021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

علت های خرابی موبایل سامسونگ Galaxy M33

بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل

موبایل ها یکی از وسایل ضروری برای تمامی افراد می باشد . امروزه گوشی ها جزء جدایی‌ناپذیر از زندگی روزمره افراد شده‌ است . این گوشی‌ها مانند کامپیوتری کوچک ، تمام نیازهای ارتباطی ، کارهای ضروری و حتی نیازهای سرگرمی افراد را فراهم میکند . موبایل ها مانند سایر وسایل الکترونیک نیاز به تعمیرات بعد از مدتی استفاده یا در اثر مشکلاتی مانند آبخوردگی ، ضرب دیدگی نیاز به تعمیرات پیدا میکنند .

علت کند شدن موبایل چیست ؟

کند شدن تلفن همراه یکی از رایج ‌ترین مشکلات در میان افراد است و این مشکل در مدت زمان طولانی از استفاده شما از گوشی رخ می‌دهد . دلایلی که موجب کند شدن سرعت دستگاه شما می باشد نصب برنامه‌های غیر ضروری می باشد . برای اینکه این مشکل را تا حدودی برطرف نمایید ، باید تمامی فایل‌ها و برنامه‎‌های غیر ضروری را از روی گوشی پاک کنید .

علائم خرابی سی پی یو موبایل :

هنگ کردن موبایل ،  خاموش روشن شدن موبایل ،  کند شدن موبایل و روشن نشدن موبایل از علائم نشان دهنده خرابی سی پی یو می باشند . زمانی که گوشی در حال شارژ می ­باشد آن را خاموش و روشن نمایید .  ممکن است از کار افتادگی سی پی یو آن افزایش پیدا کند . همچنین گرما و حرارت نیز از عوامل خراب کننده و آسیب زننده به سی پی یو می­ باشد . سی پی یو به گرما حساسیت بالایی دارد و می‌توان گفت مهم‌ ترین عاملی که موجب تعمیر سی پی یو موبایل می‌شود ، گرمای بیش از حد است .

بیشتر بخوانید :    اموزش نصب دزدگیر اماکن آژیری

علت خرابی سوکت شارژ موبایل :

آب و رطوبت دشمن اصلی وسایل الکترونیک شما می باشد و اگر از آن در مقابل رطوبت محافظت نکنید به زودی دچار آسیب دیدگی میشود و از بین می‌ رود . یکی از مهمترین عوامل خرابی سوکت شارژ گوشی نفوذ آب به درون گوشی است . اگر به هر دلیلی متوجه شدید گوشی شما در نزدیکی آب و یا رطوبت قرار دارد باید آن را خاموش کنید و سپس می‌توانید گوشی موبایل خود را در کیسه برنج قرار دهید .

علت پرش صفحه نمایش چیست ؟

یکی از نشانه های خراب شدن ال سی دی گوشی ، تیرگی قسمتی از صفحه نمایش و یا پرش صفحه نمایش می باشد . سیاه شدن صفحه نمایش نشان دهنده این است که بخشی از قسمت های ال سی دی نمایشگر گوشی شما نسوخته است پس لازم است تا ال سی دی گوشی خود را تعویض کنید .

آموزش تخصصی تعمیرات گوشی

پرش و یا سوختن صفحه نمایشگر می‌تواند موجب سوختن ال سی دی گوشی شود . پرش صفحه نمایش یکی از عواملی است که اهمیت چندانی برای افراد ندارد اما پرش صفحه نمایش بعد از مدتی ممکن است هر لحظه صفحه نمایش به طور کامل بسوزد .

علائم سوختن هارد موبایل چیست ؟

ابتدا برای پیدا کردن علائم سوختن هارد موبایل باید اگر در هنگام استفاده‌ی روزمره در طول روز، خود به خود بیش از چند بار خاموش می‌شود ، گوشی بعد از روشن کردن روی لوگوی گوشی باقی می‌ماند ، گوشی هنگ می‌کند ، فایل فلش گوشی پاسخ نمی‌دهد و باعث راه‌اندازی مجدد آن نمی‌شود ، گوشی ارور میدهد .

خرابی مین برد یا مادربرد موبایل :

یکی از مشکلاتی که موجب روشن نشدن موبایل می‌شود ، خراب شدن مین برد موبایل است که به آن مادربرد هم میگویند . نقش این قطعه در گوشی سامسونگ برقراری ارتباط بین همه اجزاء و قطعات می باشد . به این دلیل که هر یک از درخواست‌های کاربر از روشن شدن گوشی گرفته تا اجرای اپلیکیشن‌ها بر روی این دستگاه ، اول از همه به مین برد موبایل ارسال شده و توسط آن به سایر قطعات و اجزاء گوشی ارسال می‌شود  . مهم‌ترین عاملی که در خرابی مین برد موبایل سامسونگ نقش دارد ، نوسان برق است . به همین دلیل توصیه می‌شود که حتماً گوشی خود را هنگام شارژ به محافظ برق متصل کنید تا از بروز نوسان برق در این دستگاه جلوگیری شود .

بهترین آموزش تعمیرات موبایل
رایج ترین دلایل داغ شدن موبایل :

داغ شدن موبایل یکی از مشکلات رایج نیز می باشد . داغ شدن موبایل به دلایل مختلفی می باشد که این دلایل شامل بیش از حد شارژ کردن موبایل ، استفاده بیش از حد از گوشی ، ایجاد مشکلات در سیستم شارژ گوشی ، ویروس داشتن تلفن همراه ، مشکلات فنی و قطعات داخلی گوشی ، وجود خطا در نرم‌ افزار مرکزی موبایل ، مراقبت نادرست از تلفن همراه موجب داغ شدن بیش از حد از موبایل میشود که باید آن را برطرف نمایید .