021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

اموزش نصب دوربین مدار بسته مقدماتی تا پیشرفته

آموزش نصب دوربین مدار بسته

اموزش نصب دوربین مداربسته مقدماتی تا پیشرفته امروزه تمامی اماکن از جمله محل کارها و خانه ها مختلف برای بالا بردن امنیت و جلوگیری جرائم های مختلف به سمت دوربین مداربسته روی آورده اند همچنین از این دوربین ها برای نظارت کارکنان ، پرستاران و.. هم استفاده میکنند .

نصب دوربین مدار بسته و انتخاب دوربین مناسب برای مکان مورد نظر به دانش و تخصص در این کار نیاز دارد و افرادی که دارای مهارتی در این زمینه نمی باشند قادر به انجام نصب دوربین نخواهند بود .

امروزه استفاده از دوربین های مداربسته برای نظارت و کنترل اماکن عمومی مثل ادارت ، کارخانه ها ، مراکز های دیگر مانند بیمارستان ها ، نظارت بر نیروی های انتظامی و.. و خصوصی مانند منازل که افراد بسیاری در منازل خود بر وسیله های ارزشمند  خود و یا پرستار و کارکنان خانه ها نظارت دارند بسیار پرکاربرد شده . بازار دوربین مداربسته در چندین ساله اخیر بسیار پررونق و گسترده بوده و نیاز به افرادی که نصب دوربین های مدار بسته را بلد باشند افزایش پیدا کرده است و باعث شده این شغل به یکی از پردرآمدترین رشته های فنی در بازار کار تبدیل شود . دوره نصب و تعمیرات دوربین مداربسته در تهران یکی از دوره‌های پر اهمیت و تخصصی در حوزه امنیت و نظارت است که امروزه با رشد تکنولوژی بسیار در بین مردم مهم شده است .

مجموعه آموزشی مهیاد برزین برگزار کننده دوره های تعمیرات و نصب دوربین مداربسته می باشد . این دوره ها بصورت تخصصی و کاملا حرفه ای توسط کارشناسان و اساتید این مجموعه در مدت زمان کوتاه برگزار می شود . کارآموزان بعد از اتمام دوره با انواع دوربین های مداربسته آشنا شده و میتوانند آنها را عیب یابی و تعمیر کنند . مباحث آموزشگاه مهیاد برزین از صفر بوده و کاراموزان عزیز در این دوره با تمام تعمیرات و نصب دوربین مداربسته ، شناخت دستگاه های DVR آشنا میشوند و به طور کامل یاد میگیرند .

آموزشگاه مهیاد برزین با برگزاری دوره آموزش نصب دوربین های مداربسته و تعمیرات دوربین های مداربسته این امکان را فراهم کرده است تا افراد علاقه مند به این رشته با شرکت در این دوره ها با نحوه نصب انواع دوربین های مدار بسته تحت شبکه  و دیجیتال ، انالوگ و… آشنا شوند و علاوه بر آن اصول کار با ابزارها ، سنسور ها ، سیم کشی و.. را فرا بگیرند .

اموزش راه اندازی دوربین مدار بسته

آموزش نصب دوربین مداربسته آنالوگ و تحت شبکه وHD  از پرطرفدارترین رشته های آموزشی مجموعه مهیاد برزین می باشد  که در کارگاه های مجهز و با استفاده از دستگاه های مجهز و ابزارالات به صورت کاملا عملی و جامع تدریس می شود . از آنجایی که نصب و راه اندازی دوربین های مدار بسته برای ساختمان های اداری و مراکز تجاری اجباری است ، بازار کار بسیار خوبی را برای این عزیزان فراهم نموده است .

 راه اندازی و نصب دوربین مداربسته جزء خدماتی است که با توجه به جرائم و دزدی بسیار تقاضا برای یادگیری مهارت آن بسیار زیاد است . نصب درست و اصولی دوربین مداربسته اماکن باید با طی کردن مراحلی از قبیل سنسور ، پنل ، نصب چشمی تنظیمات و غیره می باشد . همچنین دوربین مداربسته ها انواع گوناگونی دارند و شما برای یک تعمیرکار ماهر شدن میتوانید آموزش نصب انواع دوربین مداربسته اماکن را به صورت کاملا تخصصی بیاموزید .

در این دوره آموزشی آموزشگاه مهیاد برزین به عنوان برگزار کننده دوره تخصصی دوربین های مداربسته با بهره‌گیری از اساتید با تجربه و با استفاده از به‌روزترین  تجهیزات و ابزار های فوق تخصصی آموزش جامع و کاربردی را به علاقمندان و در این حوزه ارائه می‌دهد .

آموزشگاه مهیاد برزین دوره های آموزشی خود را از پایه و به صورت کاملا تخصصی برگزار نموده است  کاراموزان با شرکت در این دوره های آموزشی میوانند این مهارت را به طور کامل کسب کنند و وارد بازار کار شوند  نصب و تعمیرات دوربین مداربسته یکی از مشاغل مهم و پر درآمد در بازار کار می باشد و هم از آینده بسیار خوبی برخوردار می باشد برای ورود به بازار کار این شغل باید با تمام مهارت های این زمینه آشنا شده و انها را فرا گرفته و بعد وارد بازار کار این حوزه شد . مباحث این دوره آموزشی از صفر تا صد بوده و بخشی از این مباحث شامل آشنایی با برندهای مختلف دوربین مداربسته ، آموزش نصب دوربین مداربسته آنالوگ ، آموزش نصب دوربین مداربسته دیجیتال .

اموزشگاه مهیاد برزین

آموزش نصب دوربین های تحت شبکه ، آموزش انتقال تصاویر دوربین مداربسته ، آموزش نصب دستگاه های DVR ، روش نصب دوربین مداربسته در اماکن مختلف و دیگر مباحث در این دوره آموزشی به صورت کامل و جامع آموزش داده میشود . آموزشگاه مهیاد برزین یکی از برگزار کنند های دوره آموزشی نصب و تعمیرات دوربین مداربسته به صورت کامل و جامع می باشد که ویژه بازار کار بوده و در این مباحث کاراموزان عزیز با انواع دوربین های مداربسته آشنا میشوند و طریق نصب و تعمیر این دوربین ها را کامل یاد میگیرند اساتید این مجموعه با تجربه و مهارت بالایی که در این حرفه و در بازار کار دارند به کاراموزان خود تمام تجربیات و اطلاعات خود را انتقال میدهند .