021-66422988

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی برای مبتدیان

آموزش رایگان تعمیرات ماشین ظرفشویی

یکی از پرکارترین لوازم برقی داخل آشپزخانه ماشین ظرفشویی است به همین دلیل به محض این که دچار خرابی شود متوجه می شویم و فوراً برای حل مشکل آن اقدام می کنیم . آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی برای مبتدیان میتواند فرصت خوبی برای برطرف کردن مشکل دستگاه و ورود به بازار کار باشد .

ماشین های ظرفشویی معمولاً بین 7 تا 12 سال عمر سالمی دارند . اما در بعضی مواقع هم پیش می آید که قبل از گذراندن این مدت دچار مشکلاتی بشوند . شرکت های تولیدکننده بسیاری در زمینه ساخت انواع ماشین های ظرفشویی فعالیت می کنند و استفاده در بین مردم هم بسیار رواج پیدا کرده است و یکی از پر اهمیت ترین وسایل آشپزخانه  محسوب میشود  .

نشانه های خرابی برد الکترونیکی ظرفشویی :

در حالت کلی یک سری مشکلات در عملکرد ظرفشویی به وجود می آید . با توجه به وجود آمدن این مشکلات ، ممکن است که علت خرابی مربوط به قسمت برد الکترونیکی ظرفشویی است . برد الکترونیکی فرمان آغاز کار را به سایر بخش های ظرفشویی میفرستد و در صورت خرابی ممکن است که عملکرد کلی دستگاه از کار بیفتد .

بهترین آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی در تهران

علائم خرابی برد ظرفشویی :

در صورتی که ماشین ظرفشویی برنامه شستشو را طبق فرمان و برنامه ای که کاربر وارد کرده به درستی انجام نمی دهد و در انجام برنامه‌ های ارائه شده توسط ظرفشویی مشکلاتی ایجاد شود متوجه می‌شویم که برد الکترونیکی ظرفشویی دچار خرابی شده است . در صورتی که پنل جلوی ظرفشویی با خرابی و نقص مواجه شده و عملکرد درستی نداشته باشد و یا اینکه پنل جلو ظرفشویی به صورت کامل خاموش شود و نتوان با آن کار کرد می‌توان فهمید که این عیب مربوط به برد الکترونیکی ماشین ظرفشویی می باشد .

علت کار نکردن دکمه های ماشین ظرفشویی :

کار نکردن دکمه های ماشین ظرفشویی از رایج ترین خرابی ماشین ظرفشویی است  . برای بررسی علت کار نکردن دکمه های ماشین ظرفشویی ابتدا باید مطمئن شوید ماشین ظرفشویی به درستی به پریز برق متصل باشد  . دکمه های ماشین ظرفشویی را تمیز نمایید و قفل کودک را غیر فعال کنید و ماشین ظرفشویی را ریست کنید .

آموزش صفر تا صد تعمیرات ظرفشویی

خرابی تاچ پد ماشین ظرفشویی :

ماشین ظرفشویی‌ها با طراحی و ساختار امروزی مجهز به سیستم کنترل تاچ پد هستند که به کمک آن می‌توان به صورت لمسی با کنترلر ظرفشویی کار کرد . پنل کنترل ، میزان کافی بودن نمک و مسائلی از این موارد را به شما نشان می‌دهد و در صورتی خرابی ، مشکلات دستگاه را به شما نشان نمیدهد . زمانی که با دست خیس و کثیف ، تاچ پد ماشین ظرفشویی را لمس می‌کنید در صورت نفوذ آب به قسمت‌های داخلی آن، برد دچار آسیب دیدگی میشود . قطعی ناگهانی و عدم استفاده از محافظ برق یکی دیگر از دلایل مهمی است که باعث وارد شدن آسیب به برد کنترل ماشین ظرفشویی خواهد شد. اگر متوجه اختلالاتی مانند صدای ناهنجار، جرقه و سوختن LED  برد کنترل شدید سریعا در یک شرکت تعمیرات لوازم خانگی آنلاین درخواست خود را برای اعزام تعمیرکار ثبت و کنترلر را تعمیر یا تعویض کنید .