021-66422988

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

سایت آموزش بازارهای بین المللی فارکس

آموزش رایگان فارکس

بازار فارکس این روزها محبوبیت زیادی برای سرمایه‌گذاران و معامله‌گران دارد .  تمامی بانک‌ها ، شرکت‌ها ، سرمایه‌گذاران حرفه‌ای و افراد عادی می‌توانند در فارکس معامله کنند و حجم زیاد سرمایه و نقدینگی موجود در این بازار ، سود دریافت کنند . سایت آموزش بازارهای بین المللی فارکس میتواند فرصت خوبی برای یادگیری این رشته نیز باشد .   

همانطور که گفتیم فارکس بازاری است که ارزهای مختلف در آن معامله می شود . بازار فارکس بزرگترین و نقد شونده ترین بازار در جهان می باشد که هر روز میلیاردها دلار در آن معامله می شود . مکانی متمرکز وجود ندارد ، بلکه بازار فارکس از بانک ها ، کارگزاران، موسسات و تریدرها است که بیشتر از طریق کارگزاران یا بانک ها تجارت می کنند .

بیشتر بخوانید :    سایت آموزش تعمیر لباسشویی

انتخاب بروکر مناسب :

اولین قدم برای ورود به بازار فارکس انتخاب یک بروکر معتبر و مناسب است . بروکرها نقش واسطه بین شما و بازار را اجرا می‌کنند و بدون قرارداد بستن با یکی از آنها امکان معامله در فارکس وجود ندارد . این شرکت های کارگزاری هر کدام شرایط مختلف خود را برای پذیرفتن و نحوه معاملات را نیز دارند . از حداقل سرمایه برای ورود گرفته تا نحوه پشتیبانی به مشتری ، باعث تمایز این بروکرهای فارکس می‌شود .

آموزش بازار مالی فارکس در تهران

نرخ در بازار فارکس چگونه تعیین می‌شود؟

در بازار فارکس ، ارزهای خارجی نسبت به یکدیگر معامله می‌شوند که به اصطلاح به هر کدام یک جفت‌ارز میگویند . برای مثال :  پوند انگستان نسبت به دلار آمریکا که با علامت  (GBP/USD) نمایش داده می‌شود . نرخ این جفت ‌ارزها رابطه مستقیمی با وضعیت اقتصادی کشورها دارد . پس برای تحلیل حرکات قیمتی جفت ارزهای مختلف ، در بازار فارکس مانند تمام بازارهای مالی دیگر ، از تحلیل‌های بنیادی و تکنیکال استفاده می‌شود . برای تحلیل یک جفت ‌ارز نسبت به یکدیگر ابتدا باید بتوانیم درک کاملا شفافی از وضعیت اقتصادی و سیاسی و همچنین اتفاقات و اخبار مهم در جریان آن کشورها را داشته باشیم که بعضا هم کار کاملا تخصصی و پیچیده‌ای است     .

بهترین روش برای سرمایه‌گذاری در بازار فارکس چیست؟

ساده ‌ترین و پرطرفدار ترین روش برای سرمایه‌گذاری در فارکس ، خرید و فروش ارزهای خارجی است . معامله ارزها در فارکس نیز به شکل جفتی می باشد ، یعنی شما همزمان در حال خرید یک ارز و فروش دیگر ارز ها هستید . پس اگر ارزش ارزی که می‌خرید نسبت به ارزی که می‌فروشید ، افزایش پیدا کند ، شما سود میکنید . همچنین برای انتخاب بهترین روش شما باید ابتدا استراتژی‌های مختلف معامله‌ گری در فارکس ، بازارهای مختلف فارکس و دارایی‌ها و ابزارهای معاملاتی را بشناسید و از منابع و دوره‌های آموزش فارکس برای ارتقا مهارت‌های ترید در فارکس استفاده کنید. بنابراین می‌توانید بر اساس سطح دانش و تجربه خود در این بازار بهترین روش برای سرمایه‌گذاری و ترید در بازار فارکس را انتخاب کنید.

آموزش تخصصی بازار فارکس مهیاد برزین

ریسک‌های بازار فارکس :

فارکس بازار بسیار پیچیده‌ای است و کسب سود از آن نیازمند دانش و تجربه بسیار زیادی در زمینه های مختلف است . پس نیاز است تا معامله‌گران زمان زیادی برای تحلیل جریانات در این بازار بگذارند تا بتوانند فرصت‌های سودآوری را پیدا کنند . در نهایت ، این بازار برای تازه‌ واردان می‌تواند بسیار خطرناک باشد و آن‌ها را در معرض ضررهایی بزرگ قرار دهد . رویدادهای اقتصادی مانند تغییر در سیاست‌های دولت‌ها ، نشر آمارهای اقتصادی می‌توانند تأثیر زیادی بر نرخ ارز داشته باشند .