021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش تعمیرات گوشی شیائومی MI 11

آموزش عیب یابی تلفن همراه

یکی از این گوشی‌های هوشمند است . سوای طراحی جذاب و کاربر‌پسند ، صفحه‌نمایش با ابعاد 6.81 اینچ و رزولوشن 1440×3200 پیکسل از نوع امولد مجهز شده است . صفحه‌نمایش بسیار با‌کیفیت و قدرتمند که توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1500 رادارد . زیر تابش مستقیم نور خورشید هم وضوح تصویر فوق‌العاده‌ای دارد . 

دوربین سلفی 20 مگاپیکسل در نور روز تمام توقعات شما را بر‌آورده می‌کند و در نور شب هم خروجی تصاویر با روشنایی مناسبی را ارائه می‌کند . به ازای هر بار شارژ صد درصدی در حالت استفاده معمولی ، طول عمر مفید  نزدیک به دو روز را به شما ارائه می‌کند . شیائومی تا به امروز توانسته‌اند عملکرد بسیار درخشانی را به‌نمایش بگذارند .

رفع مشکل روشن نشدن گوشی شیائومی MI 11 :

شارژر : اصلی‌ترین دلیل روشن نشدن گوشیشیائومینداشتن شارژ کافی یا خالی شدن باتری استکه اولین چیزی که باید چک کنید همین است . اگر گوشی خود را به شارژ زدید و این اتفاق را دیدید اتصالات را به خوبی چک کنید .

پورت ورودی شارژر : یکی از علتهای روشن نشدن گوشی شیائومی وجود گرد یا هر چیزی در قسمت پورت گوشی است . پس ببینید که پورت شما تمیز باشد چون گرد و غبار از وارد شدن کامل شارژر به گوشی جلوگیری می کند .

  بیشتر بخوانید   :      نحوه نصب دوربین مدار بسته لینتراتک        

باتری : برطرف کردن این ایراد موثر است . دراصل این راه ساده خارج کردن باتری از گوشی در صورت امکان است . ولی امکان دارد این گزینه برای گوشی شما وجود نداشته باشد . چرا که باتری گوشی شما شایدداخلی باشد و قادر به خارج کردن آن نباشید .

دکمه پاور : دکمه پاور را به مدت 20 ثانیه بدون رها کردن نگه دارید . در حل این ایراد برای شما موثر میباشد و آن هم مطمعن شدن ازسلامت دکمه پاور است که امکان ارد این دکمه مهم دچار مشکل شده باشد دکمه را مورد بررسی قرار دهید زیرا یکی از علت های عمده که برای خیلی از گوشی‌های هوشمند رخ میدهد . خراب بودن کلید پاور است که موجب روشن نشدن گوشی میشود .

ریست فکتوری : برگرداندن گوشی به تنظیمات کارخانه یا همان ریست فکتوری کردن ، معمولا راه حل اخر برای ازبین بردن ایراد روشن نشدن گوشی های شیائومی است . با این کار همه ی اطلاعات گوشی کامل پاک میشود . اگر اطلاعات مهمی در گوشی ندارید ریست فکتوری گوشی راه حل صحیحی است .

آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل

این کار اطلاعات گوشی شما را پاک می‌کند و گوشی درست مثل روز اول میشود . برای ریست فکتوری کردن گوشی های شیائومی یک الگوی ثابت وجود دارد . شما باید دکمه بالا بردن صدا و دکمه پاور را حدود 30 ثانیه نگه دارید.بعد از 30 ثانیه نگه داشتن دکمه‌ پاوریک صفحه تیره و نوشته‌هایی با فونت قدیمی روی صفحه ظاهر می‌شود بین گزینه‌های ظاهر شده ، به دنبال گزینه ریست فکتوری چیزهایی مشابه آن بگردید و آن را اوکی کنید می‌توانید با دکمه‌های بالا و پایین ولوم مابین گزینه‌ها جابجا شوید .

اقدامات پس از آبخوردگی گوشی شیائومی MI 11 :

  • اگر باتری قابل خارج شدن میباشد آن را جدا کنید . 
  • موبایل را با یک دستمال خشک کنید .
  • از سشوار برای خشک کردن موبایل استفاده نکنید .
  • موبایل را حتی اگر روشن شد خودتان خاموش کنید .

  بیشتر بخوانید   :      نحوه نصب دوربین مدار بسته لینتراتک        

راه‌ اندازی مجدد : برای راه‌ اندازی دوباره در گوشی‌های هوشمند دکمه پاور را به مدت 30 ثانیه نگه داریدو بعد از خاموش شدن به مدت چند دقیقه آن را رها کنید سپس مجدد گوشی را روشن کنید .

درآوردن باتری : اگرکه گوشی شما قابلیت جابه‌جایی باتری را دارد ، باتری را از گوشی خارج کنید بعد از خارج کردن باتری به مدت 30 ثانیه صبر کنید و دوباره باتری را در داخل گوشی گذاشته و آن را روشن کنید .

ریستارت گوشی شیائومی : ریستارت کردن گوشی یکی از روش های موقتی استیکی ازبهترین روش های ازبین رفتن هنگ کردن گوشی استفاده میکنند وقتی است که شما گوشی را ریستارت می‌کنید اطلاعات همه منابع گوشی خالی و از نو راه اندازی می‌شود پس طبیعی است که سرعت کارکرد گوشی حداقل برای مدت زمان کوتاهی هم که شده افزایش یابد و ایراد هنگ کردن گوشی رفع شود .

اموزشگاه مهیاد برزین

ریست فکتوری : اگرکه همه روش‌هارا انجام دادید و لی درست نشد آخرین گزینه ریست فکتوری است . با این کار همه اطلاعات گوشی شیائومی شما از جمله برنامه‌ها ، حساب‌ها ، مخاطبین ، عکس‌ها ، داده‌هاو همه موارد کامل پاک می‌شود و تنظیمات گوشی شیائومی به حالت کارخانه و مثل روز اولش بازمیگردد . این کارموجب میشود که سرعت عملکرد گوشی افزایش یافته و ایراد هنگ کردن گوشی شیائومی کامل رفع گردد . ریست فکتوری یکی از بارزترین روش های برای بالارفتن سرعت کارکرد گوشی شیائومی و پیشگیری از تاخیر در کارکردگوشی است .