021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

اموزش تعمیرات لباسشویی مقدماتی تا پیشرفته

اموزش تعمیرات لباسشویی ظرفشویی

اموزش تعمیرات لباسشویی مقدماتی تا پیشرفته ، لباسشویی ها از گذشته تا الان اهمیت بسیار زیادی در بین مردم پیدا کرده اند . لباسشویی ها در مدل های مختلفی تولید شده و مورد استفاده مردم قرار میگیرد . افراد با استفاده از این ماشین لباسشویی ها میتوانند بدون دخالت به راحتی لباس های خود را تمیز کنند .

همچنین با استفاده از این دستگاه میتوانند در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنند . با استفاده گسترده و روزانه ای که از این دستگاه میشود نیاز برای تعمیرات آن بسیار احساس میشود و همه مردم نیاز به یک تعمیرکار ماهر و مطمعن دارند . با فراگرفتن آموزش تعمیرات لباسشویی و یادگیری تمامی نکات تعمیر این دستگاه میتوانید بدون دغدغه هر نوع ماشین لباسشویی و اجزای و قطعات لباسشویی ها و ایرادات رایج آنها را پیدا کنید و تعمیر کنید . به این ترتیب ، به راحتی می توانید لباسشویی را عیب یابی کرد . استفاده از قطعات اورجینال و دیگر مباحث رفع ایراد ماشین در دوره های آموزشگاه مهیاد برزین به شما عزیزان آموزش داده میشود . در این دوره های آموزشی کاراموزان با نحوه کارکرد این دستگاه ، شناخت قطعات و تعمیر و تعویض قطعات ، نحوه کارکرد قطعات و تعمیرات تخخصی تر که شامل تعمیرات برد لباسشویی ، نقشه خوانی ، خطی ، سوئیچینگ و دیگر مباحث که کاراموزان در این دوره های آموزشی به طور کاملا تخصصی می آموزند .

ماشین لباسشویی یکی از مهم ترین و ضروری ترین لوازم خانگی بوده و ایجاد مشکل در آن باعث مشکلات بیشتری میشود . از این رو مجموعه آموزشی مهیاد برزین با برگزاری دوره های آموزشی خود و آموزش عیب یابی و تعمیرات ماشین لباسشویی که شامل آموزش تعمیر انواع مدل های ماشین لباسشویی در برند های  مختلف ماشین لباسشویی ال جی ، بوش ، سامسونگ و غیره  را برای علاقه مندان به این رشته آموزش میدهیم . مجموعه آموزشی مهیاد برزین دوره های خود را به گونه ای برگزار میکنند که تمامی افراد در تمامی سنین میتوانند در این دوره های آموزشی شرکت کرده و به کسب مهارت بپردازند .

آموزشگاه مهیاد برزین دوره های خود را از صفر تا صد و کاملا عملی و کارگاهی برگزار نموده . این آموزشگاه با داشتن کارگاه های مجهز و با فراهم آوردن تجهیزات و ابزارآلات مدرن برای کاراموزان عزیز امکان یادگیری کامل و جامع را برای این عزیزان فراهم کرده است . 

اموزش تعمیرات ماشین لباسشویی در تهران

کاراموزان در دوره های آموزشی دو بخش تعمیرات برد و تعمیر مکانیکی لباسشویی را فرا میگیرند . مباحث این دوره آموزشی به طور کامل بوده و تمام سرفصل ها به کاراموزان آموزش داده میشود . مطالبی که در این دوره های آموزشی به کاراموزان گفته میشود در هیچکدام از آموزشگاه های دیگر به آنها ارائه داده نمیشود به همین دلیل مجموعه ما در بین مردم بسیار پرطرفدار می باشد .

همانطور که میدانیم افراد از لوازم برقی های بسیاری در منازلشان استفاده میکنند . به دلیل تعداد بالای این لوازم برقی ها و کارکرد مداوم آنها مانند ماشین لباسشویی نیاز به تعمیرات دارند و همچنین ممکن است در طول سال نیاز به سرویس کردن پیدا کنند .  یک تکنسین ماهر و با تجربه باید قادر به تعمیر انواع لباسشویی ها باشد و بتواند مشکلات این وسیله را پیدا کند و آنها را عیب یابی کند . مجموعه مهیاد برزین با برگزاری کلاس های آموزشی خود به کاراموزان تعمیر و عیب یابی اصولی و درست انواع این لوازم برقی ها را آموزش میدهد .

علاقه مندان با یادگیری این حرفه میتوانند وارد بازار کار شده و درآمد زایی کنند . همچنین بعد از پایان دوره آموزشی این عزیزان به آنها مدرک بین المللی ارائه داده میشود که میتوانند در تمامی کشور ها به طور رسمی و معتبر شروع به کسب و کار کنند و جواز کسب بگیرند . مجموعه آموزشی ما تا ورود کاراموزان به بازار کار و درآمدزایی این عزیزان همران آنها بوده و آنها را پشتیانی میکند .

آموزش تعمیرات لباسشویی از شغل های آینده دار و بسیار پر درآمد می باشد و همچنین در بازار کار شغلی دائمی و پررونق محسوب میشود . مجموعه آموزشی مهیاد برزین دوره های آموزشی خود را به طوری برگزار کرده که تمامی افراد بتوانند در این دوره های آموزشی شرکت کنند . این مجموعه با در نظر گرفتن شرایط مردم دوره های آموزشی خود را با هزینه نسبتا کمی برگزار کرده است .

بهترین اموزش تعمیرات لباسشویی

کاراموزان عزیز میتوانند قبل از ثبت نام در این دوره های آموزشی تضمین یادگیری مجموعه ما را مشاهده کرده و با خیالی راحت در این دوره های آموزشی شرکت کرده و مهارت و دانش کافی را کسب کنند . مطالب دوره های آموزشی مجموعه ما کاملا کاربردی و تخصصی بوده و کاراموزان عزیز با تجهیزاتی که در اختیار آنها قرار داده شده میتوانند بر روی انواع لباسشویی ها تعمیرات را انجام بدهند . یک تکنسین خوب علاوه بر توانایی تعمیرات لباسشویی باید توانایی فعالیت در بازار کار ، جذب مشتری ، برخورد با مشتری و دیگر مباحث نحوه مشتری مداری را بلد باشد . ما در مجموعه مهیاد برزین تمام این نکات و نحوه برخورد با مشتری و چگونگی ورود کاراموزان به بازار کار را آموزش میدهیم .