021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

اموزش رایگان تعمیر لوازم خانگی

اموزش تعمیر لوازم خانگی

اموزش رایگان تعمیر لوازم خانگی در تمام منازل حداقل دو یا سه و یا بیشتر از سه تا لوازم برقی یافت میشود . با تولید این لوازم ها کارهای خانه برای افراد راحت تر شده و همچنین در زمان و انرژی انها هم صرفه جویی کرده .

با استفاده تمامی مردم از این لوازم ها نیاز به تعمیرات برای این وسایل هم بسیار گسترده می باشد . لوازم خانگی نقش اصلی را در خانه و آشپزخانه ها  دارد . امروزه با توجه به گرانی لوازم برقی  ها در صورت خرابی و به مشکل خوردن اکثرا به جای خرید این وسیله برای تعمیرات ان اقدام میکنند . و از این سو به تعمیرکار ماهری نیاز هست که ایرادات این دستگاه را تشخیص داده و آن  تعمیر کنند . لوازم خانگی امروزه جزء مهمیات زندگی ما شده‌اند و هر گونه ایراد در آنها می‌تواند زندگی ما را دچار مشکل کند . به همین دلیل وجود تعمیرکار ‌های تعمیرات لوازم خانگی با تخصص در این حوزه اهمیت زیادی پیدا کرده است .

در دوره های آموزشی مجموعه مهیاد برزین کاراموزان تمام مباحث تعمیرات لوازم خانگی که شامل تعمیرات یخچال ، ماشین لباسشویی و ظرفشویی و لوازم های برقی مانند اتو ، مایکروفر ، همزن برقی و غیره که به صورت رایگان به کاراموزان عزیز به صورت کاملا تخصصی و ویژه بازار کار به کاراموزان ارائه داده میشود .

  بیشتر بخوانید :      آموزش رایگان تعمیر پکیج دیواری

در دوره های اموزشی اموزشگاه مهیاد برزین کاراموزان  همچنین با نحوه تعمیرات یخچال فریزر ، ساید بای ساید و … نحوه تعمیر و تعویض قطعات ماشین لباسشویی ظرفشویی ، آشنایی با مشکلات و خرابی های رایج لباسشویی و ظرفشویی ، آموزش تراز کردن یخچال و ماشین لباسشویی ، ترمیم مشکلات و ایرادهای مایکروفر و …. نیز اشنا میشوند و به تعمیر تخصصی ان به صورت عملی میپردازند .

امروزه با پیشرفت و رشد تکنولوژی در لوازم های خانگی رشد زیادی داشته و شغل تعمیرات لوازم خانگی را به یکی از پردرآمدترین و پولساز ترین شغل ها تبدیل کرده است . با در نظر گرفتن احتمال خراب شدن هر یک از این لوازم خانگی ها ، می توان به این نتیجه رسید که تعمیرات لوازم خانگی از شغل های آینده دار و با درامد می باشد و بازار کار بسیار خوبی برخوردار است .

آموزش تعمیر لوازم خانگی

مجموعه اموزشی مهیاد برزین دوره های اموزشی خود با بهره گیری از اساتید با تجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی برگزار می نماید . این دوره ها شامل انواع لوازم خانگی در مدل های مختلف بوده که به صورت تخصصی در کارگاه های مجهز برگزار می شود . در این دوره ها کاراموزان عزیز بر روی انواع لوازم برقی به طور مستقل تعمیرات را انجام میدهند .

در دوره های آموزشگاه مهیاد برزین به شما آموزش می دهند که تعمیرات لوازم خانگی را چگونه یاد گرفته و باید از کجا شروع نمایید و همچنین چگونه در بازار کار شروع به کسب درامد کنید . گاهی اوقات ممکن است شما علاقه مند به یادگیری حرفه ای باشید ولی نمیدانید از کجا شروع نمایید و موفقیت برسید . پس در دوره تعمیرات لوازم خانگی به شما عزیزان تمامی سرفصل های تعمیر لوازم خانگی به شما آموزش داده می شوند . در آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی مهیاد برزین یادگیری شما ، جایگاه ویژه ای دارد . 

  بیشتر بخوانید :     آموزش رایگان تعمیرات یخچال فریزر

شرکت کنندگان در صورت یاد نگرفتن مبحثی میتوانند به صورت رایگان از دوره های اموزشی مجموعه ما بهره مند شوند و یا از اساتید خود کمک بگیرند و مشکل را حل کنند .

به دلیل تخصص بالایی که این حوزه دارد افراد باید برای تعمیرات این لوازم ها دوره اموزشی را بگذرانند و بعد از دوره انواع این لوازم را تعمیر کنند . اگر فردی بدون هیچ دانشی به تعمیرات این لوازم ها بپردازد ممکن است بجای تعمیر آن این دستگاه ها را معیوب تر کنند و یا ممکن است کاملا از کار بیفتد . به همین دلیل شرکت در یک دوره آموزشی در یک آموزشگاه خوب اقدام بسیار مهمی است که تعمیرکاران و علاقه مندان باید به ان توجه نمایند . اموزشگاه مهیاد برزین با فراهم اوردن کارگاه های مجهز و تجهیزات به روز فرصت خوبی را برای علاقه مندان به این رشته به وجود اورده است .

آموزش تعمیر لوازم خانگی در تهران

دوست داران میتوانند با شرکت در این دوره های اموزشی از سطح پایه تا پیشرفته تعمیرات این وسیله را فرا بگیرند و وارد بازار کار این رشته شوند . این حوزه به دلیل بازار کار خوبی که دارد افراد زیادی را به خود جذب کرده است به همین دلیل اموزشگاه مهیاد برزین با فراهم اوردن تجهیزات پیشرفته و با استفاده از اساتید خبره به تربیت تعمیرکاران حرفه ای برای ورود به بازار کار پرداخته است .

در پایان دوره اموزشی مجموعه ما با فعالیت زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور به کاراموزان مدرک بین المللی معتبر در جهان را ارئه میدهند که با این مدرک میتوانند جواز کسب و وام بگیرند و به کشور های دیگر برای کار اعزام شوند .