021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین
آموزشگاه فنی حرفه ای مهیاد برزین

آموزش نصب پمپ آب

اشتغالزایی کاراموزان

توجه توجه

این کلیپ تنها بخشی از صد ها کلیپ اشتغال ، درآمدزایی ، افتتاح مغازه و رضایت کاراموزان آموزشگاه مهیاد برزین میباشد. لطفا جهت مشاهده صدها کلیپ دیگر روی لینک اینستاگرام زیر کلیک کنید.

پادکست دوره نصب پمپ آب 

بهترین آموزشگاه نصب پمپ آب 

آموزش صفر تا صد نصب پمپ آب 

آموزش نصب پمپ آب امروزه بسیاری رونق پیدا کرده است و این دلیل های بسیاری دارد از جمله کمبودی آب و بیشتر شدن ساختمانهای بلند قامت که روز به روز تعداد طبقات خانه ها بالا میرد و میبایست آب به کل خانه و طبقات برسد به همین خاطر از پمپ استفاده شود و این حرفه بسیار رواج داشته به همین منظور آموزشگاه مهیاد برزین که بزرگترین مجموعه آموزشی در کشور میباشد این دوره بسیار پر طرفدار را آموزش میدهد . و این آموزش ها به صورت صفر تا صد زیر نظر اساتید باتجربه و کاربلد صورت میگرد و تازمان یادگیری این آموزش ها به صورت رایگان برای علاقه مندان این رشته ادامه خواهد داشت . که این خود یک ویژگی بسیار عالی برای کارآموزان این مجموعه میباشد و از مهمتر اینکه افراد میتوانند از پشتیبانی نامحدود مجموعه ما استفاده کنند که اگر به مشکلی برخورد کردند میتوانند با اساتید تماس گرفته و مشکل احتمالی را برطرف کنند .

جهت مشاهده اشتغال ، درآمدزایی ، افتتاح مغازه ، رضایت کاراموزان و نحوه و کیفیت آموزشی روی لینک های زیر کلیک کنید.

افتتاح مغازه و اشتغال زایی کاراموزان دوره نصب پمپ آب

 

این پست تنها یکی از صد ها کلیپ اشتغالزایی کاراموزان مهیاد برزین میباشد

شهریه : رایگان

مدت آموزش : 

ظرفیت : 8 نفر

آموزش 100% تضمینی

مشاوره و ثبت نام دوره های آموزشی مهیاد برزین

مشاوره آموزشگاه مهیاد برزین

دوره های تخصصی مهیاد برزین

اهدا کارت پشتیبانی 10 ساله – تماس تلفنی با اساتید – امکان پشتیبانی حضوری در آموزشگاه

ارائه مدرک بین المللی از سازمان فنی حرفه ای که قابل ترجمه می باشد و ویزای کار نیز محسوب می شود مدرک بین المللی نصب پمپ آب جهت دریافت وام اشتغال زایی و جواز کسب نیز قابل استفاده می باشد.

آموزش نصب پمپ آب ویژه افراد جویای کار میباشد و علاقه مندان به شغل نصب پمپ آب با گذراندن این دوره نیاز به کاراموزی ندارند و میتوانند شروع به درآمدزایی کنند.

دوره نصب پمپ آب تضمینی می باشد و تا زمانی که کارآموزان تمامی مطالب را به صورت کامل یاد نگیرند دوره برای آن ها به صورت صد در صد رایگان ادامه خواهد داشت

اساتید آموزشگاه مهیاد برزین دارای چندین سال سابقه کار در نصب پمپ آب در بازار کار بسیار باتجربه میباشند.

دوره به صورت نیمه خصوصی برگزار میشود و  در هر دوره 5 الی 7 نفر شرکت میکنند که هر کاراموز تجهیزات و امکانات مختص به خود را دارا میباشد.

بعد از پایان دوره نصب پمپ آب از طرف آموزشگاه به کاراموزان به گواهی پایان دوره اعطا میشود که نشان دهنده گذراندن دوره نصب پمپ آب در آموزشگاه معتبر زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای میباشد

آموزشگاه مهیاد برزین در مرکز شهر واقع شده است که هم از نظر دسترسی تاکسی و اتوبوس بسیار عالی هست و هم در نزدیکی مترو انقلاب میباشد