021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی در تهران

آموزش تعمیر یخچال

دوره  آموزش تعمیر لوازم خانگی در تهران (اموزشگاه مهیاد برزین)شامل آموزش تعمیرات چه لوازمی می باشد ؟ محتوی : یخچال ساید و معمولی ، ماشین لباس شویی ، ماشین ظرفشویی ، ماکروویو و لوازم آشپزخانه (اتو ، جاروبرقی ، چرخ گوشت ، آبمیوه گیری ، چای سازو…) می باشد .

بنده در مورد تعمیرات لوازم خانگی و الکترونیک اطلاعاتی ندارم ، آیا می توانم در این دوره شرکت نمایم ؟

بله دوره های اموزشی در تهران به صورت عملی از پایه آموزش داده می شود و مشکل خاصی از این بابت وجود ندارد .

معمولا برای همه شما سوال پیش می اید که ایا دوره تعمیرات لوازم خانگی بازار کار و درآمد خوبی دارد ؟

این رشته مطمئنا یکی از بهترین شاخه های فنی می باشد و بدلیل تخصصی بودن آن دارای بازار کار خوبی است. اگر منزل خود و دیگران را نگاه بیندازیم حداقل در انجا یک وسیله گازی یافت میشود. ما از وسیله های گازی در طول سال استفاده میکنیم و انها نیاز به تعمیرات و سرویس دهی پیدا میکنند.هیچ محدودیت درآمدی برای کاردر این شاخه جود ندارد و با مشاوره که در این آموزشگاه می بینید به شما کمک می کنیم یک شغل پردرآمد را شروع کنید. البته که کوشش و همت خودتان نیز بسیار در این راه تاثیر گذار است.

  بیشتر بخوانید :     درآمد شغل تعمیر پکیج مهیاد برزین

در دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی در تهران چه برندهایی را آموزش می دهید ؟

برای کار عملی کارآموزان لوازم خانگی مختلف در برندهای متنوع در کارگاه موجود می باشد و با آموزش های تخصصی توسط اساتید کاردان کارآموزان پس از اتمام دوره برندهای مطرح پرکاربرد در بازار را به راحتی می توانند تعمیر کنند.

اموزش تعمیرات لوازم خانگی در تهران

   آموزش تعمیرات لوازم خانگی در تهران زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای برگزار می شود. پس از پایان دوره  اموزشی و اتمام کلاس ها، مدرک فنی معتبر از سوی آموزشگاه برای مهارت آموزان صادر می شود. 

اگر شما میخواهید مدرک فنی حرفه ای را دریافت کنید از سمت اموزشگاه به سازمان مربوطه معرفی میشوید. در این حالت بدون نیاز به شرکت در دورهای های سازمان فنی حرفه ای می توانند در آزمون آن شرکت کرده و مدرک این سازمان را دریافت کنید .

اموزش صفر تا صد تعمیرات لوازم خانگی

شما میتوانید پس از گرفتن مدرک کسب و کار شخصی خود را راه بیندازید :

 اموزشگاه مهیاد برزین که شامل دوره تعمیرات انواع لوازم خانگی مانند یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، ماکروفر و…..می باشد، برای افراد علاقمند به شاخه های آموزش تعمیرات مکانیکی و تعمیرات برد این لوازم برگزار می نماید هدف نهایی اموزشگاه مهیاد برزین از برگزاری این دوره ها این است تا شرکت کنندگان را با دانش کاملاً فنی به بازار کار معرفی نماید .

  • 100%   عملی
  • پشتیبانی توسط اساتید پس از اتمام دوره
  • ارائه مدرک فنی و حرفه ای
  • ارائه خوابگاه به کارآموزان
  • شرکت رایگان در دوره بعدی در صورت نیاز
  • تخفیف 30% از مبلغ دوره

دوره های آموزشی بیان شده به صورت حضوری در شهر تهران برگزار می شود و کارآموزان قادر به یادگیری سرفصل ها مربوطه به صورت تئوری و عملی می باشند .

همچنین امکان شرکت در دوره ها به صورت انلاین و مجازی برای تمام کاراموزان امکان دارند. با شرکت در این دوره آموزشی مهارت های فنی مربوط به تعمیرات انواع لوازم خانگی را به شما  به صورت صفر تا صد آموزش داده و در پایان دوره نیز مدرک رسمی و بین المللی فنی و حرفه ای به شما داده میشود .

در صورت عدم یادگیری سرفصل ها، امکان تجدید دوره و پشتیبانی نامحدود به صورت افراد وجود خواهد داشت . آموزش تعمیرات لوازم خانگی در  رایگان  و به صورت عملی   دوره عملی ویژه بازار کار برگزار می شود .

 اموزشگاه‌های تعمیرات لوازم خانگی برقی نقش مهمی در جامعه امروزی دارند . با پیشرفت و استفاده گسترده مردم در منازل از لوازم خانگی برقی نیاز به تعمیر آنها نیز زیاد است.

آموزش تعمیر لوازم خانگی

یکی از مهمترین هدف‌ اموزشگاه مهیاد برزین تعمیرات لوازم خانگی برقی، آموزش حرفه‌ای دوره ها و علاقه‌مندان به این حوزه ها است. این آموزشگاه‌ها با ارائه برنامه‌های آموزشی زیاد وبر اساس نیازهای صنعت، به تمام افراد امکان این را می‌دهند تا مهارت‌های لازم برای تعمیر و نگهداری صحیح لوازم خانگی برقی را فرا بگیرند .

آموزشگاه‌های تعمیرات لوازم خانگی برقی با تدریس آموزش‌های تخصصی و عملی به تمام افراد، بهبود کیفیت و دقت تعمیرات را تضمین می‌کنند. این باعث افزایش رضایت مشتریان، پایین امدن نرخ تعمیرات تکراری و افزایش اعتماد به نام تجاری می‌شود .

امروزه به دلیل افزایش یافتن قیمت های لوازم برقی افراد ترجیح می دهند تا بجای تعویض وسیله خود آنها را تعمیر کنند افزایش قیمت ها باعث شده تا نیاز به تعمیر کار در این حرفه بیشتر شود و بازار کار تعمیرات لوازم برقی پر رونق باشد. اگر می خواهید وارد این شغل پردرآمد شوید باید اول در دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی درتهران شرکت کرده و مهارت و دانش کافی در این زمینه را به دست بیاورید تا بتوانید انواع لوازم خانگی با برندهای مختلف را تعمیر و عیب یابی کنید .

  بیشتر بخوانید :    دوره تعمیر لوازم خانگی مهیاد برزین