021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

اموزش تخصصی تعمیرات لباسشویی

آموزش تعمیر ماشین لباسشویی

آموزش تخصصی تعمیرات لباسشویی ماشین لباس شویی یکی از مهم‌ترین وسایل برقی موجود در هرخانه ای است . اگر ماشین لباس شویی نباشد ، شستن لباس ها دچار مشکل است و وقت زیادی هم بابت شستن لباس ها هدر میرود و انجام کارهای خانه بدون لباس شویی بسیار دشوار خواهد بود .

به همین دلیل امروزه در تمامی خانه ها یک ماشین لباسشویی یافت میشود . علاقه مندانی که میخواهند تعمیرات ماشین لباسشویی را به صورت صفر تا صد و کاملا تخصصی فرا بگیرند میتوانند در دوره های اموزشی یک اموزشگاه خوب و معتبر شرکت کنند و با یادگیری این رشته به یک تعمیر کار حرفه ای و ماهر تبدیل شده و وارد بازار کار شوند . یک اموزشگاه خوب باید دارای کارگاه های مجهز و تجهیزات به روز باشد . همچنین یک اموزشگاه خوب باید از اساتید و تعمیرکاران با تجربه بهره مند باشد . پیشنهاد ما به دوست داران این رشته اموزشگاه مهیاد برزین می باشد . در اموزشگاه مهیاد برزین کاراموزان تمامی مباحث و نکات مهم ویژه بازار کار را فرا میگیرند . این دوره به صورت کامل مباحث تعمیرات لباسشویی را از مباحث مقدماتی تا پیشرفته به کاراموزان ارائه داده میشود . با پیشرفت تکنولوژی و نیاز به تعمیرات لباسشویی وجود افراد مجرب و متخصص دراین زمینه نیاز است . اموزشگاه مهیاد برزین آماده ارائه دوره تعمیرات لباسشویی می باشد . این دوره توسط تعمیرکاران و اساتید مجرب به صورت تخصصی و کاملا عملی در کارگاه های مجهز برگزارمی شود .

  بیشتر بخوانید :    آموزش تخصصی تعمیرات ماکروفر

این دوره برای همه افرادی که علاقه‌مند به این رشته هستند ، بدون توجه به دانش و تجربه قبلی ، مناسب است همچنین برای کسانی که می‌خواهند دانش خود را دراین زمینه تعمیرات لباسشویی بروز تر کنند نیز بسیار کارآمد است .

دوره آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی یکی از دوره های کاربردی و تخصصی در آموزشگاه مهیاد برزین است . در دنیای امروز لباسشویی یکی از وسایل ضروری در هر خانه است که به صورت روزانه مورد استفاده قرار می گیرد . این دستگاه نیز مانند سایر لوازم خانگی برقی بعد از مدتی استفاده دچار خرابی شده و نیاز به عیب یابی و تعمیرات پیدا می کنند . از این رو تعمیرات لباسشویی کاری بسیار تخصصی بوده و نیاز به یک فرد ماهر در این زمینه می باشد .

اموزش تعمیرات لباسشویی شامل دو بخش مکانیک لباسشویی و تعمیر برد لباسشویی است ، که بصورت عملی روی ماشین لباسشویی  تحت نظر اساتید تدریس میشود .

آموزش تعمیر لباسشویی ظرفشویی

در دوره اموزشی تعمیرات لباسشویی کاراموزان تمامی مباحث که شامل باز کردن قطعه های لباسشویی ، نحوه باز کردم در روی لباسشویی ، چگونه لاستیک درب را عوض کنیم ، میکروسوئیچ چیست و تعمیر ان ، به چه صورت پنل جلوی ماشین لباسشویی را باز کنید ، نحوه باز کردن دیگ داخل لباسشویی و …. فرا میگیرند .

کلیه سرفصلهای دوره آموزش تعمیرات لباسشویی بصورت عملی بر روی انواع مدل های لباسشویی است . کارآموزان در مکانیک لباسشویی با تمام اجزای تشکیل دهنده روی مدار آشنا شده و میتوانند آنها را باز رو بسته کنند . عملکرد قطعات مکانیکی و برخی ایرادات ماشین لباسشویی به صورت کاملا تخصصی به شما کاراموزان عزیز ارائه داده میشود . آموزشگاه مهیاد برزین با هدف پرورش نیروی متخصص در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی اقدام به راه برگزاری دوره آموزش تعمیر لباسشویی در تهران نموده است . در این دوره افراد با نحوه تعمیر انواع قطعات به کار رفته در ماشین لباسشویی آشنا می شوند .

  بیشتر بخوانید :    آموزش تخصصی تعمیرات موبایل

آموزش تعمیر برد لباسشویی از جمله سرفصل های مهمی است که به صورت کاملا عملی و کارگاهی به کاراموزان اموزشگاه ما تعلق میگیرد . دوره تعمیر لوازم خانگی به علت نیاز گسترده در بازارکار به عنوان یک دوره پر طرفدار مطرح می‌شود . هر وسیله در اثر استفاده مداوم و گذر زمان ، دچار مشکلات و فرسودگی قطعات خود می‌شود ، که این موضوع به طور مستقیم بر کارایی آن تأثیر می‌گذارد . ماشین لباسشویی یک وسیله برقی است که هزینه خرید ان بسیار بالا می باشد . پس اکثر مردم بجای خرید دوباره لباسشویی نسبت به تعمیرات ان اقدام میکنند . به همین دلیل شغل تعمیرات لباسشویی یک شغل پر درامد می باشد و از بازار کار خوبی هم بهره مند می باشد .

دوره تخصصی آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی در کارگاه های مجهز و با فراهم اوردن جدیدترین و به روز ترین تجهیزات فنی برگزار شده و اساتید دوره به تک تک کارآموزان فرصت می دهند تا با ابزارهای تعمیراتی و برندهای مختلف لباسشویی کار کرده و در حوزه عیب یابی و تعمیرات این وسایل به مهارت و تخصص بالا دست یابند و به موفقیت برسند .

آموزش تعمیرات لباسشویی ظرفشویی

دوره های اموزشی اموزشگاه ما تا زمان یادگیری کاراموزان ادامه در و در صورت ایجاد مشکل کاراموزان میتوانند با اساتید خود در ارتباط باشند که این مورد از پشتیبانی نامحدود اموزشگاه می باشد .

در حال حاضر یکی از مشاغل پر رونق در تمامی کشور ها انجام تعمیرات و ارائه خدمات تعمیراتی می باشد . و یکی از مهم ترین حوزه های خدمات تعمیراتی ، تعمیرات ماشین لباسشویی است . اموزشگاه مهیاد برزین  با سال ها تجربه در زمینه برگزاری دوره های آموزشی تعمیرات لباسشویی و با هدف آموزش به کاراموزان علاقه مند در این زمینه و کمک به آن ها برای ورود به بازار کار ، دوره آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی را به صورت صفر تا صد برگزار می کند . اموزشگاه مهیاد برزین با فعالیت زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور بعد از اتمام دوره به کاراموزان مدرک معتبر این سازمان را ارائه میدهد .