021-66422988

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش بازارهای مالی فارکس برای مبتدیان

آموزش رایگان ترید

بازار فارکس یکی از بزرگترین بازارهای معاملاتی در جهان می باشد . در حقیقت بازار تبادلات ارز که در بین مردم فارکس شناخته می شود بازاری است که در 5 روز هفته و به طور 24 ساعته ارزهای رایج کشورها در حال مبادله در آن است . آموزش بازارهای مالی فارکس برای مبتدیان میتواند یک فرصت خوب برای کسب سود برای افراد باشد .

بهترین بروکر کیست ؟

بهترین بروکر برای هر تریدری با توجه به نیاز، سلیقه و مهارت‌های معامله ‌گری او متفاوت می باشد . به طور کلی ، برای انتخاب بهترین بروکر در بازار فارکس ، باید به عواملی از جمله سرعت انجام معاملات ، محدودیت ‌های معاملاتی ، امنیت منابع و سرمایه ، سازگار با قوانین رگولاتوری ، اسپرد و کارمزد متناسب با معاملات و سطح اعتبار توجه داشت . در هر بروکری ممکن است مزایا و معایبی وجود داشته باشد . معامله‌گران با توجه به نیاز و خواست خود در معامله‌گری با امکانات بروکر مورد نظر تطبیق دهید و با آسودگی ‌خاطر سرمایه‌گذاری مطمئنی داشته باشید .

بهترین کارگزار فارکس چیست؟

انتخاب یک کارگزار مناسب برای فارکس می تواند کار دشواری باشد چون گزینه های زیادی در دسترس می باشد و همه آن ها ویژگی و خدمات یکسانی را ارائه نمی دهند . مهم است که قبل از انتخاب یک بروکر آنلاین فارکس تحقیق کنید ، زیرا هر کدام بسته به نوع تریدری که می ‌خواهید در سال ‌های آینده به آن تبدیل شوید، مزایا و معایب متفاوتی دارند. بهترین کارگزار فارکس از نظر شما ممکن است مناسب شخص دیگری نباشد، بنابراین درک این که هر کارگزار چه خدماتی ارائه می دهد ، مهم است و به شما کمک می کند تا بهترین گزینه را انتخاب کنید .

بهترین آموزش ترید کردن

مفهوم لانگ و شورت چیست؟

بازار فارکس یک بازار دو جهتی است ، به این معناست که به عنوان یک معامله ‌گر، شما می‌توانید از افزایش و هم از کاهش قیمت‌ ها سود به دست بیاورید . اگر شما پیش ‌بینی می ‌کنید که قیمت یک جفت ارز در حال افزایش است ، باید یک معامله خرید یا همان لانگ انجام دهید . اگر قیمت جفت ارز افزایش پیدا کند ، از این موقعیت سود کسب میکنید ، اما اگر قیمت کاهش پیدا کند ، معامله شما ضرر میکند . به این نوع معامله ، پوزیشن خرید یا پوزیشن لانگ نیز میگویند .

اگر فکر می‌کنید که قیمت یک جفت ارز کاهش می یابد، می‌توانید یک معامله فروش یا شورت انجام دهید . در این حالت ، اگر قیمت جفت ارز کاهش پیدا کند ، سود خواهید کرد و اگر افزایش یابد ، ضرر میکنید . به این نوع معامله ، پوزیشن شورت گفته می‌شود . که برای یادگیری بیشتر و دقیق تر میتوانید به آموزش بازار های بین المللی فارکس برای مبتدیان نیز بپیوندید . 

بهترین آموزش فارکس در تهران

تحلیل در بازار فارکس :

در آموزش فارکس برای تحلیل نرخ یا قیمت مانند دیگر بازارهای مالی تریدرها با توجه به نوع عملکرد خود به بازار نیاز به آموزش تحلیل تکنیکال یا بنیادی یا هر دو را دارند . عوامل مهم در تحلیل بنیادی فارکس شامل بررسی نرخ تورم ، تصمیمات بانک مرکزی ، میزان رشد اقتصادی ، وضعیت سیاسی و دیگر اخبار مرتبط و دو ارز می باشد . با توجه به حضور بزرگ سرمایه گذاران و معامله گران و حجم زیاد معاملات ، فارکس از نمودار و چارت معتبر و قابل تحلیلی برخوردار است . از این رو یکی از رویکردهای تحلیلی بسیار پرطرفدار بین تریدرها بازار فارکس تحلیل تکنیکال می باشد .