021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

اموزش خرید و فروش سهام در فارکس

اموزش بازار مالی فارکس

بازار فارکس یکی از بازار های مالی با بیشترین گردش پول روزانه بین تمام بازارهاست . این بازار مالی ، غیرمتمرکز و به صورت اوتی سی است . شرکت یا مجموعه‌ مستقلی آن را اداره نمی‌کند و به صورت ۲۴ ساعته به جز آخر هفته‌ها فعال است . یکی از انواع بازار مالی با بیشترین گردش پول روزانه بین تمام بازارهاست .

این کلمه تبادل ارز‌ رایج کشورهای مختلف اشاره دارد . گردش مالی روزانه‌ این بازار ، مبلغی حدود ۵ ترلیون دلار است . این عدد از مجموع گردش مالی بازارهایی مثل سهام و اوراق قرضه بیشتر است . علت این موضوع به میزان پول نقد موجود در دنیا مرتبط است . بازار فارکسبه این معنی که معامله‌گرها می‌توانند هم از افزایش و هم از کاهش ارزش پول کشورها سود کسب کنند .

ترید کردن در فارکس :

خرید و فروش در فارکس یکی از موضوعات جذاب و پرطرفدار این روزهای بازار ارز و ترید کردن است . خرید و فروش در فارکس نیاز به دانش بالا و درک خوبی از شرایط فعلی بازار ارز دارد و نیازمند یک استراتژی خرید و فروش همزمان در فارکس می‌باشد . خرید و فروش در بازار ارز جهانی فارکس بازاری تحلیلی بر مبنای حدس و گمان‌هایی در خصوص نحوه حرکت صعودی و یا نزولی قیمت جفت ارزها می‌باشد .

همه ی اقداماتی که برای حدس صعود و یا نزول جفت ارزها صورت می‌گیرد برای ایجاد امید برای کسب سود از این افزایش و کاهش قیمت جفت ارزها می‌باشد . در بازار فارکس همه ی معاملات به منظور خرید یک ارز و فروش ارزی دیگر در مقابل آن است . به همین علتهمه  سرمایه‌گذاری‌ها بر ارزهای جفتی انجام میشود .

فروش بدون نیاز به خرید در فارکس :

یکی از مزیت هایی که معاملات فارکس در مقایسه با بقیه معامله ها دارد این است که شما می‌توانید بدون نیاز به خرید ارز فروش انجام دهید . در اصل در این نوع از معامله بازار فارکس می‌توانید کوتاه فروشی را انجام دهید . کوتاه فروشی در بازار ارز فارکس به معنای آن است که شما در ذهن دارید که قیمت ارز کاهش می‌یابد . در مقابل فروش در فارکس بدون خرید ارز هرچه قیمت کاهش بیشتری داشته باشد اندازه سودی که از این فرآیند به فرد معامله‌گر می‌رسد بیشتر خواهد شد .

آموزشگاه مهیاد برزین

چگونگی خرید و فروش جفت ارز در فارکس :

برای تصمیم گیری دو راه اصلی پیش روی دارید . یکی از آنها معامله فارکس به صورت نقطه‌ای و دیگری تجارت فارکس از طریق یک کارگزار یا بروکر انتخاب بروکر اصلی ترین موضوعی است که با آن آشنایی کامل را داشته باشید . چرا که در بیشتر موارد همه ی معاملات فارکس از طریق بروکرها صورت میگیرد . بهتر است اطلاعات و دانش خود را در خصوص بازار فارکس کامل کنید . خرید و فروش در فارکس از طریق شبکه‌ای از بانک ها صورت میگیرد که بازار اوتی سی نام دارد . یک حساب معاملاتی برای خود باز کنید . زمان زیادی برای باز کردن یک حساب معاملاتی فارکس نیاز ندارید . شما می‌توانید در عرض چند دقیقه راحت یک حساب باز کنید و تا وقتی که بخواهید خرید و فروش در فارکس را انجام دهید هیچ اسراری برای بیشتر کردن وجه به این حساب وجود ندارد . یک طرح معاملاتی حرفه‌ای برای خود بسازید .

مطابق بایک طرح معاملاتی از قبل انتخاب شده در بازار فارکس پیش بروید . در این شرایط از درگیر کردن احساسات خود دوری میکنید اینکار به شما کمک میکند که راحت تر ترید کنید . پلتفرم معاملاتی فارکس خودتان را انتخاب کنید . این پلتفرم‌ها می‌توانند مطابق با معیارهای( نمودار تعاملی _ هشدارهای شخصی مشتری ها _ ابزار و وسایل مدیریت بحران ) باشد . اولین موقعیت خرید و فروش خود را به سرانجام برسانید .

استراتژی خرید و فروش دربازار مالی فارکس :

‎در اصل داشتن راهنما از تحلیل های فنی و تکنیکال و یا تحلیل‌های فاندامنتال به دست می‌آید . به معامله‌گرها کمک می‌کند تا نقاط مناسب ورورد به بازار و بهترین زمان برای خروج از آن را پیدا کنند .

برای تدوین استراتژی خرید و فروش در فارکس استفاده می‌کنند معمولا کارشان با مقایسه با تریدرهایی که از تحلیل فنی افرادی که از تحلیل فاندامنتال استفاده میکنند بسیار راحت تر خواهد بود .

آموزش بازار مالی فارکس

پرایس اکشن در فارکس :

نوعی از استراتژی معاملاتی می‌باشد که در آن نحوه تصمیم گیری جهت خرید و فروش جفت ارزها مطابق با جهت حرکت قیمت انجام می‌شود . استراتژی فاقد اندیکاتورهای تحلیل فنی مانند معیارهای آر اس ال بوده و تنها به این بستگی دارد که نمودرا حرکتی قیمت چگونه عمل کند. مزایای  اصلی این استراتژی سادگی چارت تغییرات حرکات قیمت و فاقد اندیکاتورها و نمودارهای رنگی بودن است .

استراتژی روند در فارکس :

در این استراتژی باید حواستان باشد که در مدتی که قیمت‌های مدام افزایش پیدا می‌کنند روند صعودی یا آپ ترند رخ می‌دهد . اگر روند تغییر قیمت جفت ارزها نزولی باشد روند نزولی رخ خواهدداد .