021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش تعمیر پکیج دیواری ایمرگاس

بهترین اموزش تعمیرات پکیج

برند ایمرگاس یکی از بهترین تولید کننده‌ها در زمینه سیستم‌های گرمایشی پکیج است که با تولید محصولات متنوع و باکیفیت توانسته رضایت بسیاری از مشتریان خود را جلب کند . پکیج این برند دارای پیشرفته‌ترین برنامه‌های کنترلی است و می‌بایست خدمات مربوط به تعمیر آن صرفا توسط افراد متخصص انجام شود .

عیب یابی مشکل گرم نشدن آب در پکیج ایمرگاس

  • چراغ پیلوت پکیج را بررسی کنید تا ببینید خاموش است یا خیر .
  • مطمئن شوید که شیر گاز باز بوده و خط گاز وصل است .
  • اگر ترموستات کار نمی کند ، پکیج ممکن است آب را تا دمای مناسب گرم نکند. ترموستات را بررسی کنید و در صورت لزوم آن را تعویض کنید .
  • چنانچه پکیج برقی دارید ، ممکن است المنت گرمایشی معیوب باشد . المنت گرمایشی را با یک مولتی متر بررسی کنید .

مشکلات رایج پکیج ایمرگاس

برخی مشکلات در پکیج های ایمرگاس بروز پیدا می‌کنند که نسبت به سایر مشکلات رایج تر هستند و اکثرا هم مشکلاتی کوچکی هستند که به سادگی حل می‌شوند .

یخ زدگی لوله های پکیج ایمرگاس

یخ زدگی لوله های پکیج ایمرگاس به خاطر استفاده نکردن طولانی مدت از پکیج در فصول سرد سال اتفاق می‌افتد .

برای جلوگیری از این اتفاق بهتر است در طول زمستان چند بار پکیج را روشن کرده و اجازه دهید آبی که داخل لوله ها جریان دارد گرم شود .

چرا شعله یا جرقه در آبگرمکن ایجاد نمی شود :

در صورتی که شعله یا جرقه ای در آبگرمکن ایمرگاس ایجاد نشود ، باید نسبت به بررسی اتصال گاز و آب به دستگاه اقدام کنید. وجود هوا در مسیر گاز نیز می تواند از مهم ترین دلایل بروز این مشکل باشد . پیش از انجام این مراحل باید از باز بودن شیر گاز و همینطور عدم خرابی یا عیب در میل یون اطمینان حاصل کنید .

آموزش تعمیرات پکیج

علت ایجاد صدای غیر طبیعی در پکیج دیواری ایمرگاس چیست :

به گوش رسیدن صدای غیر طبیعی از پکیج ایمرگاس می تواند هشداری جدی برای نمایش مشکلات رایج یا مشکلات جزئی پکیج باشد . در این صورت برای اطمینان از وجود یا عدم وجود مشکل باید نسبت به بررسی شعله پکیج و اطمینان از آبی سوختن شعله اقدام کنید . در صورتی که گاز نشتی داشته باشد ، یا شعله های پکیج غیر یکنواخت یا ناپایدار باشند .

ارورهای پکیج ایمرگاس

  • کد خطاها 01 پکیج دیواری ایمرگاس :  شعله روشن نمی شود . علت نبودن گاز و توان و میزان شعله پایین است یا شیر گاز معیوب است .
  • کد خطاها 02 پکیج دیواری ایمرگاس : ترموستات حد عمل نمی کند. علت عدم گردش آب در مدار شوفاژ یا سنسور مدار شوفاژ معیوب است یا وجود هوا در مدار
  • کد خطاها 03 پکیج دیواری ایمرگاس : حسگر دود فعال شده است. علت قطر نامناسب دودکش یا مسدود بودن آن یا اتصال ترموستات دور باز است .
  • کد خطاها 04 پکیج دیواری ایمرگاس : خراب بودن ترموستات دود وترموستات حد . علت حمل نصب سنسورها دارای اشکال است یا قطع بودن اتصالات دودکش

  بیشتر بخوانید :      آموزش نحوه عملکرد ماکروفر ال جی

ترانس جرقه زن پکیج دیواری ایمرگاس

در تمامی پکیج‌های دیواری صرف نظر از برند آنها ، روشن شدن مشعل با جرقه‌زنی انجام می‌شود . برای روشن شدن مشعل ، برد پکیج ایمرگاس باید دستور صادر کند ؛ یعنی وقتی فرمان جرقه‌زنی از سوی برد صادر می‌شود ، ولتاژ 220 ولت به ترانس جرقه داده می‌شود .

الکترود تشخیص شعله

میله یون یا همان الکترود یون پکیج که الکترود تشخیص شعله هم گفته می‌شود به این شکل کار می‌کند ؛ اگر یک ولتاژ متناوب بین میله و بدنه مشعل ایجاد شود ، یک جریان یک سو از طریق میله و بدنه مشعل برقرار می‌شود ؛ که دلیل برقرار شدن این جریان این است که ولتاژ اعمال شده بین میله و بدنه ، میدان مغناطیسی ایجاد کرده و باعث حرکت الکترون‌ها و یون مثبت درون شعله می‌شود .

اموزشگاه مهیاد برزین

ایمن بودن پکیج ایمرگاس

اگر در عملیات سوختن مشکلی بوجود آید گاز سمی مونوکسید کربن منتشر میشود . سرویس پکیج ایمرگاس گرمایشی چنانچه در کارایی پکیج ایمرگاس نقصانی داشته باشد امکان تشخیص دادن این گاز وجود ندارد و بی بو و بی رنگ و بی مزه میباشد .

کارایی پکیج ایمرگاس

کارایی پکیج ایمرگاس با گذشت زمان و همینطور با فرسودگی و گرفتگی در قطعات بسیار کم میشود . سرویس پکیج ایمرگاس گرمایشی در سرویس کردن سالیانه که توسط کارشناسان آرمان صنعت انجام می شود آنها تمام اجزاء پکیج ایمرگاس را بررسی میکنند چنانچه احتیاج به پاکیزه کردن و تعویض قطعات و یا انجام تعمیرات داشته باشد آنها را انجام خواهند داد .