021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش نگهداری یخچال فریزر اسنوا

اموزش تعمیرلوازم خانگی

بهترین یخچال فریزر دستگاهی میباشد که مطمئناً لوازم ان قابل اعتماد باشد و برای سال‌ها دوام بیاورد، اما برای شما و خانواده‌ تان هم مناسب باشد چه بخواهید گزینه‌ای مقرون به صرفه داشته باشید، چه چیزی مملو از فناوری هوشمند یا یخچالی که سرآشپزهای حرفه‌ای از آن استفاده کنند .

هرگز وسایل گرمایشی مثل اجاق گاز، آبگرمکن و غیره را در کنار یخچال قرار ندهید. چون که عمر یخچال اسنوا را کم خواهد کرد و موتور آن بسیارداغ‌ می‌شود و باعث زود خراب شدن موتور می‌شود .

در ابتدای راه‌اندازی یخچال اسنوا حتما باید خالی از هرگونه مواد غذایی باشد، چون که پر کردن آن از مواد غذایی سبب افزایش فشار بر روی موتور خواهد شد. پس برای قرار دادن مواد غذایی درون یخچال عجله نکنید .

استفاده کردن از محافظ برق می‌تواند جلوی آسیب به یخچال اسنوا را بگیرد. یخچال اسنوا را با فاصله از دیوار و طرفین قرار بدهید،برای تمیز کردن یخچال آن را خالی کرده و بگذارید 24 ساعت در حالت خاموش بماند .

 بیشتر بخوانید :    عیب یابی فن یخچال فریزر اسنوا

سرویس دستگاه برای جلوگیری ازبروز خرابی و تعمیر یخچال اسنوا

مسئله‌ای که بیشتر با آن روبرو شده‌ایم، خرابی قطعه‌ای از دستگاه میباشد که اگر بدرستی سرویس شود، خرابی بیشتر در آن ایجاد نخواهد شد، در اینجا مسئله‌ای که وجود دارد این میباشد که بیشتر مشتریان فایده سرویس یخچال اسنوا را نمی‌دانند، پس برای جلوگیری از خرابی دستگاه کاری انجام نمی‌دهند و همین موضوع موجب می‌شود که به نمایندگی تعمیرات یخچال اسنوا مراجعه کنند. فرض کنید که قطعه‌ای از یخچال که بدرستی کار نمی‌کند و شما به دلیل نداشتن اطلاعات فنی و آشنایی، این موضوع را نمی‌دانید، و این ایراد می‌تواند در دراز مدت به سایر اجزاء صدمه وارد کند ،پس امکان خرابی‌های بعدی و متعدد وجود خواهد داشت .

گردگیری فن و سیم ‌پیچ‌های کندانسور و اواپراتور

سیم ‌پیچ‌های کندانسور و اواپراتور به راحتی قابل دیدن نیستند به همین علت برای تمیز کردن آنها باید اول دوشاخه برق دستگاه را از برق کشیده و با کمک چند نفر سعی کنید یخچال ساید را کمی از دیوار فاصله بدهید .

اموزشگاه مهیادبرزین

به پشت دستگاه رفته و با استفاده از یک دستمال یا برس نرم یا جاروبرقی با درجه کم به علت حساس بودن قطعات اقدام به گردگیری غبار روی سیم ‌پیچ‌های  کندانسور و اواپراتور کنید، چونکه برروی عمر مفید دستگاه و جلوگیری از خرابی ومعیوب شدن دستگاه تأثیر مستقیم خواهد داشت . چنانچه درصورت خرابی یخچال ساید منزل خود، میتوانید با تعمیرکاران حرفه ای ، مهیاد برزین تماس بگیرید .

 اطمینان از سالم بودن لاستیک‌های نواری دور درب یخچال و فریزر

از دیگر نکاتی که در نگهداری از یخچال ساید بای ساید خیلی حیاتی میباشد چک کردن لاستیک‌های نواری دور درب یخچال و فریزر میباشد. برای ماندگاری و خراب نشدن لاستیک‌ها می‌توانید هر ماه با محلول آب گرم و صابون به تمیز کردن لاستیک نواری دور درب یخچال بپردازید این عمل از خشک شدن لاستیک و پوسیدگی آن ها جلوگیری خواهد کرد. به هیچ عنوان مواد غذایی گرم داخل یخچال قرار ندهید .

  بیشتر بخوانید :    آموزش تعمیر یخچال فریزر اسنوا 

بعضی از افراد غذای گرم و مواد غذایی گرم را بدون خنک کردن آن در داخل فریزر یا یخچال قرار می‌دهند این کارغلط سبب بالا رفتن رطوبت و دمای داخل کابین خواهدشد که علاوه بر برفک زدن، موجب یکسره شدن کمپرسور و داغ شدن آن می‌شود، برای جلو گیری از این اتفاق می‌توانید مواد غذایی را به مدت ۲۰ الی ۳۰ دقیقه در هوای بیرون قرار داده تا به دمای محیط رسیده و بعد آن را داخل یخچال قرار دهید .

اطمینان از درست بستن درب یخچال ساید

یکی از بخش‌هایی که در حفظ و نگهداری از یخچال ساید بای ساید و باقی یخچال‌ها باید رعایت کنید؛ درست بسته شدن درب دستگاه میباشد. زیرا  با باز بودن درب، هوای سرد داخل کابین از آن خارج شده و فضای داخل دستگاه گرم می‌شود به همین علت کمپرسور باید یکسره کار کند تا دمای از دست رفته را جبران نماید .

آموزش صفر تا صد لوازم خانگی

عوض کردن دوره‌ای فیلترهای یخچال ساید بای ساید

با توجه به اینکه بیشتر یخچال‌های ساید بای ساید به فیلتر آب مجهز میباشند به صورت معمول هر شش ماه یکبار فیلتر آب را عوض کنید چرا که با گرفتگی فیلتر آب، قسمت آبریز و یخ‌ساز دستگاه از کار خواهد افتاد و با پیغام خطا روی صفحه نمایش یا چشمک زدن چراغ صفحه نمایش یا خاموش شدن آن، این موضوع را هشدار می‌دهد .