021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

ویژگی انواع جارو برقی

اموزش تعمیر لوازم خانگی

جاروبرقی دستگاهی نسبتا کوچک اما کارآمد میباشد که برای نظافت از جمله سطوح مختلف و منازل از آن استفاده می‌شود. این دستگاه نظافت کردن و جمع کردن آشغال‌ها را تا حد خیلی زیادی آسان و لذت بخش کرده است به طوری که معیوب  شدن ان می‌تواند تمامی اعضای خانه را با مشکل مواجه سازد .

برای جلوگیری از تعمیر جارو برقی به صورت مکرر پیشنهاد میکنیم که به صورت در ست و اصولی از این دستگاه خود استفاده کرده تا عمر شما کاهش نیابد . چنانچه  به دنبال خرید یک جاروبرقی خانگی خوب میباشید ولی نمی‌دانید که کدام یک از مدل‌ها و برندها برای شما مناسب است تا ان را خریداری کنید ، خوب است که درقدم اول تمامی ویژگی‌های یک جاروبرقی خوب را بررسی کرده و بر اساس آن جهت خرید اقدام کنید. ما در این مقاله قصد داریم نکاتی چند در رابطه با ویزگیهای خوب یک جاروبرقی برای شما مطالبی را اموزش دهیم .

اصلی ترین ویژگی‌های موجود در جاروبرقی که باید قبل از خرید از آنها مطلع باشید عبارتند از :

قدرت موتور

اولین و مهم ترین ویژگی که حتما باید برای انتخاب یک جاروبرقی باکیفیت و همچنین قیمت مناسب به آن توجه کرد قدرت موتوران جاروبرقی می باشد. توان بالا در جاروبرقی نشان دهنده ی قدرت زیاد آن می باشد توجه داشته باشید که هرچقدر توان مصرفی دستگاه بیشتر باشد میزان برق مصرفی منزل و محل مورد استفاده هم افزایش می یابد .

  بیشتر بخوانید :    دلایل بخار نکردن اتو خانگی

توان مکش

از دیگر مسائل مهمی که باید  به آن توجه کرد توان مکش درجاروبرقی می باشد. توان مکش همیشه عددی کمتر از قدرت موتور می باشد و این توان همان چیزی میباشد که برای مصرف کننده اهمیت زیادی پیدا می کند .

صدای جاروبرقی

با وجود اینکه صدای جاروبرقی با میزان کشش و کارایی آن در ارتباط مستقیم دارد، اما امروزه جاروبرقی های پیشرفته صدای خیلی کمتری دارند بعضی از تولید کننده ها تنظیمات جارو برقی رابر روی بی صدا قرار می دهند که البته این امکان قیمت جاروبرقی را افزایش خواهد داد .

اموزش تعمیر لوازم خانگی

فیلتر

شرکت های تولید کننده ی لوازم خانگی  درانواع جاروبرقی برای جلوگیری از پخش شدن گرد و غبار در فضای خانه بیشتر از فیلتر تصفیه کننده ی هوا در ساخت جاروبرقی استفاده می کنند. این فیلترها اغلب مناسب افرادی میباشد که از بیماری هایی مثل آلرژی ، آسم و سایر حساسیت ها رنج می برند .

طول سیم

طول سیم جاروبرقی  نباید خیلی کوتاه و غیراستاندارد باشد چون مصرف کننده را اجبار به جابجایی سیم از یک پریز برق به پریز دیگر کند. اندازه ی استاندارد برای طول سیم یک جاروبرقی، ۶ تا ۹ متر می باشد. این نکته را در نظر داشته باشید که هرچه طول سیم کمتر باشد دامنه ی حرکتی جارو کم ومحدودتر می‌شود .

  بیشتر بخوانید :    آموزش تعمیر برد جارو برقی

نوع کیسه 

جاروبرقی های کیسه دار امکان تعویض کیسه در هنگام پرشدن را دارند اما باید این نکته را در نظر داشته و توجه کنید که هزینه های مالی زیادی را برای مصرف کننده در طولانی مدت ایجاد خواهد کرد. از سوی دیگر عوض کردن فیلتر جارو برقی های بدون کیسه هزینه ای میباشد  که از دید خیلی از افراد مخفی می ماند چون که این نوع جاروبرقی ها دارای فیلتر قدرتمند و با نفوذپذیری خیلی کم در برابر ذرات گرد و غبار میباشند و در طولانی مدت کارآیی خود را از دست خواهند داد .

لوازم جانبی

وجود داشتن لوازم جانبی در جاروبرقی می تواند کمک بسیاری در تمیز کردن به شما بکند چون هر کدام برا ی تمیز کردن بخشی از فضا مناسب میباشند وانجام کار را راحت تر می کنند. امکان دارد گاهی قطعه ای از جارو گم یا خراب شود پس  با وجود لوازم جانبی که وجود دارد می توانید به راحتی  از ان ها استفاده کنید. چون لوازم جانبی مثل سری مخصوص سنگ ، درز مبل ، دیوارها ، تابلوها و پارکت ها و همینطور برس های مخصوص تمیز کردن حیوانات بسیار کارآمد می باشند .

اموزش صفر تا صد تعمیرات لوازم خانگی

نتیجه گیری

در قسمت پایانی ای مقاله نتیجه میگیریم که مهترین عامل هنگام خریدن یک جاروبرقی قضاوت در مورد نیازهای خود میباشد. در حالی که ویژگی­ هایی مانند قدرت مکش و سیستم فیلتر واقعاً مهم میباشند، خوب است نیازهای نظافت منحصر به­ فرد خانه خود را درک کرده و مدلی را خریداری کنید که برای این نیازها مناسب باشد. امیدواریم با این مقاله توانسته باشیم به شما در داشتن یک خرید خوب کمک کرده باشیم و برای شما آرزوی یک خرید خوب را داریم .