021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

مدرک بین المللی تعمیرات پکیج دیواری فنی حرفه ای

آموزش تعمیرات پکیج

مدرک بین المللی تعمیرات پکیج دیواری فنی حرفه ای برای این که بتوانید در شغل تعمیرات پکیج موفق بشوید و به تکنسین حرفه ای و با تجربه تبدیل شوید باید تمامی دانش و مهارت های لازم برای پیدا کردن برای تعمیر و تعویض قطعات پکیج و نصب و تعمیرات ان را به دست آورید .

تکنسین حرفه ای پکیج باید توانایی تعمیر برد پکیج و دیگر قطعات آن را داشته باشد و توانایی حل مشکلاتی مثل  معیوب شدن مخزن انبساط ، سرد و گرم شدن آب پکیج ، کار نکردن پمپ ، زرد شدن شعله پکیج ، روشن نشدن شعله پکیج و بسیاری از مشکلات دیگر را حل نماید . 

برای یادگیری این مشکلات و تبدیل شدن به یک تعمیرکار حرفه ای اموزش دیدن در یک کارگاه مجهز زیر نظر اساتید با تجربه شما را به یک تعمیرکار با تجربه تبدیل میکند . پیشنهاد ما به علاقه مندان عزیز شرکت در دوره های اموزشی اموزشگاه مهیاد برزین می باشد . اموزشگاه مهیاد برزین با فراهم اوردن کارگاه های مجهز و تجهیزات روز دنیا و با برگزاری دوره های اموزشی خود با هزینه نسبتا کمی فرصت عالی را برای شما دوست داران به وجود اورده است .

با توجه به استفاده اکثر مردم از پکیج شوفاژ دیواری  به دلیل حجم کمتر ، کارایی بهتر تامین گرمایش و آب گرم بهداشتی ، مورد استفاده در تمام ساختمان ها یادگیری تعمیر آن می‌تواند به عنوان شغل دائمی و پررونق باشد که همه افراد حتی افراد بدون هیچ دانشی و فقط با شرکت در دروه های اموزشی صرف کمترین زمان و کمترین هزینه می‌توانند آن را یاد بگیرند .

تمام اساتید پکیج ما در اموزشگاه مهیاد برزین  با تکیه بر دانش فنی و مهارت بالای خود و فعال در بازار کار استفاده از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته تعمیراتی ، شما را در عیب یابی پکیج یاری خواهند نمود . کلیه تعمیرکاران ما در زمینه سرویس و تعمیر پکیج دارای تخصص و مهارت لازم را کسب کرده اند و همچنین دارای سالها تجربه کاری درخشان می باشند . با استفاده بیشتر مردم از پکیج شوفاژ گازی تعمیرات پکیج دیواری بسته به حوصله به کار رفته تعمیرکار ها در یادگیری این تخصص داره و در مدت طولانی تاثیر کارتان رو نشون میده .

اموزش تعمیر پکیج دیواری

امروزه پکیج های گرمایشی یکی ازوسیله های ضروری و پرکاربرد در هر خانه و آپارتمانی به شمار می رود که ممکن است گاهی اوقات با مشکل و اختلال در عملکرد ان مواجه شوید . در این صورت باید تعمیرات پکیج دیواری به سرعت انجام گیرد . در سال های نه چندان دور از موتورخانه ها یا آبگرمکن و بخاری برای  گرمایش منازل استفاده می شد که به دلیل مزایا و استقبال مصرف کنندگان از پکیج ها جایگزین آن ها شدند . 

دوره آموزش تعمیرات پکیج شوفاز گازی اموزشگاه مهیاد برزین زیر نظر سازمان فنی حرفه ای طرفداران خاص خود را در بین تمامی افراد علاقمند در زمینه تعمیر وسایل سرمایشی گرمایشی دارا است . استفاده پی در پی افراد از وسیله گرمایشی یعنی پکیج دیواری ، دوره تعمیر پکیج دیواری را به یکی از محبوب ترین و پر طرفدارترین دوره های آموزشگاه مهیاد برزین تبدیل کرده است . دوره آموزش تعمیر پکیج دیواری صد درصد به صورت عملی ، در کارگاهی مجهز و زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور برگزار می‌شود .

در پایان دوره کاراموزان مدرک معتبر از سوی سازمان فنی حرفه ای دریافت میکنند و میتوانند با دریافت مدرک جواز کسب ، وام و شروع کسب کار در خارج کشور را انجام دهند . پکیج از بخش های مختلف مکانیکی و الکتریکی تشکیل شده است . هر کدام از این بخش ها ممکن است دچار خرابی شوند و در روند کاری دستگاه مشکلاتی را  ایجاد کنند . مشکلات در این دستگاه نشان دهنده آن است که قطعات نیاز به تعمیر و نیاز به بررسی و حتی تعویض دارند .        

پکیج دیواری جز پر مصرف ترین و محبوب ترین وسایل گرمایشی در بین مردم است . مانند هر وسیله پرکاربرد دیگر پکیج های دیواری هم دچار خرابی و اختلال در کارکرد قطعات ان می شود . با خرابی بالای پکیج های دیواری شغل تعمیرات پکیج دیواری هم شغلی پر درامد و مناسب تمامی افراد جامعه میباشد . آموزش تعمیرات پکیج دیواری از جمله دوره‎‌های آموزشی پرطرفدار است که افراد زیادی علاقمند به شرکت در این دوره‌ها و آموزش در این زمینه می‌باشند . دلیل این امر را می‌توان تنوع پکیج‌ها در سال‌های اخیر دانست .

اموزشگاه مهیاد برزین

پکیج‌ها به عنوان سیستم گرمایشی جای خود را در میان انواع این سیستم‌ها باز کرده است . با توجه به این که ساختار پکیج‌های دیواری پیچیده بوده تنها افرادی میتوانند ان را تعمیر کنند که تخصص و مهارت بالایی در این زمینه داشته باشند و دوره های اموزشی تعمیرات پکیج را گذرانده باشند و همچنین تجربه کافی را کسب کرده باشند .

اموزشگاه مهیاد برزین با بهره گیری از بهترین اساتید با تجربه و با سابقه و فعال در بازار کار تعمیرات پکیج توجه علاقمندان زیادی را به خود جلب کرده است . هدف اموزشگاه مهیاد برزین با استفاده از اساتید کاردان و تجهیزات روز دنیا ورود کاراموزان به بازار کار پر درامد این زمینه می باشد . دوره های اموزشی اموزشگاه مهیاد برزین تا زمان یادگیری شما علاقه مندان نیز ادامه دارد .