021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

علت های خرابی ماشین ظرفشویی مجیک

آموزش تعمیرات لوازم خانگی

یکی از محصولات کارآمد و زیبای ساخت این شرکت است که با ابعاد نسبتا کوچک و جمع‌وجور خود امکان استفاده‌ی رومیزی داردوبرای خانواده‌های پرجمعیت توصیه نمی‌شود . ماشین ظرف‌شویی مجیک از برنامه‌های مختلف شست‌وشو مانند شست‌وشوی معمولی ، اقتصادی ، حساس و شکننده ، شست‌وشوی ظروف کریستالی ، شست‌وشوی سریع و شست‌وشوی میوه و سبزیجات بهره می‌برد .

این محصول دارای قابلیت خشک‌کردن ظروف نیز است . سیستم الکترونیکی تأخیر در شروع زمان شست‌وشو هم به کمک کاربر می‌آید تا بتوان با انعطاف بیشتری از دستگاه استفاده کرد . یکی از مزیت‌های ماشین‌های ظرف‌شویی رومیزی بی‌نیازی به خم‌شدن برای گذاشتن و برداشتن ظروف در ماشین است که سبب راحت‌تر شدن کار با دستگاه می‌شود . با گذاشتن این ماشین ظرف‌شویی روی کانتر یا میز و اتصال آن به شیر آب و برقراری سیستم آب خروجی و البته تأمین برق آن می‌توان از قابلیت‌های مختلف و کاربردی دستگاه بهره برد .

علت روشن نشدن ماشین ‌ظرفشویی مجیک :

اول باید پریز‌های برق را بررسی کنیم . حواستان باشد پریز‌های ماشین ظرفشویی به برق وصل شدند . حواستان باشد جرقه‌ای نزده باشد . در صورت نیاز آن را دوباره تنظیم کنید .

  بیشتر بخوانید :        اموزش سرمایه گذاری در بازار فارکس

اگر خاموشی ماشین‌ ظرفشویی ادامه دارد ، برای اطمینان پیدا کردن از اینکه پریز هیچ ایرادی ندارد ، ماشین ظرف‌شویی مجیک را از برق جدا کنید و به‌جای آن وسیله برقی دیگری را به پریز برق مخصوص ماشین‌ ظرفشویی وصل کنید . با انجام این تست مطمئن خواهید شد که پریز ماشین هیچ مشکلی ندارد . درنهایت کلید برق را هم می‌توانید امتحان کنید و یا ورودی ماشین ظرفشویی مجیک را به پریز دیگری وصل کنید .

علت روشن شدن ماشین ظرفشویی مجیک و پرنشدن آب :

با ریست ماشین ظرفشویی مجیک دستگاه را راه‌اندازی دوباره کنید . اگر رفع نشد شاید : فیلتر ورودی آب را بررسی کنید امکان دارد فیلتر ورود آب مسدود شده باشد . فشار آب را چک کنید تا کم نشده باشد_ چک کنید شلنگ ماشین تاب‌خوردگی نداشته باشد_ معیوب بودن شیر برقی را بررسی کنید_ شیر آب را بررسی کنید تا بسته نباشد ویا امکان دارد آب ساختمان قطع باشد .

اموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی

علت تخلیه نشدن آب ماشین ظرفشویی مجیک بعداز اتمام کار :

با ریست ماشین ظرفشویی مجیک میتوان ایراد را حل کرد اگر رفع نشد باید این موارد بررسی شود :

پمپ تخلیه ماشین ظرفشوی خراب شده است آن را بررسی کنید_ برنامه انتخابی داده شده به ماشین را بررسی نمایید . شاید برنامه انتخاب شده شما تمام نشده باشد_ لوله فاضلاب را بررسی کنید. گرفتگی لوله فاضلاب هم می‌تواند یکی از دلیل بروز این مشکل باشد_ شلنگ تخلیه ماشین ظرفشویی دچار گرفتگی شده باشد_ فیلتر ماشین ظرفشویی مسدود شده و یا کثیف است . حواستان باشد وجود مقداری آب در زیر فیلترهیچ مشکلی بوجود نمیاورد و طبیعی است .

علت وجود سفیدک روی ظروف :

اندازه استفاده پودر شستشو و یا ماده جلا دهنده بسیار کم بوده است_ بررسی کنید درب محفظه نمککامل بسته شده باشد_ محفطه نمک ماشین ظرفشویی نمک و یا آبی داشته است_ درجه سختی آب را با توجه به منطقه خود درست انتخاب نکرده‌اید_ از ماده پاک‌کننده‌ای استفاده کنید که در آن فسفات نداشته باشد_ از ماده‌شوینده نامناسبی استفاده کرده‌اید_ از ماده جلادهنده بیشتر از اندازه استفاده کردید .

  بیشتر بخوانید :        راه اندازی دوربین مدار بسته سیماران

علت خشک نشدن ظروف داخل سبد ماشین ظرفشویی مجیک :

المنت ماشین ظرفشویی میتواند دچار خرابی شده باشد_ برنامه شستشویی که تنظیم کردیدنامناسب است_ ظروف درسست در داخل سبد ماشین ظرفشویی مجیک گذاشته نشده است_ ظرف ها را زودتر از موعد ماشین ظرفشویی مجیک خارج کردید .

دلیل اینکه ماشین ظرفشویی مجیک پرازکف شده و تخلیه نمی‌شود :

اول دستگاه ماشین ظرفشویی مجیک را راه‌اندازی کنید سپس ببینید که به جای پودر ماشین ظرفشویی مجیک از مواد شوینده دیگری استفاده کردید . از پودر دستی ماشین ظرفشویی و یا مایعی که برای ضدعفونی کردن میوه‌ها و سبزیجات مورد استفاده قرار می‌گیرد به‌عنوان ماده‌شوینده ظروف در ماشین ظرفشویی مجیک استفاده نکنید . در محفظه دستگاه بیشتر از اندازه مشخص شده ، پودر شوینده ریخته شده است . اگر در زمان ریختن مایع جلادهنده مخزن مورد نظر از این ماده سر ریز شده است در این شرایط از برنامه تخلیه استفاده کرده و در برنامه را دوباره اجرا کنید .

اموزشگاه مهیاد برزین

علت صدای غیر عادی ماشین ظرفشویی مجیک :

اگر صدای غیرعادی ماشین ظرفشویی به گوش رسید و ماشین ظرفشویی مجیک از کار افتاد . بعد از ریست ماشین ظرفشویی مجیک در موردهای  زیر ایراد را پیدا کنید :

اگر تراز بودن ماشین ظرفشویی مجیک رعایت نشده باشد دستگاه صدای غیرعادی ایجاد میکند .

چک کنید تا بازوی آب فشان روی ظروف کشیده نشود .

دلیل مصرف زیاد نمک ماشین ظرفشویی مجیک :

چک کنید که شیر مربوط به مخزن نمک دستگاه ماشین ظرفشویی مجیک خراب  نشده باشد_ درجه تنظیم نمک دستگاه ماشین ظرفشویی را بررسی کنید شاید درجه تنظیم نمک به اندازه کافی نباشد .