021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

اموزش تخصصی تعمیر کامپیوتر

آموزشگاه تعمیرات کامپیوتر

اموزش تخصصی تعمیرات کامپیوتر همانطور که میدانیم کاپیوتر یک وسیله پر استفاده است که در سال های گذشته در بین مردم رواج پیدا کرده است . این وسیله در ادارات ، مدارس ، شرکت ها ، اموزشگاه ها ، منازل و خیلی از جاها مورد استفاده تمامی مردم از سنین کوچک تا بزرگ قرار میگیرد . با استفاده مداوم از این وسیله نیاز به تعمیرات ان هم افزایش یافته است .

کامپیوتر ها همیشه محبوبیت خود را در بین مردم حفظ کرده اند و استفاده از این وسیله در بین افراد همیشگی می باشد . اموزشگاه مهیاد برزین با در نظر گرفتن این موضوع که تعمیرات این وسیله روز به روز درحال افزایش است دوره های اموزشی تعمیرات کامپیوتر را برای افراد علاقه مند به این حوزه برگزار گردیده است .

اموزشگاه مهیاد برزین به دلیل محبوبیتی که در بین افراد دارد ، تقاضای زیادی برای شرکت در دوره های اموزشی این زمینه دریافت کرده است . اموزشگاه مهیاد برزین دوره های اموزشی خود را در کارگاه های مجهز و اساتید خبره برگزار کرده است . کاراموزان با شرکت در این دوره ها تسلط کامل را بر روی تعمیرات کامپیوتر بدست می اورند . این دوره ها به صورت صفر تا صد و کاملا عملی بوده و بعد از اتمام دوره کاراموزان قادر به تعمیر انواع کامپیوتر هستند . بعد از اتمام دوره به کاراموزان مدرک بین المللی معتبر سازمان فنی حرفه ای اعطا میگردد .

  بیشتر بخوانید :     آموزش تخصصی نصب دوربین مدار بسته

 این دوره اموزشی در دو سطح پایه تا پیشرفته بوده و به شما کمک می کنند که علاوه بر آشنایی با مباحث در مورد تعمیرات کامپیوت ، به یک تکنسین تعمیر کامپیوتر حرفه ای تبدیل شده و به کسب درامد بپردازید . اموزش نرم افزاری و سیستم عامل ، آشنایی با قطعات و نحوه تعویض و تعمیر قطعات و سخت افزاری کامپیوتر در دوره های آموزش تعمیرات کامپیوتر مهیاد برزین با بالاترین کیفیت در آموزش داده میشود تا کاراموزان با تمام نکات بازار کار اشنا شوند . اساتید مجرب تعمیر کامپیوتر در این اموزشگاه انواع مدل ها و برندهای کامپیوتر را عیب یابی کرده و اقدامات مورد نیاز برای رفع مشکلات سیستم را انجام می دهند .

بازار کار تعمیرات کامپیوتر در کشور به دلیل خرابی های زیاد ان ، به بازار کار خوبی تبدیل شده است . در دنیای امروز تمام افراد از سنین کوچک تا بزرگ با کامپیوتر سرو کار دارند و در تمام خانه ها ، محل کارها یک سیستم کامپیوتر یا چندین سیستم وجود دارد .

اموزش تعمیر کامپیوتر و لپ تاپ

با وجود پیشرفت این سیستم ها پس از مدتی در صورت ضربه خوردن یا با استفاده مداومی که از این وسیله میشود سیستم عملکرد درستی خود را نداشته باشد و در عملکرد آن دچار مشکل میشود . بنابراین نیاز به تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری پیدا میکند . با افزایش تعداد مصرف کنندگان کامپیوتر و در واقع تعداد کامپیوترهایی که هر روزه معیوب می‌شوند بسیار زیاد است و نیاز به یک متخصص تعمیرات کامپیوتر میباشد . لازمه یک تعمیرکار حرفه ای شدن گذراندن دوره های اموزشی به صورت کامل و حرفه ای میباشد .

اموزشگاه مهیاد برزین از بزرگترین اموزشگاه های فعال زیر نظر سازمان فنی حرفه ای در حال برگزاری دوره های تعمیرات کامپیوتر خود به صورت کامل و جامع میباشد . این اموزش ها در کارگاهی با تجهیزات به روز به صورت صفر تا صد از پایه ترین مبحث تا پیشرفته ترین به شرکت کنندها اموزش داده میشود .

  بیشتر بخوانید :     آموزش تخصصی تعمیرات لپ تاپ

هدف اموزشگاه مهیاد برزین از برگزاری این دوره ها و با فراهم آوردن کامل ترین تجهیزات تربیت نیروی کار و اماده برای ورود به بازار کار میباشد . همچنین دوره های اموزشی مجموعه ما تا زمان یادگیری کاراموزان ادامه دارد و کاراموز در صورت به مشکل خوردن میتواند با اساتید خود در ارتباط باشد .

دوره های اموزشی تعمیرات کامپیوتر اموزشگاه ما از دوره های بسیار پرطرفدار و محبوب است . در این اموزشگاه کاراموزان تمامی نکات ویژه بازار کار را فرا میگیرند . بازار کار این شغل به میزان مهارت و نحوه مشتری مداری تعمیرکار کامپیوتر بستگی دارد . هر چقدر تعمیرات را با کیفیت بهتری به مردم ارائه دهیم و رضایت انها را کسب کنیم میتوانیم مشتریان بیشتری را به خود جذب کنیم . پس یکی از نکات مهم یک تکنیسن تعمیرکار کامپیوتر نحوه مشتری مداری است که کاراموزان در این دوره های اموزشی یاد میگیرند .

اموزش تعمیر کامپیوتر در تهران

یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت  دوره آموزشی تعمیرات کامپیوتر این است که در چند سال اخیر در ایران قیمت کامپیوترها افزایش یافته است . قیمت تجهیزات مختلف کامپیوترها بسیار گران شده اند . از این رو نیاز برای تعمیر کامپیوترها نسبت به گذشته زیاد شده است . مجموعه اموزشی مهیاد برزین با در نظر گرفتن شرایط مردم دوره های اموزشی خود را با هزینه نسبتا کم و کیفیت بالایی برگزار می نماید . در این دوره ها نکاتی کاراموزان فرا میگیرند که در هیچ اموزشگاه دیگری به انها یاد داده نمیشود و همچنین هزینه های بالایی بابت دوره های اموزشی شان دریافت میکنند .