021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزشگاه نصب دوربین های مدار بسته مهیاد برزین

آموزش نصب دوربین مدار بسته

امروزه دوربین‌های مداربسته یکی از پرکاربردترین لوازم امنیتی محسوب می‌شوند. دوربین‌های مداربسته معمولا  در مکان های  تجاری، اداری و حتی شخصی استفاده میشود. بدین جهت تقاضای تعمیرات این دوربین‌ها نیز زیاد است است.. پیشنهاد ما به شما شرکت در دوره های آموزشگاه نصب دوربین های مدار بسته مهیاد برزین است .

طول دوره های اموزشی کوتاه مدت است و با توجه به شرایط کارآموزان دوره برگزار میشود. برای افرادی که ساکن تهران نیستند هم خوابگاه های مختلفی موجود است که کارموزان بتوانند تا پایان طول دوره ی اموزشی خود در آن اقامت داشته باشند. همچنین آموزشگاه نصب دوربین های مداربسته مهیاد برزین دوره هایی را بنا به درخواست کاراموز بصورت خصوصی در روزهای آخر هفته برگزار میکند.

آموزشگاه مهیاد برزین بعد از پایان دوره آموزشی مدرک معتبر به کارآموزان ارائه میدهد و با مشاوره های رایگان وپشتیبانی نامحدود و همچنین راه و روش بازاریابی ، کارآموزان را برای موفقیت هر چه بیشتر در بازار کار یاری میکند.

شناسایی کلی جهت تعمیرات دوربین مداربسته

دوربین‌های مداربسته (CCTV) بعضی از دوربین‌ها هستند که معمولاً به منظور نظارت بر اماکن داخلی و خارجی استفاده میشوند و نسبت به شرایط محیط انواع مختلفی دارند. چند نمونه از این دوربین‌ها عبارتند از دوربین‌های آنالوگ، دوربین‌های دیجیتال و دوربین‌های تحت شبکه .

بیشتر بخوانید :  

در ادامه ی مطلب با انواع دوربین های مداربسته و ساختار و اجزای تشکیل دهنده آن آشنا می شویم :

بدنه دوربین مداربسته از اجزای زیر تشکیل شده:

قاب اصلی و قاب پوششی خارجی که نسبت به فضای مورد استفاده آن را انتخاب می‌کنند .

بخش‌های الکترونیکی دوربین مداربسته عبارتند از :

سنسور، بورد اصلی، کانکتور و بورد تغذیه

لنز دوربین مداربسته

نوعی از لنزها هستند که قابلیت زوم دارند و با تغییر فاصله کانونی و بزرگ نمایی دوربین، تصاویر دقیق تری را از نقطه‌ای خاص ثبت میکنند. هر چقدر فاصله کانونی لنز بیشتر باشد تصویر را کمتر متمرکز می‌کند و زاویه دید دوربین مداربسته کمتر میشود .

این لنزها معمولاً فوکوس خودکار دارند. برخی از دوربین‌های مدار بسته دارای موتور مکانیکی میباشند و دارای قابلیت حرکت و تغییر زاویه دید لنز هستند و تغییر منطقه پوشش تصویری دوربین را ممکن میسازند .

آموزش نصب دوربین مدار بسته

نصب دوربین های مدار بسته یکی از واجبات هر محل مهمی میباشد.حتی برخی افراد از دوربین های مداربسته جهت افزایش امنیت منازل و اپارتمان های خود استفاده میکنند.حتی برخی اصناف و کسبه مثل طلا فروشی ها و صرافی ها و… بصورت اجباری باید از دوربین های مدار بسته طبق قانون کشوراستفاده کنند.با همین تعاریف، شما باید متوجه حجم کاری بالای نصب دوربین های مدار بسته و تقاضای زیاد آن در بازار کار بشوید.کارآموزان آموزشگاه نصب دوربین های مدار بسته مهیاد برزین پس از پایان دوره با دریافت مدرک معتبر فنی حرفه ای و معرفی نامه ی آموزشگاه میتوانند با همراه داشتن مدرک و تجربه کسب شده در دوره، به سرعت وارد بازار کار این حرفه شوند .

 کارورزان عزیزی که به این حرفه علاقه دارید میتوانید با شرکت در دوره ی نصب و تعمیرات دوربین های مداربسته، وارد بازار کار این حرفه بشوید و کسب درامد کنید .

بیشتر بخوانید :  

آینده شغلی این کار چگونه است ؟

سرعت توسعه ی تکنولوژی باعث شده است که بسیاری از مشاغل باطل و اشباع شوند و اولین سوال اکثر علاقمندان جویای کار که می خواهند یک شغل برای خود انتخاب کنند، این است که من چند سال میتوانم از این شغل کسب درامد کنم؟تعمیرات و نصب دوربین های مداربسته، به دلایل زیادی می تواند تا 20 سال آینده درآمد داشته باشد.از جمله :

بالا رفتن سطح انتظارات افراد جامعه از امنیت بالا رفته و با نصب تجهیزات امنیتی آرامش را برای خود میا میکنند.

هزینه ی استخدام نیرو برای نگهبانی و ایجاد امنیت بالا رفته در نتیجه بهترین گزینه ی جایگزین نصب دوربین های مداربسته میباشد .

اموزش تعمیر دوربین مدار بسته

جرم و جنایت و تخلفات در جوامع مختلف بالا رفته است .

افراد جامعه به جایگزینی سیستم و امکانات جدید امنیتی بیشتر تمایل دارند .

همچنین ورود به بازارکار نصب و تعمیر دوربین های مدار بسته نیاز به سرمایه زیاد و تحصیلات آکادمیک ندارد و کارورزان با یک برنامه ریزی درست و آموزش مهارت های لازم از طریق ثبت نام در کلاس های نصب دوربین های مدار بسته می توانند آینده شغلی خود را در این حرفه تضمین کنند .

امروزه بازار کسب و کار دوربین های مدار بسته با توجه به ازدیاد آمار سرقت نقش مهمی را در افزایش امنیت از اماکن مسکونی، تجاری و اداری دارد و به دلیل مزایای بسیاری که دارد تقاضا برای نصب آن در ایران و دیگر کشورها روز به روز در حال افزایش میباشد.

بیشتر بخوانید :   نصب دوربین های مدار بسته

 بدین جهت شغل نصاب و تعمیرات دوربین های مدار بسته یکی از مشاغل درآمدزا با بازار کار عالی در ایران و دیگر کشورها میباشد. با یادگیری مهارت های مورد نیاز این حرفه می توان در مدت زمان کوتاه به درآمدی بالا رسید .