021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش تعمیرات موبایل در کرج

اموزش تعمیرات موبایل

آموزش تعمیرات موبایل در کرج یکی از دوره‌های مهم آموزشگاه مهیاد برزین می‌باشد که با بهترین تجهیزات آموزشی در کارگاه مجهز این مجتمع برگزار می‌شود. در این دوره‌ها عیب‌یابی و رفع مشکلات سیستم‌‌عامل‌های گوشی‌های هوشمند به‌ صورت تخصصی آموزش داده می‌شود. هدف از برگزاری این دوره‌ها اشتغال کارآموزان از نظر تئوری و عملی موبایل می‌باشد .

چرا دوره تعمیرات موبایل مهیاد برزین در کرج

آموزش تخصصی و به روز : تمامی سرفصل ها و محتویات آموزشی ارائه شده در دوره آموزش تعمیرات موبایل ، به صورت کاملاً تخصصی میباشد .

اساتید تراز اول : تمامی اساتید دوره های آموزش تعمیرات موبایل این مجموعه در شمار برجسته ترین اساتید حوزه الکترونیک در سطح ایران قرار دارند .

مدرک معتبر بین المللی : پس از پایان دوره ، به تمامی هنرجویانی که دوره را با موفقیت به پایان رسانده اند ، مدرک معتبر  فنی داده می شود. این مدرک نه تنها در داخل ایران ، بلکه در خارج از کشور نیز از اعتبار دارد .

پشتیبانی از کارآموز : یعنی اینکه بداز دوره هم اگر به مشکل خوردید میتوانید از استاد خود کمک بگیرید و حتی بعدازدوره هم میتوانید از فضای تعمیراتی که اموزشگاه مهیاد برزین در کرج دراختیار هنرجویان قرار داده است آستفاده کنید .

  بیشتر بخوانید :    اموزشگاه تعمیر پکیج اسلامشهر

مراحل یادگیری تعمیرات تلفن همراه

  • یادگیری مبانی الکترونیک
  • شناخت انواع قطعات الکترونیک پایه مانند مقاومت، سلف، خازن، دیود و ترانزیستور
  • یادگیری کار با انواع ابزارآلات مرتبط با تعمیرات تلفن همراه
  • شناخت و نقشه خوانی بوردهای SMD
  • شناخت عیب های رایج در موبایل و مراحل رفع آن ها
  • یادگیری نحوه تعویض قطعات مختلف تلفن همراه
  • انجام عیب یابی و تعمیرات در محیط کارگاهی
اموزش تعمیرات موبایل

چه مباحثی در دوره تعمیرات موبایل آموزش داده می شود ؟

در این دوره صفر تا صد تمام مباحث سخت افزار و نرم افزار در تمام برندهایی که سیستم عامل آنها اندروید و آیفون باشد به صورت کاملا عملی آموزش داده می شود و بعد از پایان دوره مدرک معتبر و بین المللی از سازمان فنی و حرفه ای برای کارآموزان صادر می گردد. در این دوره صفر تا صد مطالب موجود در تعمیرات موبایل آموزش داده می شود به طور مثال تعویض هارد و تعمیر cpu , شابلون زدن و عیب یابی و تعمیر انواع بردهای موبایل , تعویض ic به صورت کاملا عملی آموزش داده می شود.  چون آموزش کاملا عملی هست و تمام نکات آموزش داده می شود و پشتیبانی نامحدود و پس از پایان دوره هم داریم .

دوره آموزش تعمیرات موبایل یکی از دوره های تخصصی الکترونیک و تعمیرات است که به صورت صفر تا صد و کاملا عملی، زیر نظر برترین اساتید کشور در آموزشگاه مهیاد برزین برگزار میشود .

  بیشتر بخوانید :    اموزش تعمیر موبایل در پاکدشت

دوره تخصصی تعمیرات موبایل شامل دو بخش آموزش تعمیرات سخت افزار موبایل و آموزش تعمیرات نرم افزار موبایل در تمامی برندهای تلفن همراه با سیستم عامل اندروید و آیفون می شود. آموزش عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات موبایل به صورت تخصصی و با زبان ساده بیان میگردد تا برای ورود به بازار کار مشکلی نداشته باشید .

مباحث مربوط به آموزش تعمیرات موبایل را از مبتدی تا پیشرفته در مجهزترین و بزرگترین آموزشگاه تعمیرات موبایل کرج آموزش ببینید و در پایان دوره مدرک معتبر و بین المللی را از سازمان فنی و حرفه ای دریافت کنید .

چند ویژگی برتر آموزشگاه مهیاد برزین

  •  استفاده از اساتید مجرب کشور برای آموزش
  •  استفاده از دستگاه ها و ابزارات پیشرفته برای آموزش
  •  ارائه مدرک معتبر از سازمان فنی حرفه ای
  •  آموزش تعمیر بروزترین موبایل های بازار (آیفون ، سامسونگ ، هوواوی ، شیائومی و … )
اموزش تعمیر موبایل در کرج

آموزش حضوری تعمیرات موبایل

اموزشگاه مهیاد برزین افتخار دارد که آموزش حضوری تعمیرات موبایل را با بهره گیری از مدرسان مجرب و شرایطی ایده آل برگزار می کند. علت را باید در مواردی جست و جو کرد که در ادامه عنوان شده اند. این مرکز به عنوان بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل، در انتهای دوره، به شما مدرکی معتبر و بین المللی اعطا می کند. هم چنین مدرکMPT که می تواند برای ورودتان به بازار کار موثر باشد. آموزش حضوری تعمیرات موبایل در این موسسه مزیت های دیگری هم برایتان دارد. شما در انتهای دوره هم میتوانید از فضای تعمیراتی آموزشگاه استقاده کنید .