021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش صفر تا صد تعمیر کولر گازی در اسلامشهر

آموزش تعمیر کولر گازی

آموزش صفر تا صد تعمیر کولر گازی در اسلامشهر،  یکی از لوازم سرمایشی پرکاربرد به ویژه در مناطق گرمسیر می‌باشد . می‌توانید در هر ساختمان اداری و مسکونی نمونه‌های مختلفی از آن را مشاهده ‌کنید . با وجود افزایش کولر گازی نیاز جامعه به تعمیر آن نیز افزایش یافته است .

در کلاسهای اموزشگاه مهیاد برزین اسلامشهر کاراموزان به صورت صفر تا صد تعمیرات کولر گازی اسپیلت را فرا میگیرند . دوره نصب ، پیش نیاز دوره تعمیرات بوده و مراحل نصب کولر گازی را به صورت کامل صفر تا صد آموزش می‌دهد . بعد از آنکه به نصب کولر گازی تسلط پیدا کرده اید ، دوره تعمیرات کولر گازی آغاز می‌شود . در این دوره کاراموزان طریقه عیب یابی و آموزش تعمیر کولر گازی به طور کامل می اموزند .

دوره‌هایی که برگزار می‌شود کوتاه مدت بوده و افراد با هر سنی می‌توانند از آن بهره ببرند . در دوره آموزش نصب و تعمیرات اسپیلت ، سر فصل‌هایی وجود دارد که اگر افراد هیچ دانشی در این حرفه نداشته باشند هم می‌توانند با پشت سر گذراندن این دوره آموزشی به یک نصاب و  و در بازار کار دوره تعمیرات کولر گازی از پایه آموزش داده می شود .

در انتهای  دوره آموزشی کولر گازی ، مدرک فنی و حرفه ای نصب کولر گازی همچنین دوره کولر گازی فنی حرفه ای و اسپیلت به صورت دو زبانه به افراد ارائه می گردد که با استفاده از آن می توان در شرکت های خصوصی و دولتی مختلف مشغول به کار شوید .  مجتمع فنی تهران پایتخت با استفاده از متخصصان تحصیل کرده در این زمینه ، کلاس های آموزش تعمیر کولر گازی را به صورت حضوری در کارگاه های مجهز ارائه می نماید .

دوره آموزش نصب، راه اندازی و تعمیر انواع کولر گازی یکی از دوره های ویژه بازار کار و ت آموزشگاه سنجش پارسیان است.از آنجا که کولرهای گازی جز دسته بندی سیستم های تهویه مطبوع خانگی و سبک محسوب می شوند ، این دوره کاربردی زمینه ورود علاقه مندان به حرفه تعمیرات دستگاه های تهویه مطبوع با ظرفیت بالاتر را نیز فراهم می سازد . شرکت کنندگان در پایان این به صفر تا صد نکات تعمیر و نصب و راه اندازی کولرهای گازی آشنا خواهند شد .

اموزشگاه تعمیر کولر گازی

پیش از آن‌که فصل گرما از راه برسد باید خودمان را برای آن آماده کنیم . آماده‌سازی کولرها و یا تعمیر خرابی‌های آن‌ها ، یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که تقریبا هر سال به آن نیاز داریم . انواع کولرها در کشور استفاده می‌شوند که یکی از پرطرفدارترین آن‌ها ، کولر گازی است . به‌خصوص در شهرهایی که آب‌وهوای مرطوب و شرجی دارند ، این کولرها ، بیشتر از کولرهای آبی استفاده می‌شوند . به همین دلیل باید هرسال پیش از استفاده از آن‌ها ، سرویس شوند و همواره به یک تعمیرکار کولر گازی برای مشکلات احتمالی ، دسترسی داشته باشید .

دوره در آموزشگاه‌های متعددی برگزار می‌شود. شما می‌توانید با شناسایی بهترین آموزشگاه کولر گازی در دوره‌های تعمیرات کولرگازی شرکت کرده و مهارت‌های لازم را برای ورود و درآمدزایی از بازار کار شغل کولر گازی را کسب کنید . آموزش عیب یابی و تعمیرات پنل های کولر گازی ، آموزش شناخت قطعات کولر گازی و طریقه عیب یابی و تعویض آنها ، شناخت کد های خطا کولر گازی ، آموزش نحوه تنظیمات کولرگازی ، آموزش باز و بسته کردن پنل های کولر گازی ، آموزش کار با ابزارهای لازم برای تعمیرات کولر گازی برخی از سرفصل های آموزشی ارائه شده در این دوره ها است .

در سالیان اخیر که کولر های آبی جای خود را به کولر های گازی داده اند تعمیرات کولرگازی به شغل های پردرآمد در حوزه تاسیسات تبدیل شده است . استفاده صحیح و بهره برداری مناسب از کولرگازی و اسپیلت ها مانند هر وسیله دیگری نیازمند دریافت اطلاعاتی است که در صورت توجه به آنها علاوه بر اینکه بهره مندی از هوای خنک و مطبوع کولرگازی و اسپلیت در فصل گرم تابستان بسیار مورد استفاده قرار میگیرد بنابراین اگ شما میخواهید در این فصول سال درآمد بالایی داشته حتما در آموزشگاه تعمیر کولر گازی در اسلامشهر شرکت کنید .

کولر گازی‌ها در طول زمان با مشکلات مختلفی مواجه می‌شوند . تعمیرکار پس از بررسی کولر گازی ، باید به سرعت علت بروز مشکل را مشخص کرده و بهترین اقدام را برای رفع آن انجام دهد . تعمیر نشتی کولر گازی ، پرکردن گاز کولر گازی ، حل مشکل خاموش شدن کولر گازی ، تعویض و تعمیر قطعات مکانیکی و الکترونیکی کولر گازی ، تمیز کردن کولر گازی ، تعمیرات شستشوی کولر گازی و مسائل مربوط به برد و همه ی این موارد در آموزشگاه اسلامشهر اموزش داده میشود .

آموزش تعمیر کولر گازی فنی حرفه ای

در اموزشگاه اسلامشهر فرد به خوبی تعمیرکار کولر گازی اسپیلت وارد بازار کار این حرفه میشود فقط این کسب درآمد به فرد نیز بستگی دارد چون میزان علاقه فردی شخص نسبت به کار است که چه قدر در طورل ماه ک.ولر گازی تعمیر کند برای مثال بعضی از افراد برای اینکه خودشان را مقصر ندانند فقط از آموزشگاه گله میکنند ودر جواب چنین افرادی باید گفت بیشتر افراد و کارآموزان اسلامشهر وارد بازار کار میشوند و کسب درآمد بالای را دارند بنابراین اگر فرد نمیتواند و فقط برای خشگذرانی این حرفه انتخاب کرده اند پس قطعا نمیتوانند با کسی که در این حرفه سخت تلاش میکنند بسیار تفاوت دارند . و ما برای کسانی که علاقه مند این رشته هستند مجموعه بزرگ مهیاد برزین در اسلامشهر را انتخاب کنند و این رشته بسیار مهم را د راین اموزشگاه آموزش ببینند .