021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آشنایی با بازار کریپتو

اموزش بازار مالی فارکس

واژه کریپتوکارنسی به معنی رمز ارز بوده که امروزه به ارز دیجیتال یا کریپتو (Crypto) نیز شناخته می‌شود . ماهیت اصلی هر کریپتوکارنسی یک پول دیجیتال و غیرمتمرکز (Decentralized) بوده که با استفاده از فناوری رمزنگاری طراحی شده است .

منظور از کیف پول کریپتو  :

این کیف پول ، یک نرم‌افزار یا سرویس آنلاین است که به شما امکان می‌دهد ارزهای دیجیتال (مانند بیتکوین ، اتریوم و سایر ارزها) را ذخیره و انتقال کنید . کیف پول کریپتو در واقع کلیدهای خصوصی شما را مدیریت می‌کند که برای دسترسی به ارزهای دیجیتالتان و امضای تراکنش‌ها استفاده می‌شود . کیف پول‌های کریپتو می‌توانند در شکل مختلف وجود داشته باشند :

کیف پول نرم‌افزاری (Software Wallet) : این نوع کیف پول در قالب یک نرم‌افزار قابل نصب بر روی کامپیوتر ، تلفن همراه یا دستگاه هوشمند شما وجود دارد .
کیف پول سخت‌افزاری (Hardware Wallet) : این نوع کیف پول در قالب یک دستگاه فیزیکی مانند USB است .

مدیریت سرمایه در بازار کریپتو :

مدیریت سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال روش‌هایی دارد که می‌توانید با یادگیری آن‌ها ، به سادگی سرمایه‌های خود را در بازار رمز ارز مدیریت نمایید تا در زمان نزول بازار کمترین آسیب به سرمایه شما وارد شود و در زمان صعودی بودن بازار نیز بیشترین میزان سود را از بازار بگیرید .

به صورت کلی در بازار کریپتو بسیار حائز اهمیت است و به این دلیل که بیشتر سرمایه‌گذاران حوزه ارزهای دیجیتال تازه‌کار هستند .
چنانچه معامله ارزهای دیجیتالی به صورت درصد انجام شود ، می‌‌تواند سود بسیار بالایی را برای شما به همراه داشته باشد . با این وجود چنانچه روش انجام معامله درست نباشد ، می‌‌تواند ضررهای غیر قابل بسیار زیادی را به شما تحمیل کند .

کریپتوکارنسی های جدید معتبر ارائه شده  :

کریپتوکارنسی جدید یونی سوآپ

یونی سوآپ یکی از جدید ترین و محبوب ترین رمز ارز های بازار ارز های دیجیتال به شمار می رود . یونی سوآپ یک صرافی غیرمتمرکز و یک رمز ارز می باشد که در سال 2020 میلادی ارائه شده است . صرافی یونی سوآپ ارائه دهنده ارز دیجیتال یونی سوآپ می باشد .

کریپتوکارنسی جدید پولکادات

در حال حاضر ارزش هر واحد از این ارز دیجیتال 52 دلار می باشد و ارزش کل آن در بازار هم بیش از 55 میلیارد و 630 میلیون دلار می باشد . از این ارز دیجیتال روزانه برای معاملات زیادی استفاده می شود .

بهترین آموزشگاه فارکس

کریپتوکارنسی یرن فایننس

در حال حاضر با توجه به نوسانات بازار قیمت هر واحد از این ارز دیجیتال حدود 34 دلار معامله می شود . میانگین معاملات روزانه ای که با استفاده از این ارز دیجیتال صورت می گیرد حدود 108 میلیون دلار می باشد .

کریپتو کارنسی کامپاند

 در حال حاضر قیمت هر واحد از این ارز دیجیتال حدود 356 دلار می باشد که به پول ایران بیش از 10 میلیون تومان ارزش آن است .

کریپتو کارنسی یو ام ای

در حال حاضر قیمت هر واحد از این ارز دیجیتال 16.53 دلار می باشد که با توجه به نرخ فعلی دلار در ایران قیمت آن 464 تومان خرید و فروش می شود .

کاربرد و مزایای استفاده از کریپتوکارنسی

به عنوان یک روش پرداخت

در ابتدا، بیت کوین ارزش کمی به عنوان روش پرداخت در تجارت داشت ؛ اما با گذشت زمان، چندین تاجر در سراسر جهان آن را به‌عنوان یک وسیله پرداخت قابل قبول پذیرفته‌اند . 

  بیشتر بخوانید :     نحوه عیب یابی چرخ گوشت تکنو

سرمایه گذاری

افراد باید به نوسانات این مسیر سرمایه گذاری نیز توجه داشته باشند . بیت کوین ، محبوب ترین ارز دیجیتال با بیشترین سهم بازا ر، برخی از نامنظم ترین تغییرات قیمت را به عنوان دارایی تجربه کرده است . 

ویژگی های بازار کریپتوکارنسی :

  • امنیت بسیار بالا رمز ارز ها به واسطه رمزنگاری های بسیار پیچیده
  • نداشتن ماهیت فیزیکی 
  • عدم وابستگی به کشور ها و قدرت های بزرگ جهان با دلیل غیر متمرکز بودن 
  • سرعت بسیار بالای تراکنش های سنگین 
  • غیر قابل هک بودن 
اموزش صفر تا صد فارکس

بهترین استراتژی های بازار کریپتو : 

معامله به روش اسکالپ

منظور از معامله به روش اسکالپ یعنی معامله در تایم فریم های کوتاه مدت با حجم کم که معمولا سود دهی مناسبی هم دارد و بسیار مورد استفاده قرار می گیرد .

ترید معکوس

ترید معکوس یعنی هر آن چه که در بازار های مالی صورت می گیرد را تریدر ها بر عکس آن را انجام می دهند .

تریدینگ آنی

تریدینگ آنی با توجه به شرایط حاکم در بازار صورت می گیرد .