021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

نکات مهم برای خرید آبمیوه گیری

اموزش تعمیر لوازم خانگی

ماندگاری و عمر طولانی محصول یکی از نکات استفاده از آن میباشد حتی اگرمصرف گننده این وسیله بهترین برند را هم انتخاب کند ولی نحوه ی استفاده ی صحیح و نگهداری آن وسیله را بلد نباشد، کار ان ارزشی نخواهد داشت .

دقت داشته باشید اگر قطعات دستگاه شما در زمان کار کردن خراب شود ویا بد کار کند باعث به خطر افتادن دستگاه ابمیوه گیری شما میشود ونشان دهنده این میباشد که به درستی از این محصول استفاده نکرده اید.
قصد ما در این مقاله این است که به شما نکاتی از مراحل قبل از خرید آبمیوه گیری را اموزش دهیم تابتوانید از آن هنگام خرید استفاده کرده و همچنین در استفاده ی صحیح انها توجه لازم را داشته باشید. به شما دوست داران این حرفه پیشنهاد میکنیم با شرکت در کلاسهای اموزشی در اموزشگاه مهیاد برزین در تهران از این تخصص زیر نظر استادان حرفه ای بهره مند شوید.
نکات خرید برای دستگاه آبمیوه گیری
دستگاههای آبمیوه گیری‌ در مدل و انواع مختلف ساخته شده‌اند . که می‌توان آنها را به چند گروه کلی تقسیم کرد: آبمیوه گیری‌های برقی، آبمیوه گیری‌های دستی، آب مرکبات گیر برقی و عصاره گیر.

بیشتر بخوانید :        اتوپرس

برای خریدن  آبمیوه گیری متناسب با نیازمان خوب است که در زمان خرید به این چند نکاتیه توجه کنید :
دهانه آبمیوه گیری: هرچه دهانه آبمیوه گیری بزرگتر باشد سرعت کار با آن دستگاه بیشتروبهتر خواهد بود . چون دیگر لازم نیست شما مجبور بهاین شوید که میوه‌ها را برای رد شدن از دهانه ورودی دستگاه ، به قطعه های کوچتری برش بدهید . در نتیجه کمترین زمان و وقت را در حین کار آبیگیری خواهید داشت.
 در زمان کاربا دستگاه به صدای آبمیوه گیری دقت وتوجه داشته باشید ، معمولا درنمونه آبمیوه گیری‌های گریز از مرکز به علت موتور قدرتمندی که دارند به نسبت ابمیوه گیریهای دیگر پر سر و صدا ترهستند. ولی شما می‌توانید دستگاهی را انتخاب و خریداری کنید که از صدای آن کمتری برخوردار باشد .
لرزش درآبمیوه گیری در زیاد شدن صدای آن تاثیر دارد. در زمان خرید به ویژگی ضد لغزش بودن و پوشش لاستیکی در پایه‌ها حتما توجه کنید و نیز بهتر میباشدآن را روی یک سطح صاف قرار دهید.

آموزشگاه تعمیر لوازم خانگی

حال سوال این است که جنس آبمیوه گیری پلاستیکی بهتر است یا فلزی ?
در بین جنس های مختلف تفاوتهایی در وزن ان وجود دارد پس اگر وزن دستگاه برای شما مهم میباشد باید توجه داشته باشید که بدنه این دستگاه ها بیشتراز جنس استیل یا پلاستیک میباشد. در مواقعی هم ترکیبی از این دو ماده میباشد. معمولا از نظر استحکام بین این دو جنس تفاوتی وجود ندارد.
نوع کارکرد آبمیوه گیری : همانطور که در بالا گفته شد آبمیوه گیری ها دارای دوحالت تک کاره و چند کاره هستند که بستگی به سلیقه ی شخص می توانند یکی از مدل ها را انتخاب کنند. در میان کسانی که برای خریداقدام میکنند این سوال پیش می اید که آب میوه گیری تک کاره بهتر میباشد یا چند کاره .

بیشتر بخوانید :      ماکروفر سامسونگ

در جواب این سوال میتوانیم بگوییم که طبیعی است دستگاهی که فقط یک کار را انجام می دهد قدرت بالا تری نسبت به دستگاهی دارد که چندین کارمتفاوت را انجام می دهد.
 میزان مصرف انرژی : میزان مصرف انرژی دستگاه به مقدارقدرت و کیفیت ساخت محصول بستگی دارد پس هر چقدر دستگاه قدرت بالایی داشته باشد دارای مصرف انرژی زیادتری هم خواهد داشت. برای اطلاع از مقدارمصرف انرژی دستگاه آبمیوه گیری به برچسب انرژی بر روی دستگاه میباشد توجه کنید.
سیستم ضد چکه : دستگاه های قدیمی تر اکثرا دارای مشکل چکه کردن باقیمانده ی آبمیوه از دستگاه بودند که همین امرباث شد تولید کنندگان برای برطرف کردن این مشکل سیستم ضد چکه رابر روی دستگاه آبمیوه گیری طراحی کنند ولی همه برند ها از این سیستم بهره مند نیستند پس در نتیجه در زمان خرید از مجهز بودن دستگاه به سیستم ضد چکه اطمینان پیدا کنید.

اموزش تعمیرات لوازم خانگی

مخزن تفاله گیر: مخزن تفاله گیردر آب میوه گیری‌ ها به دو صورت جدا از دستگاه و داخل دستگاه طراحی وتولید می‌شوند. دستگاه هایی که دارای مخزن تفاله ی جدا هستند را به راحتی میتوان تمیز کرد و حتی در بین کار هم ظرف جمع‌ آوری تفاله را میتوان از دستگاه آب میوه گیری جدا کرده و محتویات آن را خالی و دور بریزید. اما در رابطه با دستگاه هایی که ظرف یا مخرن جمع‌ آوری تفاله ی آنها در داخل دستگاه میباشد حتما  باید پس از تمام شدن کار ، دستگاه را باز کنید و مخزن را تمیز کنید و این عمل بیشتر از دستگاه‌ های با مخزن تفاله ی جدا زمان شما را خواهد گرفت.