021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش تخصصی تعمیرات لوازم خانگی

آموزش تعمیر ماشین لباسشویی

آموزش تخصصی تعمیرات لوازم خانگی وسایل لوازم خانگی به خاطر ارتباط نزدیک با مردم و کاربرد زیادی که میان افراد دارد در تمامی دوران ها جزیی جدانشدنی از زندگی افراد میباشد. داده ها و یا پژوهش ها نشان داده که میان برند های مختلف امروزه گرایش به برندهای خارجی افزایش یافته که البته در کنار این گرایش با توجه به هزینه های گزاف آن در کشور ما و کیفیت مطلوب لوازم خانگی با برند های داخلی افراد زیادی هم به خرید لوازم با برند ایرانی و داخلی روی آورده اند.

فلذا نکته ی حایز اهمیت این است که در تمامی لوازم تولید داخل و خارج ما متقاضیان بسیاری داریم.و همین موضوع باعث میشود که یادگیری تعمیرات لوازم خانگی در اولویت سایر رشته های این دسته قرار بگیرد
اسودگی و کیفیت زندگی به کارکرد و طول عمر لوازم خانگی بستگی دارد. لوازمی مثل یخچال و لباسشویی را در نظر بگیرید، این لوازم میان سایر لوازم خانگی خیلی مصرف بیشتری دارند.در صورت خرابی یخچال فریزر، ساید بای ساید، لباسشویی و… زندگی مردم دچار اختلال میگردد. مهیار برزین به خاطر اینکه تخصصی ترین آموزشگاه لوازم خانگی در کشور است و تمامی برندهای معتبر مانند سامسونگ، بوش ، ال جی، پاکشوما، اسنوا، هیمالیا، امرسان، دی پوینت، جنرال الکتریک …را آموزش میدهد و بهترین انتخاب شما برای دریافت آموزش با کیفیت و تخصصی در این زمینه است.

معرفی دوره آموزشی تعمیرات لوازم خانگی
از ویژگی های مهم بهترین اموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی میتوان گفت که اموزشگاه باید اموزش هایی متناسب با نیاز افراد داشته باشد و حتی الامکان بیشترین سرفصل های کاربردی برای ورود به کار کارورزان را شامل بشود.
یک اموزش مناسب و کاربردی تعمیرات لوازم خانگی باید بیشترین تمرکز خود را روی بحث های عملی و کارگاهی و عملی بگذارد تا کارورزان بتوانند از نزدیک اقدام به عیب یابی و تعمیرات قطعاتی کنند که در آینده و در زمانی که وارد بازار کار شدند با انها مواجه خواهند شد.
مهارت هایی که کارورزان در آموزشگاه مهیاد برزین بدست می آورند بیشتر پیرامون شناخت انواع برد و قسمت های مکانیکی دستگاه های برقی خانگی است که به صورت صفر تا صد به افراد آموزش داده می شود.

اموزش تعمیر لوازم خانگی

در اموزشگاه مهیاد برزین این دوره ها به صورت مقدماتی و پیشرفته برگزار میشوند و تمامی موضوعات به طور کامل در دوره ها بازگو خواهند شد و کاروزران سرفصل های مهم و پیشرفته را یاد خواهند گرفت.
در این دوره ها تمامی اطلاعات جامع پیرامون رفع عیب و تعمیرات تمامی لوازم خانگی اعم از قدیمی یا جدید خارجی و ایرانی را به کارورزان می آموزیم.
میزان درآمد شغل تعمیر لوازم خانگی در ایران و کشورهای خارجی
در این بخش به میزان درآمد حرفه ی تعمیرات لوازم خانگی در ایران و کشور های خارجی اشاره خواهیم کرد. با توجه به آمار ارائه شده توسط منابع معتبر، درآمد کارشناسان تعمیرات لوازم خانگی در کشور ایران بین 3 تا 7 برابر حقوق پایه اداره وزارت کار عنوان شده است. چند فاکتور مهم وجود دارد که بر میزان درآمد صاحبان کسب و کار تعمیرات لوازم خانگی موثر است.

 بیشتر بخوانید :      عیب یابی المنت اتو

 برای راه اندازی کسب و کار و استخدام در فرصت های کاری مربوط به حرفه ی تعمیرات لوازم خانگی و ورود به بازار کار نیاز دارید که علوم تئوری و علوم عملی را به صورت صفر تا صد یاد بگیرید و پس از گرفتن گواهینامه معتبر فنی حرفه ای برای اخذ پروانه کسب اقدام کنید.
که مهیاد برزین این امکان را به شما میدهد که به آسانی با دریافت گواهینامه ی معتبر فنی حرفه ای این فرصت شغلی خوب و پر درامد را ا از دست ندهید.
با توجه به مباحثی که در این مقاله گفته شد حرفه ی تعمیرات لوازم خانگی بازار کسب و کار و درآمد عالی دارد و میتواند به عنوان شغل و حرفه ی اول اولویت شغلی شما باشد و در آن موفق شوید.

آموزش تعمیر لوازم خانگی

اگر به دنبال آموزشگاه تخصصی تعمیرات لوازم خانگی  هستید، آموزشگاه مهیاد برزین دوره هایی تخصصی در دو بخش تعمیر مکانیک لوازم خانگی و تعمیر برد الکترونیک لوازم خانگی برگزار می کند که کاراموز به طور عملی مهارت های عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات مختلف برند های مختلف لوازم خانگی را یاد گرفته و می تواند مدرک فنی حرفه ای معتبر تعمیرات لوازم خانگی دریافت کند.

 بیشتر بخوانید :  دلایل بخار نکردن اتو خانگی

آموزشگاه مهیاد برزین با بهترین اساتید مجرب و کاربلد در هیته تعمیرات لوازم خانگی قصد دارد که شما کارآموزان با خیال راحت در این دوره ها شرکت کنید و از صفر تا صد تعمیر لوازم خانگی را به خوبی یاد بگیرید و بتوانید هم در حین دوره و هم بعداز دوره اشتغالزایی کنید و کسب درآمد کنید .که بتوانید باخیال راحت یک شغل با درامد بالا داشته باشید .