021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

عیب یابی یخچال ساید بای ساید ایکس ویژن

اموزش تعمیر یخچال ساید بای ساید

. ایکس ویژن با تکیه بر اعتبار مادیران و اعتماد مردم و تولید محصولات با کیفیت توانست در مدت کوتاهی جایگاه خود را در میان مصرف‌کنندگان ثابت کند و به یکی از محصولات مورد ریسک بازار تبدیل شود . البته باید بدانید این موفقیت از تاریخچه فعالیت‌های موفق شرکت مادیران الگو می‌گیرد .

استفاده درست از یخچال ساید ای ساید ایکس ویژن :

انواع یخچال و ساید بای ساید های ایکس ویژن در ابعاد و اندازه های گوناکون و قابلیت های جانبی گوناگون با توجه به سلیقه و میزان بودجه کاربران به بازار عرضه شدند همه میدانیم که یخچال فریزر اولویت مهم هر آشپزخانه ای بحساب می آید به گونه ایی که نبودن این وسیله در هر خانه غیر قابل تحمل خواهد بود و وجود هر گونه نقص فنی در عملکرد و کارکرد این دستگاه می تواند زندگی روزمره را با مشکلات جدی روبرو کند ، البته با ملاک قرار ندادن برند یخچال های انواع ساید ها در می یابیم که احتمال بروز هر گونه خرابی در انواع این دستگاه ها می تواند احتمال مشکلات بعدی را برایمان به همراه داشته باشد ولی گاهی می توان با انجام دادن و یا ندادن برخی از اقدامات مهم در حفظ سلامت دستگاه و بالا بردن طول عمر آن اثر بگذاریم .

  بیشتر بخوانید :     تعمیر چای ساز هاردستون

علت درست کار نکردن یخچال ساید بای ساید ایکس ویژن :

تعمیر یخچال و نحوه رفع کردن مشکلات یخچال مانند سرد شدن ضعیف ، صدای زیاد یخچال و یخ زدن مواد غذایی است.اگرهم که یخچال ها عموماً بسیار قابل اعتماد کار می کنند ، اما می توانند خراب هم شوند و در صورت خرابی ، غذای داخل می تواند سریعا خراب شود . اگرچه عیب یابی یخچال بیشتر نیاز به تعمیر یخچال داردولی خودتان می توانید عیب یابی و تعمیرات ساده یخچال را انجام دهید . 

برفک یخچال فریزر و ساید ایکس ویژن :

این مشکل می تواند عوامل  زیادی رابوجود بیاورد در هنکام مواجهه با این مشکل اول باید تنظیمات کنترل دمای یخچال فریزر را بر روی درجات پایین قرار داد و برای رفع این مشکل ، دستگاه را از برق کشیده و شروع به پاک کردن و از بین بردن برفک ها کنید .

اموزش تعمیر ساید بای ساید

عدم کارکرد درست سنسور یخچال ایکس ویژن :

بعضی وقتها امکان دارد با مواد غذایی منجمد در یخچال فریزر خود روبه رو شوید که برای برگشتن به  قابل استفاده شدن زمان زیادی را از شما بگیرند پی برای جلوگیری از این مشکل باید درجه سرمای سنسور دمای دستگاه خود را کاهش دهید .

 درست کار نکردن لامپ داخل یخچال ساید ایکس ویژن :

این مشکل در یخچال های فریزر یکی از مشکلات همیشگی می باشد که باعث گرم شدن فضای داخلی دستگاه و مشکل در کارکرد آن بشود و البته در بلند مدت خرابی های بعدی را نیز به همراه میتواند داشته باشد خرابی های مثل مشکل در سوییچ متصل به لامپ دستگاه و قطعی و اتصالی در سیم کشی و اتصالات دستگاه می تواند سبب ایجاد این مشکل باشد .

  بیشتر بخوانید :      اموزش تعمیر چرخ گوشت تولیپس

علت بوی بد در یخچال ساید بای ساید ایکس ویژن : 

وجود انواع بوی بد داخل یخچال دلیلش میتواند فاسد شدن مواد غذایی می باشد باید همواره از سلامت و تاریخ مواد غذایی داخل فضای یخچال ساید خود مطمعن شوید و در صورت روبه روشدن  با انواع مواد غذایی فاسد پس از خارج کردن آن از داخل یخچال به نظافت فضای داخلی و قفسه ها به شکل درست بپردازید .

مشکل بسته شدن درب یخچال ساید بای ساید ایکس ویژن :

عوامل مهمی که است می تواند باعث تلف کردن انرژی و در نهایت مشکل در سرمایش و بازدهی یخچال های فریزر به شما بیاید وجود داشتن انواع نقص فنی در لولا ، مگنت درب ، و لاستیک دور درب دستگاه ساید شما باشد .

آموزش تعمیرات یخچال ساید بای ساید

علت نشتی آب در یخچال های ساید بای ساید ایکس ویژن :

هرمسدودی در مسیر لوله تخلیه دستگاه و البته وجود انواع پارگی در مسیر لوله تخلیه منتهی به ظرف تخلیه می تواند سبب انواع نشتی در یخچال های ساید بای ساید ایک ویژن شما باشد .

راه حل برای پیشگیری ازخراب شدن فریزر ساید ایکس ویژن :

یخچال فریزر را بیشتر ازظرفیت پر نکنید _ از صاف بودن و تراز بودن یخچال فریزر مطمعن شوید_ حتما از یک ترانس مناسب جهت کنترل نوسان برق استفاده کنید _ از گذاشتن مواد گرم در یخچال فریزر بپرهیزید .