021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش تعمیر یخچال الکترواستیل

اموزش تعمیر یخچال ساید بای ساید

یخچال یکی از ضروریترین لوازم خانگی است . امکان اینکه بیشتر ازبقیه لوازم خانه خراب شود وجود دارد . یکی از برندهای قدیمی و باکیفیت ایرانی در تولیدات لوازم خانگی شرکت الکترواستیل می باشد پس تعمیر یخچال الکترواستیل هم بعد از مدتی کارکردن نیاز است . بعضی اوقات با سرویس و تعمیر یخچال الکترواستیل امکان‌ به وجود آمدن خسارات را  کم میکند .

یخچال فریزر و ساید بای ساید الکترواستیل دارای مشکلاتی می‌شوند که خودتان می‌توانید آن‌ها را درست کنید نباید در محل نامناسب یا مرطوب قرار داده شود ، این کار باعث  شوک الکترونیکی به یخچال یا آتش‌سوزی می‌شودو سیم یخچال را خیلی تا نزنید و وسایل سنگین را روی یخچال نزارید ، اگر سیم دچار لخت شدگی یا پارگی شدبا دست خیس دست نزنیدودستگاه یخچال را در معرض نور مستقیم خورشید قرار نداده  یا در محیط گرم نصب نشود .

خنک نکردن یخچال الکترواستیل :

خرابی سنسور می‌تواندازدلیل خنک نکردن یخچال باشد وجود مشکل درسنسور باعث این میشود که اطلاعات نادرست از دمای یخچال به برد الکترونیک انتقال داده شود . وجودنداشتن  گاز در یخچال باعث خالی شدن گاز یخچال الکترواستیل می‌شود . موتور یا یخچال کمتر از یکروز کار نکرد ، فریزر را هم تحت تاثیر قرار می‌دهد . فن اگه به درستی کار باعث خنک نکردن یخچال می‌شود . 

برفک زیاد در دستگاه می‌تواند به دیفراست اسیب برساند . لاستیک دور درب باعث می‌شود از ورود هوای محیط به داخل دستگاه جلوگیری شود و اگر لاستیک دور درب یخچال دچار خرابی شود مثل این است که درب یخچال باز است .

 صدای زیادیخچال الکترواستیل :

تولید صدای زیاد و غیر عادی در یخچال فریزر و یخچال ساید بای ساید الکترواستیل عدم تراز بودن دستگاه ، ایراد در فن یخچال ، یخزدگی است .

خاموش کردن یخساز یخچال الکترواستیل :

نیازی به قالب های یخ ندارید برای خاموش کردن یخساز کافیه در قسمت پایین پنل دستگاه یک دکمه ای به نام ایس میکرلوک کلیک کنیدتا یخساز کار نکندو با نگهداشتن گزینه میوت/لوک یخچال خاموش میشود .

آموزشگاه تعمیرات یخچال فریزر ساید بای ساید

دلیل روشن نشدن یخساز یخچال ساید بای ساید الکترواستیل :

 در صورت هر گونه آسیب موتور باید عوض شود و البته امکان دارد خرابی برد کنترلی یخساز باعث روشن نشدن یخساز یخچال الکترواستیل شود که تنها تعمیر آن مشکل را از بین میرود و امکان دارد یخساز فعال نباشد یا سیم کانکت آن دچارخرابی شده باشد . استفاده از یخساز یخچال به شما این کمک را مبکند که در هر روز به یخ های کوچک دسترسی داشته باشید . 

 درجه مناسب دما برای یخچال و فریزر الکترواستیل در( زمستان و تابستان) :

فصل تابستان دما الکترواستیل شما 4 و این دما برای فریزر شما اگر 19- باشد عالی است ودر زمستان برای یخچال باید 2 و برای فریزر 16- باشد .

  بیشتر بخوانید :     آموزش هج در فارکس

نحوه تمیز کردن یخچال الکترواستیل :

یک دستمال نرم با یک ماده پاک کننده برداشته اگر جنس یخچال شما استیل نبود از اب ولرم و جوش شیرین برای پاک کردن استفاده نمایید . برای تمیز کردن اول طبقات را از یخچال دراورده و بعد از شستشو خشک کنید و جای خود قرار دهید همین کاررا با کشوهای یخچال الکترواستیل انجام دهید و هرماه همین کاررا تکرار کنید .

درست کرن فاضلاب یخچال الکترواستیل :

در داخل و پشت آنها حفاظی  وجود دارد تا با عبور آب  یخ زدایی یخچال این آب داخل یخچال و کشوهای آن جمع نشود که این حفاظ ناودان یخچال نام داربرای جلوگیری از آسیب دیدن قطعه هایخ سازفیلتر آب ساید الکترو استیل را به طور منظم هر شش ماه یکبار عوض کنید . 

تعویض لامپ یخچال الکترواستیل : لامپ سوخته را  بیرون آورده و با لامپ سالم عوض کنید ، برای بیرون آوردن لامپ ال ای دی باید از یک جسم صاف استفاده کنید .

آموزش تعمیرات یخچال ساید بای ساید

ریست کردن یخساز یخچال ساید الکترواستیل :

دکمه ریست روی یخساز را به مدت چند ثانیه نگه دارید تا به صورت کامل یخساز ریست و دوباره یخ تولید کند .

آبگیری کم یخ ساز یخچال الکترو استیل :

علت آن میتواندعوض نکردن فیلتر ، گرفتگی کانال خروجی هوا و انقال سرما ، باز و بسته کردن زیاد درب فریزر ، پر بودن جای یخ باشد .

چسبیده شدن یخ ها در یخساز الکترواستیل :

به هم چسبیدن باعث خارج نشدن یخ از یخساز شود که علت آن کاهش سرمای مناسب در یخساز می باشد .