021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

اموزش تعمیر کولر گازی فنی حرفه ای فردیس

اموزش تعمیرات موبایل

اموزش تعمیرات نرم افزار موبایل ، تعمیر نرم افزار موبایل یکی از شغل های پولساز و پرطرفدار است . با تمرکز بر روی تعمیر نرم افزار اندروید و آیفون مهارت های لازم برای تعمیر اسیب دیدگی و مشکلات مربوط به نرم افزار موبایل را می اموزید .

دوره آموزش تعمیرات موبایل یکی از محبوب ترین دوره های است که به صورت کاملا تخصصی و عملی ، در اموزشگاه مهیاد برزین برگزار می گردد . این دوره شامل آموزش صفر تا صد تعمیر گوشی بوده و کاراموزان بعد از اتمام دوره میتوانند وارد بازار کار شوند .

تعمیرات موبایل دوره ای کاربردی برای ورود به بازار کار و اشتغال زایی می باشد . دوره آموزش تعمیر موبایل در اموزشگاه مهیاد برزین  تمامی تعمیرات مورد نیاز نرم افزار انواع گوشی در برند های مختلف را اموزش میدهند . و در پایان دوره می توانید به عنوان یک تعمیرکار متخصص جایگاه خود را در بازار کار این رشته بدست آورید . اموزشگاه مهیادبرزین دوره های تعمیرنرم افزار موبایل را به صورت عملی و با تجهیزات کامل و مدرن برگزار می‌کند . این دوره شامل آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل می‌باشد و حتی اگر تجربه ای در کارهای فنی و حرفه ای نداشته باشید می‌توانید این مهارت را بصورت کامل از مقدماتی تا پیشرفته یاد بگیرید . در انتهای دوره آموزش عملی تعمیرات موبایل ، کارآموزان عیب‌ یابی و تعمیر انواع گوشی را به صورت تخصصی یادگرفته و آماده ورود به بازار کار تعمیرات گوشی موبایل می‌شوند .

آموزش نرم افزار موبایل امروزه شغلی پولساز و پر درامد برای تضمین اینده است . علاقه مندان میتوانند با شرکت در دوره های اموزشی اموزشگاه مهیاد برزین صفر تا صد تعمیر نرم افزار موبایل را درکارگاه ها با تجهیزات روزدنیا و با اساتید مجرب در این زمینه بیاموزند . به طور کلی آموزش تعمیرات موبایل به دو بخش نرم افزار و سخت افزار تقسیم می شود، کاراموزان می توانند در اموزشگاه مهیاد برزین توسط متخصصین مجرب و با استفاده از تجهیزات مدرن دوره خود را به صورت مدرن بگذرانند و با جدید ترین اطلاعات کسب و کار خود را اغاز کنند .

دوره اموزش تعمیرنرم افزارموبایل در آموزشگاه برای علاقه‌مندان در زمینه تعمیرموبایل ارائه می‌شود . با اتمام این دوره ، شما می‌توانید به عنوان تعمیرکار حرفه‌ای در این زمینه مشغول به کارشوید . همچنین با اتمام دوره آموزشی تعمیرات موبایل شما مدرک معتبر فنی حرفه ای دو زبانه از آموزشگاه دریافت می‌کنید . تعمیرات موبایل به عنوان یک مهارت تخصصی در ایران و سایر نقاط دنیا شناخته میشود . و این رشته جز آن رشته هایی میباشد که درآمد بالایی هم دارد ، بر خلاف آن چیزی که فکر میکنیم تعمیرکار تلفن همراه به کسی گفته نمی شود که فقط قادر است صفحه نمایش گوشی یا تاچ شکسته یا سوکت شارژ آن را تعویض کند و یا گوشی آب خورده را عیب یابی کند ، بلکه تعمیرکار موبایل باید توانایی عیب یابی بردهای الکترونیکی چند لایه و تعویض آی سی های بسیار کوچک و حساس روی برد را داشته باشد .

اموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل

برای رسیدن به این سطح از تسلط که شامل نقشه خوانی ، عیب یابی برد تلفن همراه و رفع مشکلاتی مانند عدم آنتن دهی ، تخلیه سریع شارژ ، روشن نشدن مدار بایددردوره های اموزشی مهیاد رزین شرکت کرده و صفر تا صد نرم افزار موبایل را بیاموزید . این دوره شامل آموزش تمامی مبحث مربوط به تعمیرات نرم افزاری موبایل ها در انواع برندهای مختلف می باشد . در این دوره آموزشی مباحثی چون : ترمیم بوت ، تغییر زبان گوشی ، روت کردن گوشی ، فلش کردن ، نصب برنامه های کاربردی و … مبحثی از این بخش آموزش داده می شود . یکی دیگر از آموزش های تخصصی که در اموزشگاه مهیاد برزین ارائه میگردد .

دوره های نرم افزار شامل :

  • نحوه فلش کردن گوشی ها و گوشی سامسونگ
  • نحوه فایل فلش گوشی ها
  • آشنایی با انواع باکس های نرم افزاری
  • آموزش نصب برنامه و بازی بر روی تمام برندهای گوشی
  • آموزش باز کردن قفل شبکه روی انواع گوشی های هوشمند
  • آموزش نصب نرم افزار رایگان و بازی روی ایفون
  • آموزش فلش کردن و انلاک سامسونگ و نواع گلکسی
  • آموزش نصب نرم افزار ارتبط دهنده باکس با گوشی و غیره

تعمیر نرم افزار موبایل بدون شک از دوره های کاربردی در بین شغل های فنی می باشد که بازار کار عالی را به خود اختصاص داده است . با توجه به اینکه این شغل فنی بازار هدف بزرگی دارد و محدودیت مکانی در سطح کشور برای راه اندازی آن وجود ندارد می تواند انتخاب درستی برای شروع یک کسب و کار پولساز باشد .

شما با شرکت در این دوره می توانید از مزایای آموزش در کارگاههای مجهز بصورت عملی ،  پشتیبانی نامحدود ، اساتید مجرب دراین زمینه ، مشاوره گرفتن قبل از ثبت نام ، خوابگاه اطراف اموزشگاه پس از اتمام دوره آموزشی و مشاوره نامحدود میتوانید کسب وکار خود را راه بیندازید . کارآموزان بعد از اتمام دوره می توانند از طریق آموزشگاه برای برای گرفتن مدرک معتبر از سوی سازمان  فنی حرفه ای کشور اقدام کنند .

آموزش تعمیرات موبایل

مدرک فنی و حرفه ای قابل ترجمه هست و علاوه بر اعتبار داخلی ، در خارج از اعتبار دارد و می توانید از طریق این مدرک برای مهاجرت اقدام کنید .

تعمیرات موبایل امروزه به عنوان شغلی پر درآمد شناخته می شود . با توجه به رونق استفاده از گوشی های هوشمند امروزه بیش از هر زمانی نیاز به تعمیرکار موبایل است . اما برای اینکه یک تعمیرکار حرفه ای موبایل شوید نیاز به آموزش صحیح و اصولی درکارگاه های مجهز خواهید داشت . اموزشگاه مهیاد برزین با داشتن سالها سابقه در زمینه ی آموزش تعمیرات موبایل همواره سعی در ارائه ی بهترین خدمات در این حوزه برای علاقمندان به یادگیری تعمیرات موبایل داشته است .