021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

مدرک بین المللی تعمیرات یخچال صنعتی فنی حرفه ای

اموزش تعمیر یخچال صنعتی

مدرک بین المللی تعمیرات یخچال صنعتی فنی حرفه ای آموزش تعمیرات یخچال ، از شاخه های بسیار تخصصی در بازار تعمیرات لوازم خانگی می باشد . بدون شک یکی از لوازم بسیار کاربردی در صنعت و فروشگاه های بسیار بزرگ و نیز مراکز خرید نیز استفاده میشود . و امروزه بدون این یخچال نگهداری وسایلی که نیاز به سرد شدن دارند بسیار دشوار است .

تمامی مباحث آموزشی توسط اساتید مجرب و با تجربه در کارگاه های کاملا عملی آموزش داده می شود . آموزشگاه مهیاد برزین در این دوره سرفصل های را ارائه میدهد که شامل آموزش هایی است که فرد با گذراندن این دوره یک تعمیر کار حرفه ای در این زمینه شده و لازم نیست در جای دیگری دوره بگذارند و یا شاگرد کسی شود چون خودش قطعا بعداز دوره اموزشی مهیاد بزین از فردی که چندین ساله تعمیر کار میباشد بیشتر و بهتر یخچال صنعتی را تعمیر میکند .

آموزش تعمیر یخچال شامل دو بخش تعمیر مکانیکی و عیب یابی و تعمیر برد الکترونیک می باشد . که مجموعه آموزشی مهیاد برزین به دنبال این است که دوره های خود را به نحو احسن و به طوری که در اخر دوره تمامی کارآموزان با رضایت کامل و با انگیزه بالا وارد بازار کار این رشته شوند . بازار کار این رشته بسیار گسترده میباشد و اگر فردی تعمیرکار با اندوخته هایی که قبلا اموخته باشد .

  بیشتر بخوانید :    شغل تعمیر ماشین ظرفشویی

میتواند به خوبی درآمد بالایی کسب نماید البته این آموخته بستگی به آموزشگاهی دارد که دوره گذرانده باشد واقعا آموزشگاه مهیاد برزین یکی از معتبرترین و بزرگترین مجموعه آموزشی در کشور است . تعمیرات یخچال از تخصصی ترین کارهای فنی ست. به دلیل تخصص بالایی که در این کار وجود دارد افراد زیادی نمیتوانند وارد این حوزه از بازار کار شوند مگر اینکه از مهارت و تخصص کافی برخوردار باشند . دوره ی آموزش تعمیرات یخچال صنعتی از دوره های بسیار محبوب است که تحت نظر مجرب ترین اساتید و در کارگاهی مجهز و به صورت کاملا عملی با بالاترین کیفیت در دپارتمان مهیاد برزین آموزش داده میشود . داشتن یک شغل خوب می تواند نقش بزرگی در زندگی اجتماعی افراد داشته باشد و بنابراین ضروری است که همه افراد به دنبال شغلی باشند که مناسب شخصیت خود باشد. علاقه مندان به کارهای فنی می توانند در دوره های تعمیر یخچال صنعتی شرکت کرده و این مهارت را آموزش ببینند و وارد بازار کار این حوزه شوند .

آموزشگاه تعمیرات یخچال صنعتی

دوره آموزش تعمیرات صنعتی که یکی از زیرگروه های دوره پک کامل تعمیرات لوازم خانگی می باشد یکی از دوره های پرتقاضای این آموزشگاه می باشد . کارآموزان زیادی هرساله در این دوره شرکت کرده و پس از دوره در بازار کار مشغول به کار می شوند . که در پایان دوره نیز مهیاد برزین کارآموزان را به سازمان فنی حرفه ای معرفی میکند و پس از قبول شدن در دو آزمون کتبی و عملی یک مدرک معتبر فنی حرفه ای کسب میکند . که این مدرک بسیار لازم میباشد و بیشتر افراد از این مدرک برای جواز کسب نیز استفاده میکنند .

دوره جامع آموزش تعمیر یخچال صنعتی  در کارگاه کاملا مجهز برگزار می شود و کارآموزان در کلاس به انواع ابزار و تجهیزات تعمیرات یخچال صنعتی آشنا شده و با همه ی تجهیزات کار میکنند . این دوره آموزشی بر پایه آموزش عملی برگزار می شود و عمده تعمیرات مانند شارژ گاز یخچال و جوشکاری لوله مسی توسط کارآموزان در کلاس انجام می شود .

شهریه این دوره آموزشی در برابر درآمد و تخصصی که فرا می گیرید هزینه بسیار کمی میباشد و حتی کارآموزانی هستند که در حین دوره کسب درآمد میکنند و هزینه ای که برای دوره پرداخت کرده اند را در میاورند . عیب یابی و تعمیر انواع مدل های یخچال صنعتی کاری پیچیده است که آموزشگاه مهیاد برزین در تهران این تعمیرات فوق حرفه ای شروع به آموزش کرده است . و اساتیدی که در این زمینه آموزش میدهند دارای مدرک فنی حرفه ای و تجاربی که در این حرفه کسب کرده اند و خود نیز تعمیرکار در بازار کار تعمیرات یخچال صنعتی میباشند . که حتی خود بعداز کلاس و روزهای تعطیل یخچال تعمیر میکنند و درآمد زایی میکنند . مدرک بین المللی این حرفه برای کسانی که هم میخواهند مهاجرت کنند و یا مغازه بزنند و حتی افرادی که برای شروع کار خورد نیاز به پول دارند میتوانند با این مدرک از سازمان فنی حرفه ای وام بگیرند و شروع به کسب و کار کنند .

بهترین اموزش تعمیرات یخچال صنعتی

افرادی که در آموزشگاه مهیاد برزین دوره برمی دارند مجموعه ما این تعهد را به کارآموزان میدهد که بعداز دوره نیز پشتیبانی به صورت نامحدود و کامل از طرف اساتید مهیاد میشوند . و حتی هیچ جای نگرانی ندارند که بعداز دوره اگر نکته ای را فراموش کنند و نتوانند آن قطعه را تعمیر کنند چون با کمک اساتید مجموعه مهیاد برزین میتوانند به راحتی قطعه را تعمیر و تحویل مشتری دهند . و هزینه را خود کاراموزان دریافت میکنند که این امر باعث میشود که هم دست کارآموز پرشود و هم با قطعات و تعمیرات آشنا شود .