021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش راه اندازی دوربین مدار بسته

آموزش تعمیر دوربین مدار بسته

در این مقاله قصد داریم به شما عزیزان کنترل کردن دوربین بعد از نصب ان را اموزش داده وحتی شما علاقه مندان به این هنر باشرکت در کلاسهای اموزشی دوربین مدار بسته زیر نظر استادان ماهر این حرفه وتخصص را میتوانید اموزش ببنید وتبدیل به یک فرد حرفه ای شوید.

فرض بر این میگیریم که نصب دوربین مدار بسته با توجه به خصوصیات و مقررات مربوط به اتمام رسیده باشد. وهمینطور فرض بر این میگیریم  که پیش ازمونتاژ همه قطعات سیستم با توجه به دستورالعمل تولید کنندگان مربوط به ان انجام شده است. اکنون وقت آن رسیده که سیستم دوربین مدا ربسته برای مشتری آزمایش و راه اندازی بشود. در این قسمت از اخر کار ۴ بعد اصلی وجود دارد.

تست کردن قطعات باید جداگانه انجام شود تا اطمینان پیدا کنید که آنها طبق مشخصات طراحی شده کار می کنند.

راه اندازی همه قطعات که به صورت یک سیستم یکپارچه کار خواد کرد .

نشان دادن ان توسط نصاب سیستم دوربین مدار بسته و عملکرد آن به مشتری .

آموزش اپراتورها در استفاده از سیستم دوربین مداربسته .

تست قطعات

همانطور که میدانید بیشتر قطعات باید بررسی شوند و در صورت لازم، قبل از فرستادن به سایت پیش مونتاژ  شوند، تنظیمات اخر فقط می تواند در زمان نصب دوربین مدار بسته انجام شود. اگر چه درجه تنظیم  با توجه به اندازه و پیچیدگی سیستم متفاوت میباشد، اما روش خاصی داردکه برای  بیشتر سیستم ها مشترک خواهد بود.

در این قسمت  یک  چک لیست خیلی مختصر از بعضی  جنبه های کلیدی میباشد که نیازمند به توجه میباشد .

 راه اندازی سیستم

زمانی  که همه قطعات نصب و بررسی و راه اندازی شد، پس لازم میباشد سیستم مثل اسناد مشخصات تنظیم شده عمل کنند. این به این  معنا میباشد که کار واقعی  سیستم  کنترل  و تضمین طراحی  اصل کارکرد و ویوو  میباشد. معمولا نیازمند این  است که تنظیمات خوب در  دوربین، لنز، و زوایای دید، و غیره انجام شده باشد.  در این مرحله، هر دوربین مدار بسته و صحنه نمایش باید یک رکورد داشته باشد. همینطور باید درباره جزئیات  از فواصل گوناگون بتوان  نظر داد.

اموزشگاه نصب دوربین مدار بسته در تهران

راه اندازی دوربین بیشتر مستلزم کار با سیستم دوربین مدار بسته با دید در شب میباشد. باید به ویدیوهای خاص  و فوکوس  دوربین با استفاده از روشنایی مادون قرمزحتما توجه داشته باشید.. اکثرا در مرحله طراحی پیش بینی اثر نور مادون قرمز آسان نمیباشد. پس، در صورت نرسیدن به انتظارات مطلوب، در مرحله راه اندازی باید به کاهش یا افزایش قدرت برخی از لامپ ها توجه کنید .

مهم‌ترین ویژگی  که در استفاده و خرید دوربین ریز کنترل دار باید دقت وتوجه داشته باشیم این میباشد که  دوربین‌های کوچک کنترل از راه دور با استفاده از یک ریموت کوچک قابل کنترل و مدیریت میباشند و این ویژگی یکی از اصلی ترین علت های استفاده و خرید این محصولات به حساب  می‌ایند.

 بیشتر بخوانید :    اجزا و قطعات دوربین مدار بسته

حال سوال این است که آیا دوربین کوچک کنترلی بدون سیم میباشد؟

اکثر دوربین‌های ریز و کوچک کنترل دار به علت اتصال در محل‌های مخفی بدون سیم میباشند و با استفاده از یک باتری قوی کار میکنند.

دوربین کوچک کنترل از راه دور چگونه کار می‌کند؟

دوربین کوچک کنترل دار بعد از اتصال و نصب با استفاده از یک ریموت کار خود را شروع خواهد کرد. این دوربین‌های کوچک به دوربین مخفی معروف میباشند و تصاویر ضبط شده را در حافظه داخلی خود نگهداری می‌کنند. بعضی از انواع دوربین سیم کارتی در مواقع اضطراری با شماره تماسی که از قبل در ان تعیین شده است تماس می‌گیرند و درباره وضعیت اطلاع‌ رسانی خواهد کرد. از قابلیت های دوربین‌های سیم کارتی کنترل‌ دار ضبط صدای محیط میباشد و در هنگام  فیلمبرداری می‌توانید حتی صدا را خیلی واضح  بشنوید.

سوال دیگری که پیش می اید این است که بهترین محل نصب دوربین مخفی کوچک در منزل و ادارات کجا میتواند باشد؟

اموزش صفر تا صد نصب دوربین مدار بسته

اگر دوربین‌های کوچک کنترل دار را برای هدف های  امنیتی و کنترل محیط خانه و اداره خریداری کرده اید  باید در محل‌های مخفی و غیر قابل دسترس و به دور از دید آن‌ها را نصب کنید. بهترین محل نصب دوربین مخفی کوچک در قسمت‌هایی از دیوار اتاق یا خودرو میباشد که به راحتی قابل مشاهده نمیباشند  و در مرکز توجه افراد ناشناس قرار ندارد. قرار دادن دوربین در کتابخانه،‌ بین روزنامه‌ها و کاغذهای باطله و گل و گیاهان بهترین گزینه  برای پنهان کردن دوربین‌های مخفی و جاسوسی و دوربین کوچیک رم خور شارژی میباشد.