021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

هزینه آموزش تعمیر پکیج

اموزشگاه تعمیرات پکیج

هزینه آموزش تعمیر پکیج بسیارمتناسب برای همه ی افراد میباشد . هزینه و بهای تعمیر پکیج با مدل آن و مشکل موجود تغییر میکند. همچنین هزینۀ قطعات آن در برندهای ومدلهای مختلف ایرانی و خارجی متفاوت وفرق میکند پس مشخص کردن قیمت دقیق برای تعمیرودرست کردن پکیج دیواری بدون بازدید ان دستگاه غیرممکن است .

اما با شرکت در دوره های مهیاد برزین به شما این امکان رو میدهد که این هزینه کاهش و یا برطرف

شود. هزینه آموزش تعمیر پکیج

برد پکیج دیواری ازمهمترین قسمت یک پکیج است. علتهای  مختلفی مانند ورود گرد و غبار به برد یا نشتی آب بر روی آن و نیز قدیمی بودن برد پکیج می‌تواند از علت های خرابی ان باشد. همان‌طور که گفته شد برد پکیج دیواری نقش هستۀ مرکزی را دارد پس ایجاد هرگونه مشکل در آن می‌تواند در ادامه باعث از کار افتادن پکیج شودکه به یکسری مشکلات درقسمت پایین اشاره میکنیم :

  • وجود داشتن هوا در پمپ. این مورد معمولاً باسر و صدای زیاد در پکیج نمایان میشود.
  • به وجود آمدن تغییر در فشار آب و کم ویا زیاد شدن آن باعث اختلال در گرم شدن آب می‌شود.

بیشتر بخوانید :        آموزش صفر تا صد تعمیرات پکیج

  • یکی دیگرازمشکلات پکیج‌ دیواری وجود هوا در سیستم اصلی ان است. این اشکال معمولاً با هواگیری پکیج برطرف میشود.
  • مشکل دیگر خرابی پکیج دیواری اشکال در مشعل‌آن است که موجب کم و زیاد شدن شعله می‌شود.
  • لوله‌های پکیج بعد از گذشت مدت زمانی فرسوده شده و امکان دارد باعث نشت آب شود. برای جلوگیری از این اتفاق می توانیم سالی یک بار پکیج دیواری به طور کامل سرویس کنیم.
  • در زمستان، امکان دارد آب درون لوله‌ها یخ بزند. این مشکلی است که در سیستم ضد یخ پکیج به وجود می‌آید.
  • یکی دیگر از مشکلات عمده پکیج دیواری سرد شدن آب است. سردی آب می‌توانند به دلیل ایجاد چند مشکل باشد .تعمیر پکیج دیواری احتیاج به فرد متخصص و باتجربه فراوان دارد. که شما دوستداران این حرفه می توانید با مراجعه به آموزشگاه مهیاد برزین درتهران زیر نظر اساتید مجرب به یک فرد متخصص تبدیل شوید .
اموزش صفر تا صد پکیج دیواری

مشکلات پکیج بسیار ساده هستند که شما میتوانید با آموزش در دوره های آموزشگاه مهیاد برزین تمام این مشکلات رو برطرف کنید . هزینه آموزش تعمیر پکیج که در ادامه به برخی ازاین مشکلات میپردازیم :

  •  فشار آب گرم در دوش حمام و شیر آشپزخانه بسیار کم میباشد
  • پکیج روشن می شود اما آب به خوبی گرم نیست
  • تایم زیادی زمان میبرد که آب گرم شود
  • شوفاژ و رادیاتور ها به خوبی گرم نمی شوند
  • هنگامی که پکیج روشن می شود ، صدای تق تق می دهد
  • فشار و بار سنج پکیج بدون دلیل بالا می رود

از بین مشکلات مختلفی که کار پکیج را مختل کرده و نیاز به تعمیر این سیستم را به وجود می‌آورد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: برد قطعه ای مهم در پکیج های گوناگون میباشد. این قطعه تاثیر زیادی در عملکرد کلی این دستگاه دارد. فرمان ها و دستورهای کاربر از طریق این برد به بخش های مختلف دستگاه منتقل میشود. پس مشکل در برد می تواند به طور کلی باعث از کارافتادگی پکیج شود .آموزشگاه تعمیرات پکیج در تهران 

اجزای گوناگون این قطعه همچون رله، ترانس تغذیه، فیوز، آی سی و آی سی رگولاتور باید برای تعمیر پکیج و رفع مشکل ان مورد بررسی و عیب یابی قرار گیرند. معمولا تعمیر یکی از اجزای تشکیل دهنده ی برد می تواند کارایی درست آن دوباره برگرداند .اما اگر برد پکیج سوخته باشد، راهی به جز عوض کردن ان برای تعمیرکار نیست. به طور کلی  مشکل هر چه که باشد در نمایندگی تعمیرات پکیج قابل حل است.

اموزش صفرتاصد تعمیرات پکیج

پس لازم است بدون ازبین بردن وقت خرابی حاصل از سراریز شدن آب در پکیج را آسان سازید. آب بندی نادرست اتصالات زیرین پکیج، سوراخی مبدل ها، ناکارآمدی شیر تخلیه، از کارافتادگی پمپ و ایرادات شیر پرکن بعضی از خرابی های مربوط با چکه کردن آب در پکیج هستند که باید مورد بررسی متخصصین و تعمیرکاران حرفه ای پکیج قرار گیرد.

در برخی موارد کاربران عادی توجه خوبی به ارورهایی که ممکن است مرتب در صفحه نمایش پکیج تکرار شوند، ندارند. اما این کدها نشان دهنده خطا زبان ماشین برای بیان اختلال ومشکل درونی دستگاه هستند و باید شناسایی شوند. جدی نگرفتن کدهای خطای پکیج، خطر بیشماری را به برای پکیج مورد نظر دارد .در بعضی از پکیج ها ارورهای گوناگون با خاموش و روشن شدن چراغ هایی در دستگاه نمایان می شود. در هر صورت گستره ی ارورهای پکیج در هر برند فرق هایی  دارد که تعمیرکاران به آن ها اگاهی دارند .