021-66422988

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش حرفه ای بازار بین المللی فارکس

آموزش رایگان بازار مالی فارکس

فارکس یک بازار معاملاتی است . در واقع بازار ارز بزرگ ‌ترین بازارهای مالی از نظر حجم معاملات در جهان می باشد . با استفاده از اهرم حرکت قیمت جفت ارزهای مختلف ، می‌توانید در مدت کوتاهی بازدهی خوبی ایجاد کنید . با این حال ، بازار فارکس می‌تواند ماهیت بسیار پرنوسانی داشته باشد و شما باید تصمیمات معاملاتی دقیق و به موقع نیز در این بازار بگیرید .

مزایای فارکس و معامله در آن :

فارکس یک بازار معاملاتی و پر سود برای افراد می باشد . بهره‌ مندی از بستر حرفه ‌ای یکی از بیشترین بازارهای مالی دنیا ، امکان معامله 24 ساعته ،  امکان سرمایه‌ گذاری بدون نیاز به سرمایه‌ های اولیه ، برخورداری از ابزارهای مختلف برای کسب سود بیشتر و بهره‌مندی از فارکس بدون هیچ محدودیت مکانی از کل جهان از مزایای بازار فارکس است . در کنار مزایای بازار فارکس معایبی هم وجود دارد .

معایب بازار فارکس :

تغییرات مکرر در بازه‌های زمانی کوتاه‌ مدت ، ریسک قابل ‌توجه معامله در این بازار ،لزوم آشنایی کامل با مفاهیم ، قوانین و اصول بازار فارکس ، نیاز مداوم به آپدیت اطلاعات و تکنیک‌های معاملاتی ، مشکلات امنیت اطلاعات با توجه به اینترنت محور بودن فارکس و…از معایب این بازار نیز می باشد .

بهترین آموزشگاه فارکس تهران

انواع معامله در فارکس چیست؟

در بازار فارکس معاملات بسیاری صورت میگیرد . انواع معاملات رایج در بازار فارکس شامل : معاملات آتی ، معاملات پرپچوال فارکس ، معاملات CFD ، معاملات آپشن ، قراردادهای ETF و..از رایج ترین معاملات بازار فارکس نیز می باشند . در معاملات ، معامله آپشن را نیز معاملات اختیار می شناسند . در معاملات آپشن قرارداد هایی میبندند که در زمان و قیمت معینی انجام میشود . و تعهدی برای انجام معامله در سررسید آن وجود ندارد . همچنین میتوان با معامله در بازار خرده ‌فروشی فارکس با حجم سرمایه کمی معامله کرد . در قراردادهای CFD ، دارایی واقعی معامله نمی‌شود و همه‌چیز به تغییرات قیمت دارایی‌ها نسبت یکدیگر بستگی دارد .

بیشتر بخوانید :    علت خرابی گوشی سامسونگ A25 5G

تحلیل تکنیکال فارکس چیست؟

تحلیل تکنیکال فارکس به معنای پیش‌بینی قیمت جفت ارز ها با استفاده از تاریخچه قیمت، الگو های به وجود آمده و تکنیک های مختلف است. در واقع شما با استفاده از این روش تحلیلی می توانید نمودار قیمت جفت ارز و نماد های مختلف را با استفاده از ابزار های تکنیکال و فنی مورد بررسی قرار دهید. به طور مثال طبق محدوده های قیمتی که در بازه های زمانی کوتاه مدت یا بلند مدت جفت ارز به وجود آمده است، می توانید تشخیص دهید که قیمت در چه نقطه ای واکنش نشان می دهد و به چه سمتی حرکت می کند.

هر معامله گری در بازار فارکس دارای استراتژی خاص خود است . در واقع باید بدانید که تمام بهتربن معامله گران بازار فارکس از تحلیل تکنیکال برای پیشبینی قیمت ارز ها استفاده می کنند . برخی از معامله گران از روش های تحلیل دیگری مثل فاندامنتال بهره میبرند . اما در کنار آن حتما از تحلیل تکنیکال هم استفاده می کنند .

آموزش تخصصی فارکس با مدرک
بازار سهام چگونه کار می‌ کند؟

بازار سهام با جفت کردن خریداران و فروشندگانی که می ‌خواهند اوراق بهادار مالی را معامله نمایند ، کار می‌ کند و به معاملات کمک می‌ کند . همچنین ، بورس اوراق بهادار یا بازار سهام مکانی فیزیکی یا دیجیتالی است که سرمایه‌ گذاران می ‌توانند سهام در شرکت‌ های سهامی عام و سایر اوراق بهادار را خریداری و بفروشند .