021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

اموزش رایگان تعمیرات جارو برقی

آموزش تعمیر لوازم خانگی

اموزش رایگان تعمیرات جاروبرقی ، جاروبرقی ها یکی از لوازم برقی ضروری و پر مصرف در هر خانه ای می باشد . این وسیله برقی در بسیاری از اماکن دیگر هم مورد استفاده قرار میگیرد . جاروبرقی زندگی را برای تمامی افراد راحت تر کرده اند و باعث شدند تا محیط اطرافمان را بسیار تمیز نماییم .

با استفاده مکرر از جاروبرقی ها ممکن است بعد از مدتی این دستگاه باعث آسیب دیدگی و فرسودگی بعضی از قطعات جاروبرقی شود . یک جارو برقی  خوب با قدرت مکش بالا می تواند حتی غبارهایی که با چشم نمیتوان دید را نیز از لابلای فرش و موکت بیرون بکشد .

در آموزشگاه مهیاد برزین تعمیرات جاروبرقی زیر نظر تعمیرکار و اساتید مجرب بصورت صفر تا صد و کاملا ویژه بازار کار تدریس میشود . مجموعه آموزشی مهیاد برزین با داشتن کارگاه های آموزشی و تجهیزات بروز و مدرن فرصت خوبی را برای دوست داران این رشته فراهم آورده است . کارآموزان با شرکت در دوره های آموزشی مهیاد برزین زیر نظر تعمیرکاران حرفه ای به تعمیر انواع جاروبرقی ها میپردازد . آموزش تعمیرات جاروبرقی در مجموعه مهیاد برزین به صورت کاملا تخصصی برگزار می شود . اساتید مجموعه مهیاد برزین دارای سابقه های درخشان در تعمیر انواع جاروبرقی ها هستند .

  بیشتر بخوانید :     آموزش رایگان تعمیرات مایکروفر

یکی از پر استفاده ترین و ضروری ترین وسیله برقی در اکثر منازل را میتوان جارو برقی نام برد . این وسیله برای جمع آوری آشغال ها و همچنین برای نظافت های طولانی از مدل های متفاوت آن استفاده می نمایند . آموزشگاه مهیاد برزین با بیش از سال ها تجربه در زمینه تعمیر جاروبرقی ها اقدام به برگزاری دوره آموزش تعمیرات جاروبرقی در انواع مختلف آن کرده است .

تعمیر لوازم برقی یک امر ضروری و مهم در بین مردم جامعه می باشد . لوازم های خانگی جزو واجبات در هر خانه ای می باشد و با خرابی این وسیله کارهای خانه دچار مشکل میشود . همچنین به دلیل بالا بودن قیمت این وسیله اکثر مردم در صورت مواجه با خرابی ان را به دست یک تعمیرکار میسپارند . هدف مجموعه مهیاد برزین از برگزاری این دوره های آموزشی خود تربیت و پرورش تعمیرکاران ماهر و متخصص برای ورود به دنیای کسب و کار می باشد .

آموزش تعمیرات لوازم خانگی

امروزه تعمیرات و عیب یابی جاروبرقی ها یک تخصص فنی می باشد که نیاز به آموزش و کسب مهارت دارد و شغلی بسیار پر درامد محسوب می‌شود . اگر تعمیرکار جاروبرقی فردی آموزش دیده و با تجربه نباشد ، ممکن است به جای تعمیر جاروبرقی را از کار بیندازد و یا حتی ممکن است اسیب های جدی وارد کند . شغل تعمیرات جاروبرقی به عنوان شغلی دائمی و پولساز محسوب می‌شود که میتواند تضمینی برای زندگی خوب شما باشد .

شرکت در دوره های آموزشی تعمیرات جاروبرقی در آموزشگاه مهیاد برزین باعث می‌شود تا شما به صورت کاملا عملی مباحث تعمیرات جاروبرقی را بیاموزید . در طی دوره نه تنها به صورت عملی به تعمیرات جارورقی میپردازند بلکه از پایه با لوازم برقی و تمام قطعات  آن آشنا می‌شوند و همچنین نحوه تعمیر و تعویض قطعات را هم می آموزید .

  بیشتر بخوانید :     اموزش رایگان تعمیرات یخچال فریزر

در دوره های آموزشی مهیاد برزین کارموزان تمام مبحث تعمیرات این دستگاه را به صورت کامل فرا میگیرند که این مباحث شامل  شناخت انواع مدل های جاروبرقی ، شناخت قطعات جاروبرقی ، تعمیر و تعویض جاروبرقی ، خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی و دیگر مباحث که ما در مجموعه مهیاد برزین به کاراموزان ارائه میدهیم . در مجموعه مهیاد برزین اساتید دوره تعمیر جاروبرقی  تجربه بالایی در این زمینه دارند و تمام نکات و فوت و فن‌های تعمیر و عیب یابی این دستگاه را به شما آموزش می‌دهند .

جاروبرقی ها در انواع مختلفی تولید شده است و در بازارعرضه می‌شود . بیشتر جاروبرقی ها دارای مکش های قدرتمندی می باشد و به سرعت بالایی اشغال ها را به داخل می‌کشد و تمام زباله ها و ذرات ریز و درشت را از طریقه یک محفظه کوچک به داخل کیسه می‌کشد . ما در مجموعه آموزشی مهیاد برزین به کاراموزان خود نحوه عملکرد این قطعات و نحوه تعمیرات این قطعات را آموزش میدهیم .

اموزش تعمیر لوازم خانگی

آموزشگاه مهیاد برزین دوره های آموزشی خود را در کارگاه های مجهز و با تجهیزات بروز برگزار کرده است . کاراموزان با شرکت در آموزشگاه مهیاد برزین صفر تا صد مباحث تعمیرات جاروبرقی را به صورت کامل و جامع یاد میگیرند . دوره های مجموعه اموزشگاه ما تا زمان یادگیری کااموزان نیز ادامه دارد . در صورت به وجود امدن مشکلات میتوانند با اساتید خود در ارتباط باشند و همچنین میتوانند در دوره های اموزشی به صورت رایگان شرکت کنند .