021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش نکات مهم و تعمیرات انواع پکیج

آموزش پکیج دیواری

آموزش نکات مهم و تعمیرات انواع پکیج درآموزشگاه مهیاد برزین به صورت اختصاصی و کامل وبه صورت عملی و تئوری تدریس میشود . که باتوجه به اینکه امروزه درخانه های قدیمی وحتی جدید ، در آپارتمان و یا خانه های بسیار بزرگ ازاین  سیستم گرمایشی استفاده میکنند . از خوبیهای استفاده از پکیج اشغال کردن  بسیار کم به نسیت دیگر سیستم های گرمایش و همچنین بدون  صدا بودن آن است.

یک خوبی ویژه که این سیستم گرمایشی به نسبت دیگر سیستم ها  دارد این است که امکان کنترل و تنظیم آن از درون منزل شما مصرف کننده می باشد. پکیج در واقع خلاصه شده ازدو سیستم آبگرمکن و موتورخانه مرکزی که شما کاراموزان وهنرجویان علاقه مند میتوانید باشرکت در کلاسهای آموزشی مهیادبرزین در تهران ازاین کلاسها بهره ببرید.

یک تعمیرکار پکیج در ابتدای کار باید علت خراب شدن و مشکل پکیج را پیدا کند و شروع به عیب یابی آن  کند. همیشه نیازی به تعمیر یا عوض کردن قطعات نمی باشد و در بعضی موارد با چند تنظیم ساده مشکل حل خواهد شد. در صورت مورد نیاز کل این سیستم  را تعمیر یا سرویس می کند. چون در سرویس منظم و دوره ای که برای پکیج انجام میشود بسیاری از ایرادات و مشکلات آن برطرف می شود و خیلی کم احتیاج به تعمیر پیدا می کند .

بیشتر بخوانید :       آموزش نحوه عیب یابی پکیج

آموزشگاه مهیاد برزین درتهران آموزش تعمیر پکیج دیواری را کاملا تخصصی و مرتبط با نصب پکیج دیواری زیر نظر اساتید متخصص به شما علاقه مندان آموزش میدهد.

آموزش نکات مهم و تعمیرات انواع پکیج . با توجه به زیادشدن روز افزون ساختمان سازی، نیاز ساختمان ها به سیستم گرمایشی  چون پکیج بسیار زیاد شده است و از طرفی دیگراز پکیج های دیواری بابت تولید آب گرم و سیستم گرمایش ساختمان بسیار بهینه وبا صرفه می باشد.دوره های آموزشی تعمیرات پکیج دیواری شامل عیب یابی و رفع عیب پکیج های تک مبدل و دو مبدل، نحوه رسوب گیری پکیج، نحوه هواگیری پکیج، عیب یابی و تعمیرات شیر گازی، پمپ و… است.

آموزش تعمیر پکیج دیواری

کاراموزان پس از اتمام این دوره می توانند مدرک فنی حرفه ای اخذ نمایند و وارد بازار کار شوند.

قطعات در پکیج  هرکدام کارایی مخصوص به خود را دارند ، به عنوان نمونه هنگامی که دمای پکیج بالا می رود دستور قطع شدن شیر کنترل گاز از طریق برد کنترل این شیر صادر میشود و  شعله پکیج خاموش می شود . آموزش نکات مهم و تعمیرات انواع پکیج . در قسمت مکانیکی قطعات مختلف و زیادی وجود دارد که بعضی از آنها شامل مبدل حرارتی اصلی و ثانویه، محفظه احتراق ، منبع انبساط و غیره می باشند . برای بررسی وضعیت زمستانی پکیج و بررسی شیر سه طرفه باید پکیج را در حالت گرمایش یا وضعیت زمستانی قرار بدهید . دمای لوله برگشت پکیج را که قبل از ورود به دستگاه و بعد از پمپ قرار گرفته است را چک کنید. در صورتی که این لوله در قسمت پس از پمپ دمای بالاتری داشت احتمال نشتی در سوپاپ سه راهه پمپ زیاد میباشد و باید آن را عوض کرد .

بیشتر بخوانید :      آموزش تعمیر پکیج دیواری

آموزشگاه تعمیرات پکیج دیواری . در مواردی که اورینگ شیر سه راهه در وضعیت زمستانه قادر به آب بندی مسیر نباشد، زمانی که شیر آب گرم را باز می­کنیم تمامی آب گرم در مبدل اولیه به مبدل ثانویه نرفته و مقداری از آن وارد رادیاتورها می­شود و در آخرباعث می­شود که آب گرم مصرفی به اندازه کافی و نیاز گرم نباشد و راندمان پکیج نیز کاهش میابد.همچنین در صورتی که به طور مداوم با پایین بودن فشار در پکیج دیواری خود مواجه هستید افت فشار در پکیج دیواری دیجیتال با کد خطای مربوط به افت فشار نمایان می­شود و در پکیج دیواری قدیمی با عدد مربوط به صفحه فشارسنج خود را نشان می­دهد .به احتمال زیاد مشکل در شیر سه راهه پکیج دیواری وجود دارد و می بایست نسبت به تعمیر شیر سه راهه پکیج دیواری یا عوض کردن شیر سه راهه پکیج دیواری توسط متخصصین تعمیرکاران ماهراین حرفه اقدام نمایید .

اموزش صفر تا صد تعمیرات پکیج

اگر پکیج شما به خوبی آب را گرم نمی کند مطمئنا پکیج دچار مشکلاتی است.که باید آنرا به تعمیرکار  پکیج بسپارید . از نمونه این مشکلات می توان به موارد زیر اشاره نمود :

-اگر یون های پکیج جرقه برای روشن شدن مشعل جرقه نزند در مشعل پکیج شما دچار ایراد شده است .

-اگر منطقه زندگی  شما دارای سختی آب است احتمال اینکه مبدل پکیج دچار ایراد شده باشد وجود دارد پس برای رفع احتمالی این مشکل باید با تعمیرکاران تعمیرات پکیج تماس بگیرید .

-ودیگردلایلی  که برای گرم نشدن درست آب در انواع پکیج می توان اشاره نمود استفاده مداوم از آب گرم است اگر شما مدت زمان زیادی ازآب گرم استفاده کنید ممکن است زمان دریافت آبگرم کمتر شود .