021-66422988

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش نگهداری جارو برقی سامسونگ

آموزش تعمیر لباسشویی ظرفشویی

در واقع با نگهداری صحیح از یک جاروبرقی می‌توان عمر استفاده از آن را تا 20 سال افزایش داد .

برای افزایش کارایی و بالا بردن عمر جاروبرقی سامسونگ خود توصیه می کنیم نکات زیر را در زمان استفاده از دستگاه رعایت کنید :

کیسه جاروبرقی را به طور مرتب خالی کنید .

اطمینان داشته باشید که سر لوله جاروبرقی با آشغال گرفته نشده باشد .

به طور منظم فیلتر دستگاه را عوض و یا تمیز کنید .

آشغال ها، کرک ها و موهایی را که دور برس جاروبرقی جمع می‌شوند به طور منظم تمیز کنید .

از جاروبرقی به شکل مداوم و چند ساعت پشت سر هم استفاده نکنید.امکان دارد موجب گرفتگی لوله و یا خرطومی دستگاه بشود .

دستگاه را به صورت ناگهانی به این طرفوآن طرف نکشید. این کار می تواند باعث پاره شدن پرده جاروبرقی شود .

حفظ ونگهداری از لوله خرطومی جاروبرقی سامسونگ

از قطعات اصلی و مهم جاروبرقی سامسونگ، لوله خرطومی ان می‌باشد. وظیفه این لوله منتقل کردن زباله‌ و گرد و غبار به پاکت جاروبرقی را میباشد وجود سوراخ یا پارگی در هر بخش از لوله خرطومی سبب اختلال در عمل مکش هوا شده و باعث می‌شود زباله‌ها به درستی نتوانند به درون جاوبرقی راه پیدا کنند. درزمان آسیب دیدن بهتر میباشد برای خرید یک لوله خرطومی جدید و با کیفیت مناسب با مدل جاروبرقی سامسونگ خود اقدام کنید،. وهمینطور برای نگهداری از جاروبرقی توصیه می‌کنیم در هنگام جاروکشی از تا خوردن این لوله جلوگیری کنید .

استفاده  نکردن از جاروبرقی برای مکان‌های خیس و مرطوب

نکته‌ای که در نگهداری از جاروبرقی باید به آن اشاره کرد این میباشد که به هیچ عنوان برای تمیز کردن مکان‌های خیس و مرطوب از جاروبرقی استفاده نشود .

با سیم جاروبرقی با احتیاط رفتار کنید

در زمان گره خوردن یا گرفتگی سیم، از آزاد کردن سیم از پریز با کشیدن خود آن یا سیستم سیم جمع‌کن خودداری کنید. این کار علاوه بر آسیب زدن به سیم امکان اتصالی برق را هم به همراه دارد. برای باز کردن گره دقت و حوصله به خرج دهید.اگر سیم جاروبرقی در قسمت هایی از بین رفته یا دچار آسیب شده است از چسب برق‌های معمولی برای عوض کردن  سیم اقدام کنید .

تمیز کردن چرخ‌ها یا همان غلتک‌های جاروبرقی را تمیز کنید

هر چند وقت یک بار، با توجه به میزان سنگین استفاده، جاروبرقی سامسونگ خود را بیرون ببرید و مطمئن شوید که غلتک‌ها بدون آلودگی و آشغال میباشند. این مورد از قسمت های مهم در راهنمای نگهداری جاروبرقی میباشد چون به عملکرد خوب  ان ختم می‌شود .

آموزش تعمیرات لوازم خانگی

استفاده نکردن در ساعات اوج مصرف برق از جاروبرقی سامسونگ

سرشب و زمانی که مصرف برق به خاطر روشن بودن چراغ‌ها و دیگر لوازم برقی بالا میباشد بدترین زمان برای استفاده از جاروبرقی میباشد. اگر تمام نکات گفته شده در این راهنمای نگهداری جاروبرقی سامسونگ را رعایت نکنید و به این مورد مهم هم توجه نکنید؛ علاوه بر انکه مصرف برق و هزینه‌های آن برای شما بالا خواهد رفت، عمر جاروبرقی هم کوتاه می‌شود. به علت نوسانات برق در این ساعات که به شدت بالامیباشد  و کوچترین اتصال یا کم و زیاد شدن شدت برق می‌تواند به نیم‌سوز شدن یا سوختن کامل جاروبرقی ختم شود .

  بیشتر بخوانید :    ویژگی انواع جارو برقی

تمیز کردن پارو جاروبرقی سامسونگ

اطمینان پیدا کنید که هیچ مو و پرزی به برس‌های جاروبرقی نچسبیده باشد. این موارد از چرخش درست جلوگیری میکند. اگر جدا کردنشان سخت بود، آن‌ها را ببرید وهرگزاین مو وپرزها را  نکشید ومراقب باشید که به برس جاروبرقی آسیب نزنید .

بدنه جاروبرقی

ازدیگر قطعات جاروبرقی که هم در کارایی و هم در زیبایی آن تاثیربسزایی دارد بدنه جاروبرقی میباشد .

اموزشگاه تعمیر لوازم خانگی

معمولا حواسمان به بدنه جاروبرقی نیست و در زمان  استفاده از جاروبرقی خود ، بدنه آن به همه جا کوبانده می شود و این امرسبب صدمه دیدن بدنه ان می شود.سعی کنید دکمه های جارو برقی رابرای خاموش وروشن کردن  با دست فشار دهید چون انجام ان با پا باعث آسیب رسیدن به دکمه های آن میشود . و در عین حال شما مشاهده خواهید کرد که جاروبرقی نه روشن ونه خاموش میشود .