021-66422988

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

بررسی لباسشویی سامسونگ و ال جی

اموزش تعمیرات لباسشویی

در عصرامروزی به علت مشغله زیاد افراد و نیزکمبود زمان نیاز به وجود ماشین لباسشویی بیشتر احساس می‌شود و امکان شستشو لباس‌ها دیگربا دست امکان‌پذیر نمیباشد.این امکان را به شما میدهد که خرید بهتر و باتوجه به نیاز خود داشته باشید.

معمولا افراد چه قبل از خرید و در زمان جستجو ویا هنگام خرید و مراجعه به فروشگاه‌های لوازم‌خانگی، به دنبال محصولات برند و شناخته شده میباشد و حتما اسم دو برند سامسونگ و الجی در این میان زیاد به گوش شما خواهد ‌رسید. در این مقاله قصد داریم که به بررسی و مقایسه لباسشویی ‌سامسونگ و ال جی بپردازیم .

اگر در هنگام خرید،بین دو برند سامسونگ و ال‌جی دچار شک و تردید هستید با ما همراه باشید تا با تفاوت‌ها و قابلیت‌های هر کدام آشنا بشویید .

مقایسه لباسشویی ‌سامسونگ و ال جی در عملکرد شستشو

یکی از قسمت‌های مهم در مقایسه لباسشویی ‌سامسونگ و ال جی کارشستشو و تمیزکردن لباسها در ان می‌باشد. با وجود داشتن برنامه های شست و شو متنوع و حالت های مختلف شست و شو یکی از مزایای لباسشویی به شمارمی آیند اما قبل از خرید به این نکته توجه داشته باشید که تا چه حدی به این امکانات نیازدارید.

 بیشتر بخوانید :    آموزش عیب یابی ماشین ظرفشویی

 عملکرد شستشوی لباسشویی ال جی

ماشین لباسشویی ال جی برای سرعت بخشیدن به شستشو لباس‌ها در طی فرایند شستشو، از فناوری خاصی استفاده میکند  که مدت زمان شستشوی یک بار، تا 30 دقیقه کاهش می یابد استفاده ازاین فناوری‌ به کاهش زمان شستشو و صرفه جویی در مصرف انرژی کمک بسیار زیادی میکند .

علاوه براین مواردی که ذکرشد لباسشویی‌های ال‌جی برنامه‌های شستشوی گوناگونی دارند،که شامل برنامه های، شستشوی لباس های سفید، شستسوی عادی، شستشوی لباس های رنگی، شستشوی شدید، شستشوی سریع و شستشوی لباس های پشمی میباشد.

شرکت ال جی در ماشین لباسشویی های تولید شده خودازفناوری بخار استفاده میکند . که در داخل پارچه ها نفوذ کرده و کثیفی های لباس ها را بدون آسیب رساندن به لباسها گرفته و به داخل بافت لباس نفوذ می کند.

لباسشویی های ال جی دارای 6motionمیباشد که دارای گزینه های حرکتی مختلف برای افزایش عملکرد شستشو و تمیز کردن لباسها مثل حرکت های دست میباشد.

اموزش تعمیر ماشین لباسشویی ظرفشویی

عملکرد شستشوی لباسشویی سامسونگ

درماشین لباسشویی ساسمونگ برای شستشوی لباس ها از قابلیت power foam استفاده میشود با استفاده از این قابلیت لباس ها با بالاترین سرعت شسته میشوند. این قابلیت در حل شدن صحیح مواد شوینده در آب بسیار تاثیرگذار میباشد .

از دیگر ویژگی های مهم و قابل توجه لباسشویی سامسونگ استفاده از قابلیت super speed برای شستشوی سریع لباس ها میباشد فناوری super speed از جت ها برای پاشیدن و رساندن مواد شوینده به لباس ها و از آب گرم برای آبکشی آنها استفاده خواهد کرد با استفاده از این قابلیت شما میتوانید تایم شستشو را بین 15 الی 30 دقیقه تنظیم کنید.

 بیشتر بخوانید :    دلایل ضعیف شدن موتور لباسشویی

قابلیت اضافه کردن لباس های فراموش شده به ماشین لباسشویی

حتما برای شما هم این اتفاق افتاده است که بعد از روشن کردن ماشین لباسشویی چشمتان به لباس یا پارچه ای بیفتد که ان را فراموش کرده‌ باشید که در ماشین لباسشویی بیندازید.اضافه کردن لباس‌های فراموش شده به دستگاه برای شستشو یکی از قابلیت‌های بسیارخوبی میباشد که سامسونگ به آن مجهز میباشد.

 لباسشویی سامسونگ دارای   powerfoamبرای تمیز کردن عمیق لباسها میباشد . این ویژگی مخلوط آب و مواد شوینده را جهت تمیزکردن پارچه به طور کامل انجام خواهد داد.همینطور لباسشویی سامسونگ مثل لباسشویی الجی از تکنولوژیsteam  برای شستشو استفاده می کند.

در لباسشویی سامسونگ با وجود تراشه‌ای بر روی درب، این امکان به وجود امده تا بدونِ متوقف کردن چرخه شستشو، لباس ها و پارچه های خود را به چرخه شستشو اضافه کنید. اما لباسشویی ال‌جی برای ابعدار ان لباس‌های فراموش شده خود را به آن اضافه کنید.

آموزش تعمیرات لباسشویی ظرفشویی

کنترل کردن صدا درماشین لباسشویی ال جی و سامسونگ

از جمله مواردی که در جواب به این سوال “لباسشویی سامسونگ بهترمیباشد یا ال جیمورد توجه قرار میگیرد مقدار ومیزان صدا و لرزش تولید شده در لباسشویی های ال جی و سامسونگ میباشد. ال جی نسل جدید لباسشویی های خود را بدون تسمه و با قابلیت ضد لرزش تولید میکند. ازطرف دیگر سامسونگ با استفاده از فناوری VRT PLUS سرعت بالای درام را کنترل کرده و لرزش و صدای دستگاه را تا 40 درصدبه نسبت دیگر ماشین لباسشویی های این برند کاهش داده است  .