021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

مدرک بین المللی تعمیرات ظرفشویی فنی حرفه ای

اموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی

مدرک بین المللی اموزش تعمیرات ظرفشویی فنی حرفه ای استفاده از ماشین های ظرفشویی امروزه در سال های اخیر بین مردم رواج پیدا کرده است . امروزه مردم و شاغلان برای صرف جویی در زمان خود از ماشین ظرفشویی استفاده میکنند . با رواج پیدا کردن این وسیله و استفاده مداوم مردم از ظرفشویی خرابی این وسیله هم افزایش پیدا کرده است .

بازار کار رشته تعمیرات ظرفشویی یک بازار کار کاملا فعال و پر رونق می باشد که علاقه مندان زیادی تقاضا برای گذراندن دوره های اموزشی و ورود به بازار کار پر درامد این حرفه دارند . استفاده از ماشین ظرفشویی امروزه بسیار رایج شده و خانم های خانه دار و شاغل هر روز بیشتر از دیروز به اضافه کردن این دستگاه در آشپزخانه خود تمایل نشان می دهند و این نیز به این دلیل است که ماشین های ظرفشویی کار را بسیار راحت کرده اند و در وقت انها هم صرفه جویی می نماید . به همین دلیل استفاده از ماشین ظرفشویی بسیار گسترده شده و همین نیز باعث شده بازار کار سرویس این دستگاه ها و تعمیرات این دستگاه نیز پر طرفدار باشد . ماشین های ظرفشویی از جمله لوازم خانگی هستند که امروز بیشتر از هر زمان دیگری در منازل از آنها استفاده می‌شود .

  بیشتر بخوانید :    شغل تعمیر ماشین ظرفشویی

تعمیرات ماشین های ظرفشویی به دلیل پیشرفته بودن این وسیله از تخصصی ترین کارها است . به دلیل تخصص بالایی که در این زمینه وجود دارد هر فردی نمیتواند به تعمیرات ان بپردازد افرادی میتوانند ماشین ظرفشویی را تعمیر کنند که دوره های اموزشی را گذرانده و مهارت کافی را کسب کنند و توانایی تعمیرات انواع ماشین های ظرفشویی را داشته باشد .

ماشین ظرفشویی یکی از لوازم های کاربردی و ضروری  در تمامی خانه محسوب می شود که در سال های اخیر افراد زیادی به استفاده از آن روی آورده اند . از آنجایی که میزان تقاضا برای استفاده از ماشین ظرفشویی زیاد شده است ، نیاز به متخصصین و تعمیرکاران آن نیز برای تعمیر انواع ماشین ظرفشویی افزایش یافته است . شرکت در دوره آموزش تعمیرات ظرفشویی در تهران که توسط اموزشگاه مهیاد برزین برگزار می گردد ، یکی از بهترین راه های کسب مهارت های لازم در این زمینه و ورود به بازار کار پر درامد در این زمینه محسوب می شود .

آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی

در این دوره کارآموزان به خوبی با انواع مدل های ماشین ظرفشویی ، قطعات آنها و نحوه کارکرد و تعمیر و تعویض آشنا شده و موارد مورد نیاز جهت عیب یابی و تعمیر این لوازم خانگی کاربردی را از اساتید و کارشناسان حرفه ای فرا می گیرند .

شغل تعمیرات ماشین ظرفشویی یک شغل تخصصی و نیاز به مهارت بالایی می باشد . با این حال ورود به این شغل بدون هیچ پیش زمینه و دانشی ممکن نیست . به همین دلیل برای تبدیل شدن به یک تعمیر کار حرفه ای شرکت در یک دوره‌ی تعمیرات ماشین ظرفشویی می باشد . اموزشگاه مهیاد برزین با فعالیت زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور در حال برگزاری دوره های اموزشی خود است . کاراموزان در این اموزشگاه صفر تا صد تعمیرات ماشین ظرفشویی را به صورت کاملا عملی و کارگاهی زیر نظر تکنسین های حرفه ای فرا میگیرند . دوره فنی و حرفه ای تعمیرات ظرفشویی اموزشگاه مهیاد برزین به گونه ای برگزار می شوند که کاراموزان تمرین های عملی را در زمینه رفع عیب و تعمیرات انواع برند ماشین ظرفشویی ایرانی و خارجی انجام می دهد .

هدف اموزشگاه مهیاد برزین با فراهم اوردن تجهیزات و ابزار های به روز در کارگاه های کاملا تخصصی و پیشرفته پرورش تکنسین های حرفه ای برای ورود به بازار کار می باشد . تکنسین های تعمیرات ماشین لباسشویی به طور تخصصی بر روی تعمیرات ماشین لباسشویی تسلط دارند . بازار کار تعمیرات ماشین لباسشویی با گسترش برندهای مختلف این دستگاه همواره در حال پیشرفت است و در این دوره آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی  کاراموزان به دانش و مهارت های پیشرفته عیب یابی ، تعویض قطعات و تعمیر ماشین لباسشویی تسلط پیدا میکنند . ماشین ظرفشویی از لوازم خانگی پرطرفدار است ، این وسیله با شستشو سریع و ظروف ها نقش مهمی در سرعت بخشیدن به انجام امور خانه دارد . تعمیر ماشین ظرفشویی کار آسانی نبوده و به آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی در یک اموزشگاه خوب و مجهز نیاز دارد . ظرفشویی ها در انواع و در برندهای گوناگون تولید می شود . آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی از دوره‌های تخصصی تعمیر لوازم خانگی آموزشگاه مهیاد برزین می‌باشد . 

آموزش تعمیر لوازم خانگی

کلاس تعمیرات ماشین ظرفشویی به صورت کاملا عملی در آموزشگاه مهیاد برزین با سرفصل‌ها و نکات کاملا کاربردی و زیر نظر اساتید با تجربه و متخصص برگزار می‌شود . با شرکت در این دوره آموزشی از مقدماتی تا پیشرفته با آموزش صفر تا صد تعمیرات ماشین ظرفشویی ، آموزش رفع مشکلات ماشین ظرفشویی و نحوه تست ، تعویض و تعمیر قطعات آن به صورت کامل آشنا شده و در پایان دوره به راحتی وارد بازار کار شده و همچنین بعد از اتمام دوره کاراموزان مدرک معتبر سازمان فنی حرفه ای ارائه میگردد .