021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

مدرک بین المللی تعمیر جارو برقی فنی حرفه ای

آموزش تعمیرات لوازم خانگی

مدرک بین المللی اموزش تعمیرات جاروبرقی فنی و حرفه ای یکی از پر استفاده ترین و ضروری ترین لوازم برقی در منازل را میتوان جارو برقی نام برد که برای جمع آوری آشغال ها در اماکن مختلف استفاده میگردد . هر مکانی جاروبرقی مخصوص خود را دارد .

برای مثال برای جمع اوری اشغال های کوچک از نوع شارژی و برای نظافت های طولانی از نوع خانگی و برای هتل ها و کارواش ها از نوع صنعتی آن استفاده می شود . مهیاد برزین با بیش از سال ها تجربه در زمینه تعمیرات لوازم برقی و الکترونیکی اقدام به برگزاری دوره آموزش تعمیرات جاروبرقی در انواع مختلف ان صنعتی – خانگی و شارژی نموده است . جاروبرقی از جمله لوازم های خانگی هستند که در تمامی منازل و اماکن دیگر از آنها استفاده می‌شود.  به همین دلیل با استفاده همه مردم از جاروبرقی در طول سال این وسیله معیوب میشود و نیاز به عیب یابی پیدا میکند . به دلیل تقاضای بالا برای تعمیرات جاروبرقی شغل تعمیرات این وسیله یک شغل پر درامد در بازار کار می باشد . در دوره اموزشی صفر تا صد مباحث مربوط به تعمیرات جارو برقی به صورت کاملا عملی و کارگاهی آموزش داده می شود . 

آموزش نحوه باز کردن جاروبرقی ، آموزش تعمیرات سیم جمع کن جارو برقی و آموزش تعمیرات انواع موتورهای جاروبرقی غیره از جمله مباحثی است که در این دوره آموزشی به صورت کاملا عملی و در کارگاه های مجهز و با تجهیزات بروز آموزش داده می شود . از آن جایی که هر وسیله برقی ممکن است بعد از چند ماه و یا چند سال نیاز به تعمیرات پیدا  کند آموزشگاه مهیاد برزین هر ساله کارآموزان زیادی را در این زمینه به صورت کاملا تخصصی و عملی آموزش می دهد تا بتوانند وارد بازار کار شوند و علاوه بر خدمت به مردم عزیزمان ، درامد خوبی را هم کسب کنند .

در دوره آموزشی کاراموزان از صفر تا صد مباحث و نکات کلیدی ویژه بازار کار را فرا میگیرند و از پایه شروع می شود تا به صورت تخصصی روی برد انواع جاروبرقی ها تمرین کنند کارآموز در طول این مدت تسلط کامل به تعمیرات جاروبرقی پیدا می کند و بعد از پایان دوره در صورت اشکال داشتن دوره ها را به صورت رایگان میتوانند ادامه دهند .

اموزش تعمیر لوازم خانگی

آموزشگاه مهیاد برزین دوره های آموزشی کامل و جامعی را برای افراد علاقمند در شاخه های آموزش تعمیرات مکانیکی و تعمیرات برد جاروبرقی برگزار می نماید . هدف اموزشگاه مهیاد برزین از برگزاری این دوره های اموزشی و فراهم اوردن کارگاه های مجهز و اساتید متخصص در بازار کار پرورش و تربیت تعمیرکاران ماهر در بازار کار می باشد .

دوره اموزش تعمیرات جاروبرقی  یکی از دوره‌های آموزش تعمیرات لوازم خانگی می‌باشد . آموزش تعمیر جارو برقی در کارگاه ها به صورت کاملا عملی به کاراموزان اموزش داده میشود این مباحث شامل عیب یابی و آموزش تعمیر موتور جارو برقی ، آموزش تعمیر سیم جمع کن جارو برقی ، آموزش تعمیر اجزای الکترونیکی جاروبرقی و … می‌باشد . آموزشگاه مهیاد برزین در تهران دوره آموزش تعمیر جاروبرقی را در کارگاه‌های مجهز به صورت عملی توسط اساتید مجرب برگزار می‌کند .

دوره تعمیرات لوازم خانگی به علت نیاز گسترده در بازارکار ، به عنوان یک دوره پربازده مطرح می‌شود . امروزه هر خانه‌ای از جاروبرقی در طول روز استفاده میکند و خرابی و نیاز به تعمیر آنها در طول زمان ممکن  است  . هر وسیله در اثر استفاده و گذر زمان ، معرض استهلاک و فرسودگی قطعات خود می‌شود ، که این موضوع به طور مستقیم بر کارکرد آن تأثیر می‌گذارد . مجموعه آموزشی مهیاد برزین در راستای ارائه خدمات اموزشی هر چه بهتر به کارآموزان خود ، کارگاه های مجهز برای آموزش تعمیرات انواع جاروبرقی در تهران را فراهم اورده است . در این کارگاه ها نحوه عیب یابی و تعمیر انواع جاروبرقی به کاراموزان عزیز اموزش خواهیم داد . امروزه تخصص حرف اول را می‌زند . تخصص ، سرمایه شماست و همه جا همراه شما می‌ماند . به همه ما ثابت شده آموزش‌های تئوری مطابقت زیادی با شرایط واقعی کسب و کارها ندارد . آموزشگاه مهیاد برزین با سالها تلاش با برگزاری آموزش‌های عملی و بر پایه چالش‌های واقعی بازار کار را  جایگزین آموزش‌های تئوری و کم بهره کند .

اموزش تعمیرات لوازم خانگی

در کسب و کارهای کنونی مهارت و تخصص حرف اول را می زند و ما برای کسب تخصص و شروع هر کسب و کاری به آموزش صحیح نیاز داریم . یک تعمیر کار ماهر باید دوره های اموزشی خود را در یک اموزشگاه معتبر و خوب بگذراند . اموزشگاه مهیاد برزین یکی از بزرگترین و معتبر ترین مرکز اموزشی زیر نظر سازمان فنی حرفه ای در حال برگزاری دوره های اموزشی خود از مقدماتی تا پیشرفته ترین مباحث است . کاراموزان با شرکت در دوره های اموزشی زیر نظر اساتید متخصص تعمیرات انواع جاروبرقی را فرا میگیرند و میتوانند بعد از اتمام دوره به عنوان یک شخص ماهر و کاربلد به تعمیرات انواع جاروبرقی بپردازند .