021-66422988

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش تعمیر پکیج دیواری برای مبتدیان

آموزش رایگان تعمیرات کولر گازی

در زمان گذشته برای تامین گرمایش توسط موتورخانه ها مشکلات و هزینه و فضای بسیاری را ایجاد میکردند . با آمدن پکیج های دیواری تمامی افراد به استفاده از آن روی آورده اند . همچنین پکیج ها ممکن است مانند دیگر دستگاه ها دچار مشکلاتی نیز شود که افراد نیاز به آموزش تعمیر پکیج دیواری برای مبتدیان نیز پیدا میکنند .

بهترین آموزش تعمیرات پکیج دیواری

پکیج دیواری خود به خود خاموش می گردد؟

یکی از رایج ترین مشکلات پکیج های دیواری ، خاموشی ناگهانی آن می باشد . علت خاموش شدن پکیج دیواری به شکل ناگهانی ممکن است به دلیل وجود تعدادی سوییچ ایمنی مربوط می باشد که در صورت به وجود آمدن خرابی در کارکرد پکیج روشن شده و برای جلوگیری از پیش آمدن حادثه خطرناک مثل انفجار و گاز گرفتگی پکیج را فورا خاموش می کنند .

علائم خاموش شدن ناگهانی پکیج دیواری ممکن است به دلیل خرابی پمپ ، خرابی ترموستات ، بسته بودن شیرهای آب ، کمبود و یا نبود گاز و افت فشار پکیج باشد که نیاز به بررسی و حل مشکل نیز می باشد . افراد میتوانند با شرکت در آموزش تعمیر پکیج دیواری برای مبتدیان به سادگی به حل مشکل نیز بپردازند و فرصت شغلی خوبی را ایجاد کنند .

آموزش تعمیرات پکیج دیواری با مدرک

داغ شدن بیش از حد موتور دستگاه :

در بسیاری از مواقع داغ شدن موتور پکیج می‌تواند یک امر طبیعی باشد . با این وجود وقتی به صورت ناگهانی موتور پکیج خاموش شود و دیگر شروع به کار نکند ، عیب یابی و تعمیر دستگاه از اهمیت بالایی برخوردار است .  خرابی برخی از قطعات پکیج  ، جای گذاری یخچال در محیط های نامناسب و بیش از اندازه فشار آوردن به موتور دستگاه و کثیفی بخش های دستگاه ، از دلایل اصلی بروز این مشکل به شمار می آید .

علائم خرابی برد پکیج دیواری :

برد یکی از مهم ترین قطعات درون پکیج دیواری و دستگاه های دیگر می باشد . برد پکیج فرمان عملکرد را به سایر بخش های دستگاه میفرستد و قطعات شروع به کار میکنند که در صورت ایجاد مشکلاتی در برد باعث از کار افتادن کلی دستگاه میشود .  خرابی برد اصلی پکیج می‌تواند با توجه به نوع خرابی دستگاهتان متفاوت باشد اما بیشترین علائم خرابی برد از کار افتادن خازن پکیج ، روشن نشدن سیستم گرمایشی پکیج ،  گرم نشدن رادیاتور ها ، خرابی پمپ پکیج ، نمایش کد خطا در پکیج ، ریست شدن دستگاه گرمایشی از علائم خرابی برد پکیج دیواری می باشند .

آموزش تخصصی تعمیرات پکیج در تهران

آب پکیج گرم نمی شود :

افت و نوسان فشار گاز ، کاهش فشار آب ورودی به پکیج ، کثیفی مبدل ، هوای درون لوله پکیج ، خرابی شیر سه طرفه ، فرسودگی و خرابی برد پکیج که از رایج ترین دلایل خرابی پکیج دیواری هستند که باعث می شود آب گرم نشود و سرد گرم شدن آب پکیج را در پی دارد . برای برطرف کردن این مشکل ابتدا باید فشار ورودی گاز و آب را بررسی نمایید . چون در بسیاری از مواقع علت خوب گرم نشدن پکیج به دلیل فشار کم گاز و آب می باشد . اگر این مشکل برطرف نشد ، فشار بار را چک کنید . ته نشینی ، تهویه و بررسی سایر قسمت های پکیج از دیگر مواردی است که باید در نظر گرفته شود .