکان های واقعی با نظارت کاربران به این علت که کاربر سیستم باید در مرحله انتخاب، توانمندی سیستم نظارت تصویری را از نزدیک مشاهده ولمس کند، برند های گوناگونی از دوربین ها با ویژگی های مختلفی در محل های گوناگون مورد نظر در شرایط شبیه سازی شده است.

تست و راه اندازی سیستم
در این قسمت ازمرحله کلیه تجهیزات مرتبط با طرح مثل دوربین ها، سیستم های ارتباطی، نرم افزار مرکزی، اتاق کنترل و غیره نصب و راه اندازی و اشکالات احتمالی بر طرف می شود.

ویدیو

در بعضی از سیستم های برای هر روز از هفته یا ماه نوار جداگانه ای وجود دارد. از این قضیه اطمینان پیدا کنید که تمام نوار و جعبه ها بر همین این اساس مشخص شده باشند. همه دستگاه های ضبط ویدئویی قادر به نمایش زمان و تاریخ بر روی صفحه نمایش میباشند.

 بیشتر بخوانید :   نصب دوربین های مدار بسته

ریکوردر  تنها جزء سیستم میباشد  که این اطلاعات را فراهم کرده پس آن را برای نمایش تنظیم کنید. در صورتی که یک مولتی پلکسر و یا سیستمهایی وجود دارد که اطلاعات را تولید کرده، پس ریکوردر را تنظیم کرده تا بقیه مولفه این کارکرد را نمایش ندهد.

مالتی پلکسرها

این قطعه زمان، تاریخ را در دوربین مدار بسته را تنظیم میکند. به طور حتم تقریبا مورد هایی  برای  راه اندازی صفحه نمایش های مختلف و چند صفحه ای وجود دارد. همیشه لازم میباشدکه مولتی پلکسر را با توجه به ضبط ویدئو مورد  استفاده تنظیم کنید. در حال حاضر بسیاری از مالتی  پلکسرها  روی صفحه نمایش و لیستی از VCR ها در دسترس میباشند، که در این مورد ، انتخاب ساده میباشد.

انواع کابل دوربین مداربسته

به طور کلی ۳ نوع کابل وجود دارد که میتوان از هر کدام از آنها در نوع خاصی از دوربین های مداربسته استفاده کرد.

آموزشگاه نصب دوربین مدار بسته

 انواع دوربین های مداربسته و کاربرد آن‌ها :

دوربین‌های مداربسته مدلهای  گوناگونی دارند که هرکدام از آن‌ها با توجه به قابلیت‌هایی که دارند، در موقعیت‌های گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین میتوان  دوربین‌ها را باتوجه  به ویژگی‌های آن‌ها تقسیم‌بندی کرد و دسته‌های متفاوتی را ارائه داد، ولی به‌طور کلی دو دسته از دوربین‌ها کاربرد زیادی در زندگی روزمره ما دارند و شاید علاقمند به آشنایی با آن‌ها باشید.که این دو مورد را در ادامه معرفی میکنیم.

دوربین مداربسته آنالوگ

دوربین مداربسته آنالوگ درمقایسه با دوربین مداربسته تحت شبکه، قدیمی‌تر میباشند و تکنولوژی به کار رفته در آن هم فرقهایی دارد. در این دوربین‌ها به جای استفاده از سیگنال‌های 0 و 1 دیجیتال، از سیگنال‌های آنالوگ استفاده شده است. این سیگنال‌ها به واسطه دستگاهی به نام DVR، در یک قالب دیجیتال ضبط خواهند شد‌.

مزایای دوربین مدار بسته آنالوگ

قیمت پایین دوربین

تنوع زیاد در بازار ایران

سادگی نصب تان به  نسبت دوربین مدار بسته تحت شبکه

هر سیستم آنالوگ از قسمتهای که دراین قسمت ذکر شده است تشکیل شده است:

دوربین مداربسته آنالوگ : وظیفه دوربین که واضح و مشخص میباشد. این دوربین‌ها تصاویر را دریافت کرده و به‌صورت سیگنال‌های آنالوگ ارسال می‌کنند.

دوربین مداربسته تحت شبکه

دوربین مداربسته تحت شبکه این روزها به وفور مورد استفاده قرار گرفنه است و باتوجه به ویژگی‌های بسیار خوبی  که دارد، توجه افراد بسیاری را به خود جلب کرده است. در این مدل دوربین‌ها برخلاف مدل های قدیمی‌تر، اطلاعات بر بستر شبکه منتقل خواهد شد. یا به عبارت دیگر این دوربین‌های دیجیتال، با یک IP مستقل به اینترنت وصل شده است و اطلاعات را به مانیتور منتقل می‌کنند.

اموزش تعمیر دوربین مدار بسته

مزایای دوربین مدار بسته تحت شبکه IP
کیفیت بالای تصویر بر اساس مگاپیکسل
امکان انتقال برق به دوربین به واسطه کابل دیتا
امکان ارتباط بیسیم با امنیت و کیفیت بهتر
امکان ارسال همزمان تصویر، صدا دوربین در بستر شبکه
پشتیبانی از مدیریت تصویر برای عملکرد بهتر
قابلیت داشتن هوشمند تصویری مثل تشخیص چهره
قابلیت بروز رسانی فریم دستگاه ضبط و دوربین مدار بسته