021-66422988

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش تعمیرات پکیج فرولی مدل دیواتک 24000

آموزش تخصصی تعمیرات پکیج دیواری

پکیج ها از جمله دستگاه هایی هستند که به عنوان جایگزین مناسبی برای موتورخانه گرمایشی منازل استفاده میشود . پکیج ها از اندازه و حجم بسیار کوچکی برخوردار هستند که از مزایای بسیار مهم این وسیله می باشد . پکیج ها برای گرمایش و تامین روزانه آب گرم مصرفی منازل بسیار مناسب هستند .

 پکیج ها دارای سرو صدای کمتری هستند ، دارای سیستم حفاظت در برابر یخ زدگی هستند ، دارای فن و دودکش دو جداره جهت تامین هوای کافی فضای زندگی و خروج کامل دی اکسید کربن و همچنین دارای ویژگی برنامه ریزی کارکرد روزانه و هفتگی می باشند . پکیج ها مانند سایر وسایل الکترونیکی دچار مشکلاتی نیز میشود . که این مشکلات شامل روشن نشدن پکیج ، آب بیش از حد داغ می‌شود ، دستگاه به شکل خودکار خاموش می‌شود ، رادیاتور‍‌ها نشتی زیادی دارد ، تعدادی از رادیاتورها سرد شده و گرم نمی‌شوند .

علت داغ شدن بیش از حد پکیج :

اگر راه آب گرفته شده باشد ممکن است که کلید تنظیم دما دچار مشکلاتی شده باشد و یا تنظیمات شعله درست نباشد که در صورت مشاهده این مشکلات باید به شستشوی روغنی پمپ بپردازیم . در صورتی که عمل شستشو را هم انجام دادید ولی همچنان مشکل وجود داشت باید به بررسی دیگر قطعات پکیج بپردازیم .     

 

چرا پکیج آب را گرم نمی کند؟

ممکن است گاز منطقه شما دچار افت فشار شده باشد و همین مورد باعث گرم نشدن آب میشود . از موارد دیگری که موجب این مشکل میشود پایین بودن فشار آب خانه است . کم بودن فشار آب باعث می شود که آب کمی که وارد پکیج شود و فورا داغ میشود . و اگر این آب به پایان برسد آب سرد دوباره وارد پکیج می شود و این خاموش و روشن شدن مداوم پکیج باعث عدم آب گرم خروجی از لوله ها می شود .

بهترین آموزش تعمیرات پکیج

اگر با مشکل کمبود فشار آب رو به رو هستید بهتر است که در ساختمان یک پمپ آب نصب کنید تا همیشه به آب گرم دسترسی داشته باشید . یکی دیگر از عوامل گرم نشدن آب رسوب گرفتن مبدل است . این مبدل باید هر چند سال یک بار تعویض و یا با استفاه از مواد مورد نیازی تمیز شود . با تمیز کردن مبدل به طور منظم دیگر با مشکل کمبود آب و دیگر مشکلات رو به رو نمی شوید . از عوامل دیگر گرم نشدن آب وجود هوا در لوله ها است که در این صورت هواگیری پکیج می تواند مشکل آب را برطرف کند .

برای جلوگیری از رسوب گرفتن پکیج چکار کنیم؟

اگر پکیج شما دچار رسوب شده است باید برای رفع آن اقدام نمایید . در صورتی که با اسید شویی مشکل برطرف نشد ، باید اینکار را چند دفعه تکرار کنید . در این صورت رسوب به طور کامل برطرف می‌شود . اما برای جلوگیری از رسوب گرفتن پکیج ، باید در ورودی آب پکیج یک فیلتر خوب نصب کنید ، تمامی املاح و سختی‌های آب گرفته می‌شود . در نتیجه املاح سنگین وارد پکیج نشده و توسط فیلتر دفع می‌شود .

می‌توانید در ابتدای استفاده از پکیج از محلول‌های ضد رسوب استفاده نمایید . در این صورت پکیج شما کمتر دچار رسوب گرفتن میشود . این ترکیب در داخل لوله‌‌ها جریان داشته و مانع از تجمع رسوب می‌شود .

بهترین آموزشگاه تعمیرات پکیج مهیاد برزین
نشانه های خرابی پرشر سوئیچ هوا :

در صورتی که فن دستگاه عملکردی نداشته باشد ، برد اصلی قبل از روشن کردن و استارت اولیه فن پرشر سوئیچ هوا را بررسی می‌کند و بعد از بررسی استارت فن پکیج را صادر خواهد کرد . یکی از علت های خرابی پرشر سوئیچ هوا عملکرد فن دستگاه می باشد .

اگر فن دستگاه خاموش شده باشد و روشن نشود با قطع یکی از سوکت های پرشر سوئیچ هوا فن دستگاه روشن شود ، پرشر سوئیچ احتمالا دچار خرابی شده است . اگر فن دستگاه در حالت کارکرد ، با جدا کردن لوله آنتی کندانس از قسمت فن دستگاه ، شروع به جرقه زن کرد ، پرشر سوییچ هوا دستگاه سالم می باشد . گاهی اوقات بعضی از خرابی ها به صورتی می باشد که ممکن است ایراد پیش آمده از چندین قطعه باشد .