021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش انواع لپ تاپ لنوو

اموزش عیب یابی لپ تاپ

نوآوری و خلاقیت از ویژگی‌های اصلی نوت بوک‌های لنوو است و می‌توان گفت که دردی ان ای این برند کد شده است . برند لنوو طراحی تمامی محصولات خود را بر پایه‌ی استفاده از ایده‌های جدید و خلاقانه انجام می‌دهد و از تمامی کارمندان خود می‌خواهد تا ایده‌های جدید خود را با کل گروه در میان بگذراند .

با داشتن هزاران ایده‌ی خلاقانه و استفاده از هریک از آن‌ها در طراحی لپ تاپ‌ها ، لنوو تنوع بسیار بالایی در خط تولید لپ تاپ‌های خود دارد . این سیستم از طریق مایع مخصوص دمای لپ تاپ را پایین می‌آورد . استفاده از این تکنولوژی سرو صدای لپ تاپ را کاهش می‌دهد و به دلیل فضای کمی که اشغال می‌کند ، وزن و سایز لپ تاپ را به شکل چشم‌گیری کمتر می‌کند .

انواع لپ تاپ لنوو :

خانواده سری Thinkpad :

های جدید لنوو شکلی تازه به لپ تاپ های قدیمی بخشیده و آنها را از حالت سنتی خارج ساخته است . برخی از لپ تاپ های عرضه شده از سوی کمپانی لنوو دو منظوره هستند که هم کار تبلت و هم کار لپ تاپ را انجام می دهند .

سری t :

لپ تاپ هایی باقدرت ، مستحکم و با امکانات جانبی بالا شناخته شدند که قیمت بالایی هم دارند .

  بیشتر بخوانید :      نحوه تعمیر پکیج دیواری وایلانت

سری x :

لپ تاپ هایی سبک میباشند که این ویژگی آنها را برای کاربرانی مناسب می سازد که همواره در حال سفر و جابجایی میباشند . باتری با عمر بالا و وزن کم و نمایشگرهایی با ابعاد کوچک از دیگر ویژگی های این سری از لپ تاپ های لنوو است .

سری e :

این سری از لپ تاپ های لنوو برای کارهای روزمره عادی مناسبند . قیمت نسبتاً پایینی دارند که البته بی ربط به امکانات انها نیست .

انواع مدل لپ تاپ های Ideapad :

از سال ۲۰۰۸ وارد بازارهای جهانی شدند . طراحی این لپ تاپ ها جهت کاربری مشتریان عادی بود . قیمت مناسب ، کیفیت خوب و استفاده از قطعات معقول در این دستگاه ها موجب شده تا پرفروشترین های بازار ایران شوند .

سری b :

این سری از لپ‌تا‌پ‌های لنوو با قیمت مناسبی که دارند می‌توانند تأمین‌کنندۀ همه نیازهای کسب و کارهای کوچک باشند .

اموزشگاه تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر

سری Flex :

لپ تاپ هایی چند حالته ، این مدل‌های باریک و سبک دارای ویژگی ۱۰ نقطه‌ای چند لمسی و باتری برای کل روز هستند . لپ‌تاپ‌های فلکس لنوو در دو حالت گوناگون کار می کنند : کلاسیک برای بهره وری در حالت حرکتی و مناسب برای تجربه صفحه لمسی .

سری G :

این مدل از لپ‌تاپ‌های لنوو برای کارها و امور روزانه مناسب است به ویژه آن‌که از قیمت مناسبی نیز برخوردارند و احتمالاً با بودجۀزیادی از خریداران سازگاری داشته باشند .

سری Z :

لپ‌تاپ‌هایی مناسب برای سرگرمی هستند . این مدل از لپ‌تاپ‌ها برای کارکرد و توازن میان عملکرد ، طراحی رنگی و قیمت بهترین میباشند . اگر به دنبال لپ‌تاپی با این ویژگی هستید پیشنهاد برای شما مدل لپ‌تاپ‌های زد لنوو می‌باشد . با این لپ‌تاپ شما از امکانات موجود در آن لذت برده و می‌توانید از آن به خوبی استفاده کنید .

  بیشتر بخوانید :       عملکرد مایکروفر مایر باخ

سری Y :

لپ‌تاپ‌های چند رسانه‌ای عالی با کارکرد بالا هستند که مناسب فعالیت‌های چند رسانه‌ای و گیم میباشند . مزیت‌های آن : داشتن سریع‌ترین پردازنده و آخرین تکنولوژی گرافیک ، شفافیت بالا ، صدایی مناسب برای استودیو میباشد .

سری s :

بهترین عملکرد و بهترین طول عمر باتری و طراحی شفاف را ارائه می‌دهند و با وجود آن‌ها شما قادر هستید به صورت آنلاین و بدون آسیبی به کارهای خود رسیدگی کنید .

سری legion :

این لپ تاپ‌ها جدیدترین کارت‌های گرافیک رو دارن که به شما اجازه میدهند همه ی بازی‌های مورد علاقه تان را اجرا کنید . همچنین سیستم خنک‌کننده‌ی قوی‌ای دارند تا موقع اجرای بازی یا نرم‌افزارهای سنگین عملکرد بهینه‌ای داشته باشند . علاوه بر آن کیبوردشون هم نور پس‌زمینه با رنگ‌های رنگین کمان دارد تا امکان کار در فضای تاریک هم داشته باشید .

آموزشگاه تعمیرات لپ تاپ

سری Yoga :

جزومعروف ترین و باکیفیت‌ترین و بالاترین مدل لپ تاپ های لنوو به است . مدرن‌ترین عملکرد آن مانند : دوربین مادون قرمز و سه تا هفت حالت هوشمند برای تنظیم کردن میکروفون را بطورهمه پسند با طراحی نازک و سبک ترکیب می‌کند . سری یوگا شامل لپ تاپ‌هایدو در یک میشود که صفحه کلیدشو نمیتواند 360 درجه دور صفحه‌ نمایش لمسی بچرخد پس می‌تونید به‌عنوان تلبت هم از آن استفاده کنید .

لژیون 7 :

این لپ ‌تاپ‌ها از لحاظ ظاهری کاملا شبیه به لپ ‌تاپ‌های لژیون 5 استولی از نظر سخت‌ افزاری در رده‌ بالاتری قرار دارند . لپ ‌تاپ‌های لژیون 7 به پردازنده‌های مرکزی و گرافیکی بسیار قدرتمندی مجهز هستند که همین دلیل ممکن است اجرای باکیفیت همه ی بازی‌های آنلاین و آفلاین را در اختیار کاربران قرار می‌دهد .