021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش تعمیر لباسشویی اینتر نشنال

آموزش تعمیر ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی اینتر نشنال وسیله‌ای مناسب برای شست‌و‌شو و آب‌کشی انواع لباس و منسوجات است . این ماشین لباسشویی دو قلو دارای طراحی زیبا و منحصربفرد همراه با کابین‌های دولایه بسیار مقاوم که دارای یک دیگ شستشوو دیگری خشک کن است . قابلیت تنظیم زمان باعث شده تا امکان زمانبندی فعالیت دستگاه توسط کاربر تعیین شود .

در قسمت بالایی پنل چندین کلید و پیچ تنظیم تعبیه شده که این امکان را به فرد می‌دهد تا به راحتی برنامه مورد نظر خود را برای شست‌وشوی لباس انتخاب و تنظیم نماید . همچنین راحتی بیشتر با دو ورودی مجزا آب جهت قسمت‌های شستشو و خشک‌کن ، زمان‌بندی و مدیریت زمان در شست‌وشو یکی از ارکان مهم ضروری این محصول است .

علت صدای زیاد ماشین لباسشویی اینترنشنال :

صداهای بلند می تواند به سادگی به این معنی باشد که چیزی به اطراف می پرد سکه هایی از جیب یک شلوار آهنی در زمان تمیز کردن لباسشویی می توانددلیل صدای زیاد ماشین لباسشویی اینترنشنال باشد . بعضی مواقع این اقلام بدون مشکل می توانند یک چرخه را طی کنند ، اما بعضی مواقع امکان دارد در داخلی ماشین لباسشویی شما گیر کنند . که باید تکه ای مد نظر را پیدا کردن و آن را از دستگاه خارج کنید که بعضی وقت ها همراه با آبکشی از ماشین خارج می شود . در غیر اینصورت صداهای در زمان دوران لباسشویی پیش می آید که مربوط به تسمه ی دستگاه است و به احتمال دستگاه لباسشویی در جای تراز قرار نگرفته است .

  بیشتر بخوانید  :      تعمیرات جارو برقی یونیوا

دلیل خشک نکردن ماشین لباسشویی اینترنشنال :

ماشین اضافه بار : یکی از دلیل های خیس بودن لباس ها بعد از پروسه شستن است . شاید بخواهید که دسته ای از لباس ها را همزمان در لباسشویی جای دهید و انتظار داشته باشید که در کمترین زمان آن ها شسته و خشک شوند! که این مورد سبب می شود دستگاه لباسشویی این نتواند آن را خشک کند و در آخر مجبور به تعمیر آن خواهید شد . در بعضی موارد یکی از دلیل کار نکردن دور تند ماشین لباسشویی همان اضافه باراست .

تسمه محرک قدیمی و کهنه : اگر بیش از اندازه سایش شود ، شل می شود و می تواند لیز بخورد یا حتی به طور کامل بچسبد . نتیجه این است که یا لیز می خورد و درام را به اندازه کافی نمی چرخاند ، یا گیر می کند و اصلاً درام را نمی چرخاند . هر دوی آنها سبب می شود که لباس های خیس را باقی بگذارند . خراب بودن این قطعه یکی از دلایل نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی می باشد که برای عوض کردن تسمه کار نسبتاً راحتی میباشد .

آموزش تعمیر لباسشویی ظرفشویی

دلیل قطع نشدن آب ماشین لباسشویی اینترنشنال :

ایراد در سنسور تشخیص میزان آب : وظیفه سنسور در دستگاه لباسشویی ، تنظیم میزان آب موجود در لباسشویی است و در صورتیکه که این سنسور به هر دلیلی دچار مشکل شود ، موجوب ورودی آب بیش از حد وجود دارد . با این حال سنسور معیوب باعث می شود که دستور اشتباه را فرستد و همین امر یکی از دلایل نشتی آب هم به دنبال دارد و حتی علت قطع نشدن آب ماشین لباسشویی باشد .

ایراد درشیر ورودی آب : یکی دیگر از دلیل های قطع نشدن آب لباسشویی قطعا شیر ورودی آب است . این شیر محل ورودی آب گرم و سرد به داخل دستگاه می باشد و در صورت خرابی این بخش روند آبگیری به مشکل برمی خورد و سبب می شود که پس از تکمیل شدن پروسه آبگیری متوقف نشود .

  بیشتر بخوانید  :       اموزش خرید و فروش سهام در فارکس

خراب شدن کمک فنر ماشین لباسشویی اینترنشنال :

یکی از نشانه های خرابی کمک فنر لباسشویی اینترنشنال لرزش بیش از حد لباسشویی اینترنشنال در هنگام کار است . طبق کارایی لباسشویی به راحتی می توان تشخیص داد که کمک فنر آن خراب شده است یا نه . خراب بودن این قطعه مهم در لباسشویی اینترنشنال میتواند که چرخش آن همراه با لرزش شدید و صدای نسبتاً بلند و غیرقابل‌ تحمل باشد . اگر در موقع شستشوی لباسشویی دچار این ایراد زیاد توصیه می شود که پروسه لباسشویی اینترنشنال را قطع کنید و عیب یابی آن را انجام دهید . از طریق اینترنت یا دفترچه راهنما بررسی کنید تا در زمان تعمیر یا بررسی آن دچار ایراد نشوید . بطور کلی کمک فنر خراب می تواند ذلیل تاب برداشتن دیگ ماشین لباسشویی اینترنشنال باشد پس در تعمیر آن صبر نکنید .

اموزش صفر تا صد تعمیرات لوازم خانگی

دلیل خاموش شدن لباسشویی اینترنشنال موقع کار :

نوسانات برق یا منبع تغذیه ناپایدار : اگر در وسط چرخه شستشو برق قطع شودماشین لباسشویی اینترنشنال شما خاموش خواهد شد . اگر دوشاخه ای که برای ماشین لباسشویی خود استفاده می کنید خراب باشد ، ماشین لباسشویی اینترنشنال شما از کار می افتد پس قبل از انجام هر کار دیگری منبع تغذیه خود را چک کرده و دوشاخه را تست کنید . البته مشکلات برقی برای دستگاه لباسشویی اینترنشنال در بعضی اوقات سبب روشن شدن همه چراغ های ماشین لباسشویی اینترنشنال می شود ، پس همه ی سیم کشی ها را چک کنید .