021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

اموزشگاه تعمیرات یخچال فریزر

آموزشگاه مهیاد برزین

اموزشگاه تعمیرات یخچال فریزر یخچال ها نقش بسیار مهمی در زندگی ما انسان ها دارند . یخچال ها نگهدارنده مواد غذایی هستند و اگر دچار خرابی شوند این مواد بعد از چندساعت فاسد میشوند به همین دلیل یخچال یک وسیله ضروری در هر خانه ای میباشد . یخچال ها در فروشگاه ها ، رستوران ها ، کلینیک ها ، بیمارستان ها و…..مورد استفاده قرار میگیرند .

با گذر زمان و با استفاده مداومی که از این یخچال ها میشود تعمیرات این وسیله افزایش بسیاری گرفته است . با یادگیری این حرفه و با ورود به بازار کار میتوانید قدمی در جهت پیشرفت خود بردارید و همچنین درامد های بسیار بالایی هم به دست اورید .

شغل تعمیرات یخچال بسیار شغل پر رونقی بوده و از بازار کار بسیار خوبی برخوردار است . علاقه مندان با شرکت در دوره های تعمیرات یخچال فریزر و یادگیری مهارت تعمیرات یخچال میتوانند از درامد بسیار بالایی در کشور ایران و بقیه کشور ها برخوردار باشند . یخچال به دلیل ضروریتی که دارد در صورت خرابی فورا نیاز به تعمیرات دارد . همچنین به دلیل قیمت بالایی که این وسیله دارد افراد به جی خرید دوباره این وسیله برای تعمیرات ان اقدام می نمایند .

شرکت کنندگان در دوره های آموزش تعمیر یخچال طریقه عیب یابی و تعمیر این یخچال ها را یاد میگیرند . اطمینان از برفک نداشتن یخچال ، چک کردن دما، تمیز کردن کندانسور ، بررسی محفظه ها و اطمینان از بسته بودن آنها، چک کردن برق ، تست کردن ترموستات ، تنظیم درجه ترموستات یخچال ، سبک کردن یخچال  از جمله مواردی است که در این دوره به کاراموزان اموزش داده میشود . در این مرحله افراد با این قطعات آشنا شده و یاد می گیرند که چگونه قطعات را تعمیر و تعویض نمایند .

این دوره ها از سطجح پایه تا حرفه ای برگزار میگردد و کاراموزان تمامی مباحث را به صورت کامل و جامع فرا میگیرند . دوست داران این رشته میتوانند در دوره های اموزشی ما شرکت کنند و صفر تا صد تعمیرات یخچال را به صورت کاملا عملی با تجهیزاتی که در اختیار کاراموزان قرار داده شده بیاموزند . دوره های اموزشی ما به صورتی برگزار شده است که کاراموز بعد از اتمام دوره میتواند بدون نیاز به شاگردی و کسب تجربه بیشتر وارد بازار کار شود و شروع به درامدزایی کند .

اموزش تعمیر یخچال ساید بای ساید

اموزشگاه مهیاد برزین دارای کارگاه های فوق تخصصی و تجهیزات پیشرفته است که موجب هر چه بیشتر یادگیری کاراموزان میشود . کاراموزان با یادگیری تعمیرات یخچال با تجهیزات به روز بعد از اتمام دوره قادر به تعمیر انواع یخچال میباشند . هر انچه که در بازار کار نیاز است را به کاراموزان در این دوره های اموزشی میگوییم . سرفصل های این دوره اموزشی اشنایی با انواع قطعات ، اشنایی با ابزار و تجهیزات ، تست و تعمیر قطعات ، بررسی عدم کارکرد صفحه کلید ، بررسی مشکل عدم سرد شدن یخچال ، اشنایی با رله ، کنترل کردن رله و خیلی از مباحث که کاراموزان در این دوره های اموزشی فرا میگیرند .

تعمیرات یخچال یکی از بهترین مهارت ها است که همیشه بازار کار برای آن وجود دارد و دائمی است . وقتی نوبت به تعمیرات یخچال می رسد بازار شغلی خوب و پر درامدی برای افراد فعال در این زمینه وجود دارد چرا که امروزه این لوازم خانگی در هر خانه ای وجود دارد و با توجه به استفاده زیاد از آن معیوب میشود . 

  بیشتر بخوانید :     آموزش تخصصی تعمیرات لپ تاپ

پس کافیست برای بهره مندی از این بازار به آموزشگاه تعمیرات یخچال مهیاد برزین  در تهران  مراجعه کنید و به سادگی این مهارت را فرا بگیرید . اگر به دنبال بهترین آموزشگاه تعمیرات یخچال در تهران می گردید پیشنهاد ما به شما علاقه مندان اموزشگاه مهیاد برزین می باشد .

اموزشگاه مهیاد برزین بزرگترین اموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی در تهران می باشد . که با برگزاری دوره تعمیرات ساید بای ساید خود به صورت کامل و جامع و با بهره مندی از اساتید خبره در این دوره های اموزشی تقاضای بسیاری برای شرکت در این دوره دریافت گردیده است . این اموزشگاه با فعالیت زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور بعد از اتمام دوره به کاراموزان مدرک بین المللی معتبر این سازمان را اعطا میکند . کاراموزان میتوانند ب این مدرک جواز کسب بگیرند و یا به کشور های دیگر برای کسب و کار اعزام شوند .

بهترین آموزش تعمیرات ساید بای ساید

مجموعه اموزشی مهیاد برزین با فراهم اوردن بهترین امکانات برای کاراموزان با بقیه اموزشگاه های دیگر متفاوت است . زیرا این اموزشگاه با داشتن کیفیت اموزشی بالا هزینه دوره های خود را به دلیل شرایط بسیاری از مردم بسیار کاهش داده و تمامی مردم میتوانند در این دوره های اموزشی شرکت کنند و تمام  مبحث ویژه بازار کار را یاد بگیرند . اموزشگاه مهیادد برزین دوره های خود را به صورت تضمینی برگزار می نماید و شرکت کنندگان میتوانند کیفیت مجموعه اموزشی ما را و تضمین  یادگیری را مشاهده کنند و در کلاس های اموزشی ثبت نام کنند .