021-66422988

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

مدرک بین المللی آموزش رباتیک فنی حرفه ای

آموزش تعمیر رباتیک

مدرک بین المللی آموزش رباتیک فنی حرفه ای دوره رباتیک در اموزشگاه مهیاد برزین در دو سطح رباتیک مقدماتی درجه دو و رباتیک پیشرفته درجه یک میباشد . این دوره یکی از دوره های پر طرفدار و محبوب اموزشگاه مهیاد برزین می باشد که علاقه مندان در تمامی سنین از کودک تا بزرگسال میتوانند در این دوره شرکت کنند .

در عصر امروز رباتیک در حال رشد و گسترده شدن است . امروزه در اکثر کارخانه ها مشاهده میکنیم که برای افزایش و سرعت بخشیدن کارهایشان تمامی تجهیزات  این مجموعه را رباتیکی میکنند . این ربات های صنعتی بدون وقفه در طولانی مدت کار میکنند به همین دلیل بعد از مدتی قطعات ان دچار فرسودگی میشود و نیاز به عیب یابی پیدا میکند . امروزه به دلیل رواج یافتن ربات های صنعتی در بین مردم نیاز مردم به یک تعمیرکار متخصص در این زمینه هم افزایش یافته است . به همین دلیل شغل تعمیرات رباتیک یک شغل پر درامد در بازار کار می باشد .

اموزشگاه مهیاد برزین دوره های خود را به صورت صفر تا صد و کاملا عملی برگزار میکند . این اموزشگاه با بهره گیری از مدرسان و تعمیرکاران خبره فرصت خوبی را برای علاقه مندان فراهم اورده است .

اساتید اموزشگاه مهیاد برزین تمامی مطالب ویژه بازار کار را در اختیار کاراموزان قرار داده پس شرکت کنندگان در دوره های اموزشی اموزشگاه ما بعد از اتمام دوره و یا همچنین در اواسط دوره میتوانند وارد بازار کار شوند .

شغل تعمیرات رباتیک یک شغل تضمینی و پر تقاضا در ایران و هم درخارج کشور میباشد . تعمیرات رباتیک یه کار تخصصی میباشد و برای تعمیرات ان نیاز به یک فرد متخصص و با تجربه میباشد . یک تعمیرکار خوب و با تجربه باید دوره های اموزشی تعمیرات ربات های صنعتی را در یک اموزشگاه معتبر و مجهز بگذراند . اموزشگاه مهیاد برزین با فراهم اوردن کارگاهای مجهز و تجهیزات به  روز و مدرن در تهران توجه زیادی را به خود جلب کرده است . اموزشگاه ما با برگزاری دوره های اموزشی خود با هزینه نسبتا کمی و با کیفیت بالایی فرصت عالی را برای علاقه مندان ایجاد کرده است .

بهترین اموزشگاه رباتیک

اموزشگاه مهیاد برزین با فعالیت زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور و با برگزاری دوره های خود با کامل ترین تجهیزات و برگرفته از اساتید نام دار به یکی از بزرگترین و محبوب ترین اموزشگاه های معتبر در تهران تبدیل شده است . هدف اموزشگاه مهیاد برزین از برگزاری دوره های خود در کارگاهای مجهز ، پرورش تکنسین های با تجربه برای ورود به بازار کار پر پیچ و خم میباشد .

علاقه مندان با ورود به بازار کار تعمیرات رباتیک اینده ای تضمین شده پیش رو دارند . در عصر امروز با رواج پیدا کردن ربات های صنعتی و با رشد هر ساله ان نیاز به تعمیرات ان هم افزایش یافته است . با پیشرفت تکنولوژی تعمیرات رباتیک هم بسیار تخصصی بوده برای همین نیاز ه دوره های اموزشی میباشد . با تقاضای بسیاری از افراد برای شرکت در دوره های اموزشی در امورشگاه مهیاد برزین این دوره به یکی از محبوب ترین دوره های اموزشگاه تبدیل شده است .

کاراموزان برای ثبت نام در اموزشگاه مهیاد برزین با تضمین یادگیری میتوانند در دوره های اموزشی با خیالی راحت شرکت کنند . دوره های این اموزشگاه تا زمان یادگیری کاراموزان ادامه دارد یعنی در صورت مشکل داشتن فرد میتواند پشتیبانی نامحدود دریافت کند و با اساتید خود در اراتباط باشد . تعمیر و نگهداری ربات های صنعتی ممکن است بعد از خرابی قطعات آن اتفاق بیفتد . هم‌چنین می‌تواند برای بروزرسانی ، حفظ عمر مفید ، بهبود عملکرد ، بالا بردن ضریب امنیت و جلوگیری از هزینه‌ها صورت بگیرد . بنابراین هنگام خرید یک ربات صنعتی باید به نکاتی مثل نصب و راه اندازی ربات صنعتی ، پشتیبانی ربات های صنعتی و عیب یابی ربات صنعتی هم توجه داشته باشید . اموزشگاه مهیاد برزین یکی از معتبرترین و بهترین آموزشگاه های فنی حرفه ای تهران بوده که دوره های تعمیرات رباتیک خود را زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور ، توسط بهترین اساتید ، به صورت عملی برگزار می کند .

آموزش رباتیک

این دوره ها بسیار فراتر از یک کلاس آموزشی ساده بوده و کاراموزان را از ابتدایِ مسیر یادگیری تا رسیدن به مرحله ورود به بازار کار ، کسب درآمد و راه اندازی کسب و کار خود هدایت می کنند . شرکت در دوره های  فنی حرفه ای تهران در آموزشگاه مهیاد برزین ، بهترین انتخاب شغلی برای اینده شما عزیزان است چرا که می توانید با شرکت در این کلاس ها تعمیرات ربات های صنعتی و به روز و کاربردی و سودآور را یاد گرفته و با جدیدترین تجهیزات و ابزارهای فنی آشنا شده و طرز کار با ان و تعمیرات قطعات این رربات ها را را بیاموزید . اموزشگاه مهیاد برزین با فعالیت زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور بعد از اتمام دوره به کاراموزان مدرک معتبر دو زبانه تعلق میگیرد که میتوانند برای کسب و کار خود با این مدرک مهاجرت کرده .