021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

دوره آموزش تعمیرات کولر گازی

اموزش تعمیر پکیج دیواری

دوره آموزش تعمیرات کولر  گازی یکی از دوره های پردرامد و کاربردی پر متقضی است. در این دوره که در اموزشگاه مهیاد برزین برگزار خواهد شد  شما با اصول نصب و راه اندازی و اصول لوله کشی آشنا خواهید شد و همچنین با انواع گازها و عیب یابی و تعمیر انواع کولرهای گازی آشنا میشوید. این دوره آموزشی جهت ورود کاراموزان علاقمند به حرفه تعمیرات دستگاه های تهویه مطبوع ظرفیت بالا مانند مبحث چیلر ها و سردخانه ها میباشد .  

در فصل تابستان و گرما تقاضا برای نصاب‌های کولرگازی بیش از حد انتظار بالا می رود. در صورت یادگیری حرفه ی نصب و تعمیر کولر گازی با سرویس ساده برای هر منزل می توانید درآمد بسیار خوبی کسب کنید .
از طرف دیگر مصرف کنندگان نیز به خدمات تعمیرکاران کولر گازی احتیاج پیدا می کنند. چرا که کولرهای گازی بدون سرویس، هزینه برق مصرفی بسیار زیادی خواهند داشت. هزینه ای که مصرف کنندگان را ترغیب میکند برای  سرویس کولرهای گازی بنابراین در اول فصل تابستان تماس های زیادی از طرف مردم و نمایندگی ها به سرویس کار کولرگازی می شود .

سرفصل های آموزش کولر گازی

آشنایی با اصول کلی عملکرد کولر گازی و اسپیلت، محاسبه ظرفیت و انتخاب دقیق دستگاه، آشنایی با اجزا قطعات داخلی و توانایی باز و بسته کردن و عیب یابی تمام قطعات، آشنایی با شرایط و استاندارد های نصب و اجرای نصب کولر ها به صورت عملی، شیوه و نحوه ی عملی لوله کشی و بریدن و خم کردن و پرچ لوله، توانایی عملی وکیوم دستگاه میباشد .

  بیشتر بخوانید :     صفر تا صد تعمیر کولر گازی

توانایی شارژ کردن انواع کولرهای گازی برای انواع مبردها، نشت یابی و تست لوله ها و شستشوی سیکل با ازت، جوشکاری لوله ها و اجرای عملی تعویض کمپرسور، آشنایی با خطا ها و ارور ها و توانایی رفع اشکال، عیب یابی و رفع عیب، آشنایی برد الکتریکی، سیم کشی و اشنایی با وایرینگ کلیه دستگاه ها در آموزشگاه مهیاد برزین تدریس خواهد شد .

همچنین آشنایی کارآموز با نحوه کار در بازار و معرفی مراکز فروش لوازم و تجهیزات اولیه و یدکی این حرفه نیز به کاراموزان اموزش داده خواهد شد .

باتوجه به تقاضای زیاد استفاده از این تجهیزات در ساختمانهای مسکونی و اداری و نبود متخصص کافی در حوزه تعمیرات و سرویس کولرها فعالیت در این حرفه بستر مناسبی جهت ورود به بازار کار و فعالیت در این رشته میباشد. اموزشگاه مهیاد برزین پس از آموزش کامل و حرفه ای تعمیرات و نصب کولرهای گازی شما را به فنی حرفه ای معرفی می نماید تا بتوانید ازمون دهید و  به راحتی وارد بازار کار شوید.. این دوره دارای بازارکار و درامد بسیار خوبی می باشد .

آموزش صفر تا صد تعمیرات پکیج

آموزش تعمیر و عیب یابی کولر گازی

نکته ای که باید در رابطه با آموزش تعمیرات کولر گازی یا اسپلیت بدانید این است که اگر می خواهید در این کار حرفه ای باشید ، باید بخش  های مدار اسپلیت و مکانیک آن را به خوبی و دقیق یاد بگیرید .

عیب یابی و تعمیرات کولر گازی یا اسپلیت بخش مهمی از کار یک نصاب یا تعمیرکار حرفه ای میباشد. در ابتدا شما باید در مورد مشکلات الکتریکی سیستم های تهویه مطبوع آگاه باشید و همچنین بتوانید علائم کلی کارکرد نامناسب یک کولر گازی یا اسپلیت یا هر نوع سیستم تهویه مطبوع دیگر را تشخیص دهید .

در ادامه این بخش به برخی از مشکلاتی که اغلب برای کولرهای گازی پیش میاید و علائم کلی که نشانگر کارکرد نامناسب یک سیستم تهویه مطبوع هست را می توانید مشاهده کنید .

  بیشتر بخوانید :    آموزش تعمیرات کولر گازی مهیاد برزین

توجه داشته باشید که تمامی این موارد به همراه و به همراه دستگاه های موردنیاز در دوره آموزش تعمیر کولر گازی و اسپلیت در اموزشگاه مهیاد برزین به شما آموزش داده خواهد شد و این مطالب صرفا برای آشنایی شما کاراموزان علاقه مند به این حوزه می باشد .

آموزشگاه مهیاد برزین واقع در استان تهران با ارائه آموزش تعمیرات کولر گازی و اسپیلت [تضمین دوره + 100% عملی ] شما را برای ورود به بازارکار آماده میسازد و می توانید با استفاده از آموزش تعمیرات کولر گازی با گواهینامه سازمان فنی و حرفه ای به راحتی کسب و کار خود را راه بیندازید . آموزش تعمیر کولر های گازی با زبان ساده و شیوا توسط بهترین اساتید کشور بصورت عملی  در اموزشگاه مهیاد برزین تدریس میشود و شما در کمترین زمان ممکن می توانید بصورت حرفه ای وارد بازار کار شوید .

اموزش تعمیرات کولر گازی در تهران

همچنین با استفاده از پشتیبانی نامحدود حتی پس از اتمام دوره آموزشی خود؛ می توانید هر مشکلی که با آن رو به رو شدید را عیب یابی کنید .

در تهران با وجود خوابگاه در نزدیکی آموزشگاه برای کارآموزان سایر شهرها یک امکانات عالی جهت اقامت فراهم شده که شما عزیزان براحتی بتوانید در کلاس ها شرکت کنید. پس برای آموزش تعمیرات کولرهای گازی فرصتتان را از دست ندهید و همین حالا با کارشناسان ما برای اخذ مشاوره دوره تعمیرات کولر گازی در آموزشگاه مهیاد برزین تماس بگیرید .