021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

بهترین آموزش تعمیر پکیج دیواری در اسلامشهر

اموزش تعمیر پکیج دیواری

بهترین آموزش تعمیر پکیج دیواری در اسلامشهر همه ی افرادی که دوست دارند درامد و کار حرفه ای داشته باشند و با اعتماد به نفس لازم به بازار کار فنی وارد شوند میتوانند با داشتن حداقل تحصیلات و گذراندن کلاسهای اموزشی پکیج وارد بازار کارشوند . ودر اموزشگاه مهیاد برزین این اموزش بسیار آسان را اموزش ببینند .

در آموزشگاه مهیاد برزین اسلامشهر دوره ی تعمیر پکیج به صورت کامل توسط اساتید مجرب در کارگاه های عملی ارائه میشود و کلیه ی افراد چه آنان که دارای تحصیلات عالی باشند و چه افرادی که دارای تحصیلات کمتر هستند میتوانند در این دوره ها شرکت کنند و مهارت های لازم را کسب کنند .

دوره تخصصی آموزش تعمیر پکیج با محور قرار دادن بازار کار و اشتغال  و با حضور اساتید برجسته  و بصورت کاملا عملی برگزار میگردد که این آموزشها به صورت صفر تا صد تعمیرات پکیج دیواری را آموزش میدهند .

این دوره آموزشی با مجوز رسمی سازمان فنی حرفه ای برگزار میگردد و بعد از اتمام دوره کار آموزان میتوانند  در این رشته مدرک رسمی دریافت نمایند.و باهمین مدرک وارد بازار کارشوند وبه خوبی به خانه مشتری بروند بااعتماد به نفس کافی و تعمیرات مربوطه را انجام داده و خیلی راحت کس درآمد کنند .

آموزش تعمیرات پکیج از استانداردهای بخش تاسیسات بوده بعد از اتمام دوره آموزشی می توانند حالا با همکاری دریک شرکت یا کارگزاری های مهمی که از طرف خودآموزشگاه به کارآموزان معرفی میشود کار کنند و حتی با خود همکلاسی های خود به صورت همکاری کار بردارند و تعمیرات پکیج دیواری و آبگرمکن را انجام دهند .

دوره تعمیرات پکیج در اسلامشهر

آموزش تعمیرات پکیج اسلامشهر  از دوره های پرطرفدار این مجموعه است و از بازار کار خوبی برخوردار می باشد . با توجه به مزایای پکیج دیواری و محبوبیت روز افزون آن آموزشگاه مهیاد برزین در اسلامشهر دوره آموزش تعمیر پکیج در اسلامشهررا به صورت تخصصی و زیر نظر اساتید با تجربه برگزارمی کند. با شرکت در این دوره آموزش تعمیرات پکیج از صفر تا صد و به صورت عملی در مدت زمانی کوتاه یاد می گیرید.

آموزش سرویس پکیج، تعمیر پکیج های تک مبدل و دو مبدل ، آموزش رسوب گیری پکیج ، هواگیری و غیره برخی از سرفصل های آموزشی در آموزشگاه تعمیرات اسلامشهر است . که همه ی ایناهارا خود کارآموز به صورت عملی انجام میدهد چون آموزشگاه اسلامشهر به کارآموزان این اجازه را داده است که هر کارآموزی میتواند پکیج یا خود ویا ازمشتری بیاورد وبا کمک اساتید آن را تعمیر کند . که هم کسب درآمد کند و به صورت زنده تمامی تعمیرات و عیب یابی پکیج را خودشان انجام دهند .

اموزش صفر تا صد تعمیر پکیج

بهترین دوره تعمیرات پکیج اسلامشهر

آموزشگاه مهیاد برزین اسلامشهر یکی از بهترین آموزشگاه تعمیرات پکیج دیواری در کشور است که به صورت تخصصی و کاملا عملی به آموزش سرویس پکیج دیواری و تعمیر انواع مشکلات پکیج می پردازد. و این آموزشگاه بخاطر اینکه دارای اساتید مجرب و باتجربه وکاربلد میباشد به همین خاطر ای آموزشگاه به یک آموزشگاه بسیار خوب و سرشناس در کشور شناخته شده است که این مجموعه زیر نظر سازمان فنی حرفه ای میباشد و کلاسها و تجهیزات و حتی شهریه ای که گرفته میشود زیر نظر سازمان فنی حرفه ای میباشد . که همه ی این موارد را خود را سازمان تعیین میکند و همین امر نیز اعث شده است که بیشتر افراد ساکن اسلامشهر به همین آموزشگاه مراجعه کنند و دیگر مزایای این آموزشگاه پشتیبانی از کارآموزان حتی بعداز دوره و اینکه اموزش تعمیرات آبگرمکن ا به صورت رایگان به کارآموزان آموزش میدهند که این آموزش آبگرمکن در آموزشگاه های دیگر پول دریافت میکنند و باید هرفرد بابت آموزش آبگرمکن مبلغی هنگفت پرداخت کند درحالی که آموزشگاه اسلامشهر این آموزش را به صورت رایگان آموزش میدهد .

بازار کار تعمیرات پکیج دیواری اسلامشهر

امروزه استفاده از موتورخانه ها و انواع آبگرمکن و بخاری به شدت کمتر شده است و بیشتر مردم برای تامین آب گرم و گرمایش خانه به پکیج ها روی آورده اند. در تمام ساختمان های نوساز پکیج نصب می شود و این مسئله موجب گسترده تر شدن میزان استفاده افراد از انواع پکیج های شده است.

پکیج ها متشکل از سیستم های پیچیده ای هستند که برای آن لوله کشی های آب، گاز و برق انجام شده است . در نتیجه یک فرد معمولی و بدون تجربه قادر به تعمیر و نصب آن ها نیست. پکیج ها علاوه بر اینکه کارایی زیادی که دارند مهم تر ازآن این است که به یک تعمیرکار ماهر و کاربلد هم نیاز دارند یعنی اگر فردی با قطعات و یا عیب یابی های پکیج آشنا و بلد نباشند به هیچ عنوان نمیتوانند یک قطعه را تعویض و یا تعمیر کنند به همین خاطر آموزشگاه مهیاد برزین با فعال کردن شعبه جدید خود در اسلامشهر این امر را برای افراد زیادی برآورده کرده است که افراد ساکن اسلامشهر و حومه اگر کسی علاقه مند این رشته میباشد بتوانند در این آموزشگاه آموزش ببینند و وارد بازار کار شوند .

اموزشگاه تعمیرات پکیج

نحوه آموزش آموزشگاه اسلامشهر

  •  آموزش عملی و تخصصی نصب و راه اندازی انواع پکیج و شوفاژ دیواری
  •  آموزش عملکرد هر یک از قطعات داخلی پکیج و آبگرمکن
  •   آموزش سرویس و هواگیری پکیج بوتان دیجیتال
  • آموزش تعمیرات و سرویس ونگهداری و هواگیری پکیج ایران رادیاتور
  •   آموزش پکیج های تک مبدل

که همه ی این آموزشها در مجموعه بزرگ مهیاد برزین در اسلامشهر به صورت عملی و کارگاهی توسط اساتید باتجربه این این تعمیرات را آموزش میدهند که بیشتر افرادی که دراین مجموعه آموزش داده میشوند وارد بازار کار میشوند .